Zetor 25
4 posters
Sivu 1 / 1
Zetor 25
Miten on ihastuttaako vai vihastuttaako zetor 25 mallit raatilaisia kun menevät tienpäällä ja esiintyvät erilaisissa tapahtumissa,ite olen vähän jäävi sanomaan kun setorimies olen ollu,tiedä vaikka olisin kohta taas...
Vieraili- Vierailija
Vs: Zetor 25
Lapsuudesta ne ihastuttaa kun parit ollu meillä 70 luvulla, Mutta myyntihinnat Vihastuttaa, projektin hinnatkin tahtoo olla pilvissä
Zetka miehillä tuntuu olevan yhteillisyys kohillaan sekä aika huumorimiehiä ovat eli eipä taida sopia tosikoille
Zetka miehillä tuntuu olevan yhteillisyys kohillaan sekä aika huumorimiehiä ovat eli eipä taida sopia tosikoille
jyrki- Viestien lukumäärä : 168
Kyllä suupielet vetää virneeseen ja morjestaa pitää, kun sattuu 25:n näkemään tienpäällä. mutta vain pari saunakaljaa.
Rokressi- Viestien lukumäärä : 129
http://kuvablogi.com/nayta/prev/img729954.jpg
Hienojahan nämä ovat . Ja jos tiellä näkee niin oikein mieltä lämmittää .
Hienojahan nämä ovat . Ja jos tiellä näkee niin oikein mieltä lämmittää .
tv43- Viestien lukumäärä : 108
Joo,hienojahan ne,ei ole tosikoiden hommaa ajella noilla,veitikoiden paremminki,hyvä fiilis setorimiehillä on .
Tekivät aikanaan niistä poikamiehistä sen ohjelman telekkariin setoriajeluineen,se vähän sotki tuon homman mainetta,taisi se kerho sammua siihen,nyt on raahelaisilla hyvä porukka,samoin alavieskassa.
Taitaa olla jo 5 vuotta kun myin tuon A mallin pois.
Ajattelin alkaa ehkä rakentelemaan 25 K mallista omaan käyttöön hupiajovehkeen siten että laittas siihen suora-akselisen setorin,eli ruskea pelkkä 25 vaihteiston ja perän ja sitten leveämmät k-mallin korkuset renkaat,kulkis lujaa,tuo suora-akselimallihan on tosi nopea.
Joo,harrastuksia on moneen malliin,mutta setorimiehistä jäi aikanaan hyvä kuva noin yleensäottaen minulle
Setorit ihastuttaa ja vihastuttaa,se pitää paikkansa.
Tekivät aikanaan niistä poikamiehistä sen ohjelman telekkariin setoriajeluineen,se vähän sotki tuon homman mainetta,taisi se kerho sammua siihen,nyt on raahelaisilla hyvä porukka,samoin alavieskassa.
Taitaa olla jo 5 vuotta kun myin tuon A mallin pois.
Ajattelin alkaa ehkä rakentelemaan 25 K mallista omaan käyttöön hupiajovehkeen siten että laittas siihen suora-akselisen setorin,eli ruskea pelkkä 25 vaihteiston ja perän ja sitten leveämmät k-mallin korkuset renkaat,kulkis lujaa,tuo suora-akselimallihan on tosi nopea.
Joo,harrastuksia on moneen malliin,mutta setorimiehistä jäi aikanaan hyvä kuva noin yleensäottaen minulle
Setorit ihastuttaa ja vihastuttaa,se pitää paikkansa.
Vieraili- Vierailija
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa