850:sen jakopään räjäytyskuva
4 posters
Sivu 1 / 1
850:sen jakopään räjäytyskuva
Terve,
löytyisikö keltään räjäytyskuvaa jakopäästä tai tietoa, miten ruiskutuspumpun käyttöakselin on tarkoitus pysyä paikoillaan? Nyt menee liian pitkälle, eikä toinen pää pysy pumpussa kiinni.
T:Pekka
löytyisikö keltään räjäytyskuvaa jakopäästä tai tietoa, miten ruiskutuspumpun käyttöakselin on tarkoitus pysyä paikoillaan? Nyt menee liian pitkälle, eikä toinen pää pysy pumpussa kiinni.
T:Pekka
pekkak- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 6
Vs: 850:sen jakopään räjäytyskuva
http://www.messicks.com/caseparts.aspx
Tonne vaan syötät mallimerkinnän
Enter Your Model Number
Niin sieltä löytyy räjäytyskuvat
Tonne vaan syötät mallimerkinnän
Enter Your Model Number
Niin sieltä löytyy räjäytyskuvat
_________________
www.slck.net
www.helevetintunarit.com
käyttäjä- David Brown : 880 SE Implematic -64
Viestien lukumäärä : 702
Ikä : 62
Paikkakunta : Rautajärvi-Luopioinen-Pälkäne
Räjäytyskuva
Terve, kiitoksia linkistä. Näyttäisi tuo akseli olevan pumpun puolella kuvissa. Olisikohan joskus aikojen saatossa kääntynyt, kun akselissa on ura nyt jakopään puolella. Pitää mennä kokeilemaan.
pekkak- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 6
Ei näyttänyt akseli samalta
Terve
kävin ihmettelemässä osia, eikä akseli oikein tuntunut jäävän pumpun puolelle kiinni. Onko teillä muilla akseli ollut pumpussa kiinni?
kävin ihmettelemässä osia, eikä akseli oikein tuntunut jäävän pumpun puolelle kiinni. Onko teillä muilla akseli ollut pumpussa kiinni?
pekkak- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 6
Nyt kone käy taas!
Terve,
en keksinyt mitään järkevää tapaa saada akselia pysymään paikoillaa. Laitoin pienen pätkän kumiputkea rattaan ja akselin pään väliin ja ainakin tuntui toimivan. Kone tosin on aika väsynyt, ei lähde käymään ilman starttipilottia ja kovassa kuormituksessa lykkää öljyä pakoputkeen. Öljyn tulo pakoputkeen on kyllä uusi ilmio, joka on seurati kolmen vuoden seisonnasta. Olisiko sattumien suma väljällä koneella vai renkaat jumissa? On ennenkin vaatinut pilottia kesälläkin.
T:Pekka
en keksinyt mitään järkevää tapaa saada akselia pysymään paikoillaa. Laitoin pienen pätkän kumiputkea rattaan ja akselin pään väliin ja ainakin tuntui toimivan. Kone tosin on aika väsynyt, ei lähde käymään ilman starttipilottia ja kovassa kuormituksessa lykkää öljyä pakoputkeen. Öljyn tulo pakoputkeen on kyllä uusi ilmio, joka on seurati kolmen vuoden seisonnasta. Olisiko sattumien suma väljällä koneella vai renkaat jumissa? On ennenkin vaatinut pilottia kesälläkin.
T:Pekka
pekkak- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 6
Vs: 850:sen jakopään räjäytyskuva
Eipä kait se pumpun akseli kuulu ollakaan kiinni kummastakaan päästä.Eikä sitä väärin paikoilleen saa, akselin ura pitää siitä huolen.
Pikiöljyn tulo pakoputkesta voi olla merkki turhan kevyestä työstä. Voi loppuakin jos laitat koneen kunnon töihin muutamaksi tunniksi.
Toki pilottiriippuvuus melko varmasti johtuu rikkoutuneista männänrenkaista/männistä.
Pikiöljyn tulo pakoputkesta voi olla merkki turhan kevyestä työstä. Voi loppuakin jos laitat koneen kunnon töihin muutamaksi tunniksi.
Toki pilottiriippuvuus melko varmasti johtuu rikkoutuneista männänrenkaista/männistä.
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1942
Pumpun akseli
Terve,
ei sen munkaan mielestä missään pitänyt olla kiinni, mutta jostain syystä asensin pumpun kaksi kertaa paikoilleen niin ettei akseli ylettänyt pumpulle asti. Omasta mielestäni pumppu kiristyi ihan normaalisti niillä kolmella pultilla ja rattaan akseliholkki tuli pumppuun kiinni. No nyt sinne on tehty hätäkorjaus, mikä ei kyllä kauheasti miellytä, jokin syyhän olisi pitänyt olla akselin "lyhyyteen".
Ajattelin kyllä itse samaa jumitteuneista männänrenkaista ja siitä, että ajo voisi auttaa. Katsotaan, jos vaikka talvella pääsisi metsähommiin. Kytkin on sen verran kärsinyt, että tuntuu luistavan oikein kovassa vedossa hiukan esim. kyntäessä.
Oma kokemukseni starttipilottiin "tuttumiseen" on kyllä sama. Luulisin renkaiden menevän poikki. Tein kohtuu hyvin käymään lähtevään Dextaan koneremontin ja vain yhdessä sylinterissä oli kaikki renkaat ehjät. Käynnissä ei mitään sivuääniä ja voimaakin oli. Vanhempi sukupolvi tietää kertoa, että kaikki Dextat ovat huonoja lähtemään käymään. Voi sitä ihmetystä remontin jälkeen, kun yksi kolmesta Dextasta lähtee imusarjahehkulla pakkasesta käyntiin. Koneremontti tarkoitti tässä pientä kokeilua eli ei kaikkea uusiksi, vain kaksi laakeria, yksi mäntä, josta rengasura rikki, kaikki renkaat ja kevyt hoonaus. Omasta mielestäni oli vaivan arvoinen ja nopea tapa saada 400€ toimiva kone ilman pajalla käyntiä ja putkien vaihtoa. Kyllä traktorit on tehty pellolla korjattavaksi, itse tein tuon remontin saaressa.
T:Pekka
ei sen munkaan mielestä missään pitänyt olla kiinni, mutta jostain syystä asensin pumpun kaksi kertaa paikoilleen niin ettei akseli ylettänyt pumpulle asti. Omasta mielestäni pumppu kiristyi ihan normaalisti niillä kolmella pultilla ja rattaan akseliholkki tuli pumppuun kiinni. No nyt sinne on tehty hätäkorjaus, mikä ei kyllä kauheasti miellytä, jokin syyhän olisi pitänyt olla akselin "lyhyyteen".
Ajattelin kyllä itse samaa jumitteuneista männänrenkaista ja siitä, että ajo voisi auttaa. Katsotaan, jos vaikka talvella pääsisi metsähommiin. Kytkin on sen verran kärsinyt, että tuntuu luistavan oikein kovassa vedossa hiukan esim. kyntäessä.
Oma kokemukseni starttipilottiin "tuttumiseen" on kyllä sama. Luulisin renkaiden menevän poikki. Tein kohtuu hyvin käymään lähtevään Dextaan koneremontin ja vain yhdessä sylinterissä oli kaikki renkaat ehjät. Käynnissä ei mitään sivuääniä ja voimaakin oli. Vanhempi sukupolvi tietää kertoa, että kaikki Dextat ovat huonoja lähtemään käymään. Voi sitä ihmetystä remontin jälkeen, kun yksi kolmesta Dextasta lähtee imusarjahehkulla pakkasesta käyntiin. Koneremontti tarkoitti tässä pientä kokeilua eli ei kaikkea uusiksi, vain kaksi laakeria, yksi mäntä, josta rengasura rikki, kaikki renkaat ja kevyt hoonaus. Omasta mielestäni oli vaivan arvoinen ja nopea tapa saada 400€ toimiva kone ilman pajalla käyntiä ja putkien vaihtoa. Kyllä traktorit on tehty pellolla korjattavaksi, itse tein tuon remontin saaressa.
T:Pekka
pekkak- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 6
Vs: 850:sen jakopään räjäytyskuva
Jos männänrekaiden urat on ehyet niin rengastamalla saa ihmeitä aikaan. Pilotilla vaan tehdään helposti niin kovia grogeja että katkee rengas ja kun ajellaan poikkinaisilla renkailla niin urat väljistyy ja jopa kannaksia murtuu. Jotenkin tuntuu että kannattaisi jonain pävänä käyttää mäntiä päivänvalossa.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5096
Hyvä se aina välillä on katsoa
Terve,
kyllä se varmaan edessä on mäntien katselu ennenkuin tulevat omasta tahdostaan ulos. Nyt traktori pääsi kuitenkin talliin puun alta.
T:Pekka
kyllä se varmaan edessä on mäntien katselu ennenkuin tulevat omasta tahdostaan ulos. Nyt traktori pääsi kuitenkin talliin puun alta.
T:Pekka
pekkak- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 6
Similar topics
» 1390 kytkin
» Perälukko, räjäytyskuva.
» Räjäytyskuva 1390 linkki
» Jakopään kohdistusmerkit.
» 25D jakopään hammasratas
» Perälukko, räjäytyskuva.
» Räjäytyskuva 1390 linkki
» Jakopään kohdistusmerkit.
» 25D jakopään hammasratas
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa