Case 1056 suihkuremontti
3 posters
Sivu 1 / 1
Case 1056 suihkuremontti
Onko kollain kokemusta kyseisestä savotasta?
Remontti on aloitettu ja suihkut pöydällä (ruosteessa rungot joten oli tiukassa).
Nyt kysymys merkin alla, onko tuolla suutin reijässä kuparinen rikka jolla suutin kärki tiivistyy vai onko tämä korvattu sellaisella helalla joka on messinkiä, eli tuleeko minun hankkia nämä helat jotta suutin tiivistyy kunnolla?
Remontti on aloitettu ja suihkut pöydällä (ruosteessa rungot joten oli tiukassa).
Nyt kysymys merkin alla, onko tuolla suutin reijässä kuparinen rikka jolla suutin kärki tiivistyy vai onko tämä korvattu sellaisella helalla joka on messinkiä, eli tuleeko minun hankkia nämä helat jotta suutin tiivistyy kunnolla?
HL- Viestien lukumäärä : 8
Vs: Case 1056 suihkuremontti
En tiedä Neussin tehtaan tuotteista, mutta yleensä niissä on kuparinen prikka, joka saattaa hiukan takertua suuttimen poraukseen niin ettei nouse suuttimen mukana pois reijästä. Ne pitäisi kuitenkin kaivaa sieltä ylös vaikka passelinkokoisella kierretapilla ja vaihtaa uudet. Pula-aikana (ja myöhemmnkin) niitä pehmitettiin käyttämällä kunnon punahehkussa. Niiden tiivistysvaikutus perustuu siihen, että pehmeänä metallina ne mukautuvat vastaaviin pintoihin kun suuttimen kiristää. Saataa niitä olla tehtynä messingistäkin.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5096
Vs: Case 1056 suihkuremontti
Tiedätkös käyttääkö ne suuttimen kaulassa myös kumista O-rengasta? varaosa kuvasto näyttää jonkin tiivistys renkaan mutta minusta se vaikuttaa juuri tältä kumi renkaalta...
Eli tätä holkkia joka on suutin reijässä ei tule vaihtaa kuin tarpeen vaatiessa?
Eli tätä holkkia joka on suutin reijässä ei tule vaihtaa kuin tarpeen vaatiessa?
HL- Viestien lukumäärä : 8
Vs: Case 1056 suihkuremontti
Loppuu minulta tieto kesken tuossa kohdassa. Mitä olen nähnyt suuttimia, niin ne tapaa olla aika jämptissä porauksessa, niin että pitää rekkakaudalla suostutella irti. 0-rengasta en ole niissä nähnyt, mutta se ei tarkoita etteikö sellaista voisi siinä pelissä olla. Palotilassa on monta kymmentä kiloa painetta työtahdin aikana ja niin korkean paineen tiivistämiseen kuumassa paikassa ei metalliprikalle ole vaihtoehtoa. En vaan jaksa kuvitella mikä renkaan takoitus olisi.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5096
Vs: Case 1056 suihkuremontti
Suuttimien yläpäässä on natikoissa ollut sellaisia "solukumi", tai miksi niitä kutsuisi, tyyppisiä "roskatiivisteitä" siinä suutinrungon ympärillä, kannen ulkopuolella, kantta vastan sormin painettuna
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2956
Ikä : 55
Paikkakunta : Yläne
Vs: Case 1056 suihkuremontti
Ok, kiitos vastauksista. Tässä mallissa oli messinkiset holkit suutin reijissä kannessa vesitilassa. Eli kupari tiivistettä ei ole vaan holkki tulee vaihtaa remontin yhteydessä.
Pois holkit sain oikean kokoisella kierre tapilla(olikohan M22) ja tähän kiinnitin heittovasaran ja sieltähän ne kaikki tuli pois nätisti.
Pois holkit sain oikean kokoisella kierre tapilla(olikohan M22) ja tähän kiinnitin heittovasaran ja sieltähän ne kaikki tuli pois nätisti.
HL- Viestien lukumäärä : 8
Similar topics
» Case 1056 käsijarru
» Case IH 956-1056 vaihteistot ja voimansiirto keskikardaanilla
» Case 1056 vaihteistoöljyn lämpötila
» Case 1056 vetokartun tiivisteiden vaihto
» Myyty: Case / Case International 1694 syöttöpumppu
» Case IH 956-1056 vaihteistot ja voimansiirto keskikardaanilla
» Case 1056 vaihteistoöljyn lämpötila
» Case 1056 vetokartun tiivisteiden vaihto
» Myyty: Case / Case International 1694 syöttöpumppu
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa