David Brown 990 livedrive -70 valot
+6
Taavettifanaatikko
Hn
erkki
outsider
Riku
ytte07
10 posters
Sivu 1 / 1
David Brown 990 livedrive -70 valot
Iltaa!
Alkaa aurauskausi lähestymään ja pitäisi saada uudet valot taavettiin. Mulla on tällä hetkellä mustat muoviset pallukat koneen kyljissä, mutta niihin on uinut vesi ja aika sisälle. Jos haluais palauttaa konetta alkuperäiseen, niin onkos tässä laitteessa ollut valkoiset vai punaiset lamput? Netistä kun sattuu löytyyn kuvia valkoisilla, punaisilla ja mustilla kuorilla. Netissä tulee vastaan lähinnä valkoisia ja punaisia.
kiitoksia jo etukäteen vinkeistä
Alkaa aurauskausi lähestymään ja pitäisi saada uudet valot taavettiin. Mulla on tällä hetkellä mustat muoviset pallukat koneen kyljissä, mutta niihin on uinut vesi ja aika sisälle. Jos haluais palauttaa konetta alkuperäiseen, niin onkos tässä laitteessa ollut valkoiset vai punaiset lamput? Netistä kun sattuu löytyyn kuvia valkoisilla, punaisilla ja mustilla kuorilla. Netissä tulee vastaan lähinnä valkoisia ja punaisia.
kiitoksia jo etukäteen vinkeistä
ytte07- Viestien lukumäärä : 15
Vs: David Brown 990 livedrive -70 valot
Minusta vm.-70 Taavetissa on valkoiset lamput.
Riku- David Brown : DB 850 Impematic vm. 1960
Viestien lukumäärä : 378
Ikä : 60
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Vs: David Brown 990 livedrive -70 valot
Minä laittaisin lamput sinne ylös maskin suojaan missä ne kuuluukin olla.
Ainakin marjakangas myy niitä, valokaluste + kuminen"kiinnitysrengas", siinä on ruuvit mukana.
Sitten releet väliin ja virta suoraan akulta sulakkeen läpi ,vain ohjausvirta tulee katkaisijalta.
Näin saat kirkkaat hyvät valot ,ei rasita vanhoja johtoja /katkaisijaa ,eikä ole montaa euroa kalliimpi kuin mikkihiirimalli.
Releet maksaa pari euroa kipale.
Kykentä:
-30 virta akulta
-85 maa
-86 ohjausvirta valokykimeltä
-87 virta lampuille
Ainakin marjakangas myy niitä, valokaluste + kuminen"kiinnitysrengas", siinä on ruuvit mukana.
Sitten releet väliin ja virta suoraan akulta sulakkeen läpi ,vain ohjausvirta tulee katkaisijalta.
Näin saat kirkkaat hyvät valot ,ei rasita vanhoja johtoja /katkaisijaa ,eikä ole montaa euroa kalliimpi kuin mikkihiirimalli.
Releet maksaa pari euroa kipale.
Kykentä:
-30 virta akulta
-85 maa
-86 ohjausvirta valokykimeltä
-87 virta lampuille
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1942
Vs: David Brown 990 livedrive -70 valot
Alkuperäiset lamput olivan Butler -merkkiset mikkihiirilamput, joita ei taida enää löytyä uusina tai uustuotantona. Käyttöentisöidyissä traktoreisa näkee IHK:n yms tarvikelamppuja jotka on maalattu valkoisiksi. Kupu on hieman eri muotoinen ja lasi erilainen, mutta kai niillä näkee hyvin silti ajella.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5096
valoista
Terve taas!
Kiitoksia heti alkuun vastauksista.
Valkoisia minäkin olen eniten nähnyt noissa kuvissa.
Valojen kytkentä on tarkoitus tehdä juurikin vetämällä uutta piuhaa akulta ja jättää vanhat johdot peltien alle hautumaan. Mulla on noi lasikuvut maskissa paikoillaan, mutta pitääpä käydä kurkkaamassa sinne taakse. Marjakankaalla näyttäis olevan punaisia pallovaloja suht edullisesti, mutta maailmalta saa kyllä halutessaan myös valkoisia. Jos sitä vaikka laittaiskin kaikki toimintaan.
Juuri eilen kävin Pirkkalan ikh:lla kysymässä heidän tarvikevaloja. Myyjä näytti mustaa peltikupuista ja sanoi sen olevan tarvikemalli mun koneeseen 37€ kpl. Ei tarttunut mukaan.
Kiitoksia heti alkuun vastauksista.
Valkoisia minäkin olen eniten nähnyt noissa kuvissa.
Valojen kytkentä on tarkoitus tehdä juurikin vetämällä uutta piuhaa akulta ja jättää vanhat johdot peltien alle hautumaan. Mulla on noi lasikuvut maskissa paikoillaan, mutta pitääpä käydä kurkkaamassa sinne taakse. Marjakankaalla näyttäis olevan punaisia pallovaloja suht edullisesti, mutta maailmalta saa kyllä halutessaan myös valkoisia. Jos sitä vaikka laittaiskin kaikki toimintaan.
Juuri eilen kävin Pirkkalan ikh:lla kysymässä heidän tarvikevaloja. Myyjä näytti mustaa peltikupuista ja sanoi sen olevan tarvikemalli mun koneeseen 37€ kpl. Ei tarttunut mukaan.
ytte07- Viestien lukumäärä : 15
Vs: David Brown 990 livedrive -70 valot
Farmilaitteella tais maksaa 28€ punaiset.
Hn- David Brown : 990 Selectamatic -66
DBTCF:n jäsen nro : 21
Viestien lukumäärä : 102
Paikkakunta : Tampere
Vs: David Brown 990 livedrive -70 valot
Lyöt vaan tarvikevalot nokalle, ja sinne sivuille ne minusta kuuluu, pitäis meilläki laittaa kuhan saa sen entisöityä kesän aikana. Ja jos on koppi nii hneloset ajovalot sinne katolle. Kyllä meinaan näkee. Meitil on 1290 ja siel h4 katolla. Jäkyl näkee. Tietenkin jos riittää virtaa. Onks vaihto- vai tasavirtalaturi?
Taavettifanaatikko- David Brown : Isäukolla 2X1290, 995 ja 880
DBTCF:n jäsen nro : 97
Viestien lukumäärä : 56
Paikkakunta : Asikkala
valoista
Terva taas.
Vaihtovirtalaturi on vaihdettu. Kyllä munkin mielestä kylkiin pitää pallot laittaa. Jää jotenki orvoks ku on sitä tossa miettiny. Pitää ny vielä miettiä valkoisten ja punaisten välillä. Valkoisten tilaus maailmalta ei tuottane ongelmia, mutta toisaalta punaiset vois rikkoo kivasti valkoisia kylkiä. Jos oikein entisöis, niin sitte se olis tietysti tarkempaa. Mustia ny ei vissiin kannata hommata ku ne on reilusti kalliimmat.
Keulalla olevista lampuista kysyisin kans vielä. On tosiaan lasit paikallaan ja kun grillin takaa kurkistin, niin siellä oli myös sellaiset pienet metallisangat. Pitääkö se polttimon paikallaan vai puuttuuko välistä vielä jotain? Ne vois ehkäpä saada suht helposti/edullisesti käyttöön?
Vaihtovirtalaturi on vaihdettu. Kyllä munkin mielestä kylkiin pitää pallot laittaa. Jää jotenki orvoks ku on sitä tossa miettiny. Pitää ny vielä miettiä valkoisten ja punaisten välillä. Valkoisten tilaus maailmalta ei tuottane ongelmia, mutta toisaalta punaiset vois rikkoo kivasti valkoisia kylkiä. Jos oikein entisöis, niin sitte se olis tietysti tarkempaa. Mustia ny ei vissiin kannata hommata ku ne on reilusti kalliimmat.
Keulalla olevista lampuista kysyisin kans vielä. On tosiaan lasit paikallaan ja kun grillin takaa kurkistin, niin siellä oli myös sellaiset pienet metallisangat. Pitääkö se polttimon paikallaan vai puuttuuko välistä vielä jotain? Ne vois ehkäpä saada suht helposti/edullisesti käyttöön?
ytte07- Viestien lukumäärä : 15
Vs: David Brown 990 livedrive -70 valot
Tuota, eikös punasesta lampusta saa pienellä ponnistuksella valkosen. Käy paukkumaalikaupassa ja ostaa sopivan purkin. Erkki kirjoitti joskus maalikeskustelussa seuraavaa: "Piaggio 913, eli italiaanon skootterin valkoinen. Joku Skodan sävy ja myös joku BMW:n sävy olivat myös listalla, mutta tuo edellä mainittu oli kuulemma paras". Jos jotain näistä onnistuu löytämään, niin varmasti sävy on lähemmäs kuin punanen. Ja kustannus jää alle kympin, jos ei nyt vallan marmoritiskeiltä käy hakemassa.
Eikös ne polttimot ole autoissakin rautalangan pätkillä ole kiinni ja yleensä pysyvät paikoillaan. Tiedä sitten kuuluisiko jonkunlainen suojakoppa sinne taakse.
Eikös ne polttimot ole autoissakin rautalangan pätkillä ole kiinni ja yleensä pysyvät paikoillaan. Tiedä sitten kuuluisiko jonkunlainen suojakoppa sinne taakse.
mattkau- David Brown : 880 Sel 1966, 1210 1974
DBTCF:n jäsen nro : 36
Viestien lukumäärä : 1656
Paikkakunta : Saarijärvi
Vs: David Brown 990 livedrive -70 valot
Terve taas.
Kyllähän niistä valkoiset saa. Taidan tosiaan pistää tänään tilaukseen marjakankaalta punaiset pallot. Englannista kertyy äkkiä valkoiselle parille kuluineen liki 100€.
Sitte jos oikein aletaan syventyyn johdotuksiin, niin kertokaas ny siihen mielipiteitä. 4mm johdolla akulta sulakerasialle. Ostettuna neljän lattasulakkeen laatikko, mutta jos releitä aletaan laittaan oikealle, vasemalle, lyhyille ja pitkille, niin sehän on täynnä het. Ja mihis ootte niitä releitä kiinnittäny? Kuinka meinaan tollanen 5€ rasia kestää vettä/kosteutta? Entäs sitte sulakkeen jälkeinen johdon paksuus. Riittääkö 1,5 vai laitetaanko 2,5?
Kyllähän niistä valkoiset saa. Taidan tosiaan pistää tänään tilaukseen marjakankaalta punaiset pallot. Englannista kertyy äkkiä valkoiselle parille kuluineen liki 100€.
Sitte jos oikein aletaan syventyyn johdotuksiin, niin kertokaas ny siihen mielipiteitä. 4mm johdolla akulta sulakerasialle. Ostettuna neljän lattasulakkeen laatikko, mutta jos releitä aletaan laittaan oikealle, vasemalle, lyhyille ja pitkille, niin sehän on täynnä het. Ja mihis ootte niitä releitä kiinnittäny? Kuinka meinaan tollanen 5€ rasia kestää vettä/kosteutta? Entäs sitte sulakkeen jälkeinen johdon paksuus. Riittääkö 1,5 vai laitetaanko 2,5?
ytte07- Viestien lukumäärä : 15
Vs: David Brown 990 livedrive -70 valot
1,5mm riittää sulakkeen jälkeen jos siellä on normi 55Wx2 kuormaa. Mutta kirkkaammat tulis jos millin paksumpaa piuhaa vedät.
Releitä tarviit:
Sivulla oleville valoille lyhyet 1 rele ja pitkät toinen rele.
Maskin sisällä oleviin valoihin myös lyhyille yks ja pitkille toinen. Yhteensä siis 4 relettä. (vasen ja oikea valo voi ottaa virran saman releen kautta, eli yhden releen läpi menee n. 2x55W)
Silloinhan tarviit kaksi sulakepaikkaa + neljä relettä. Omassa koneessa ajovaloreleet on akun yläpuolella torven vieressä kiinni pultattuna ja pitkillä ja lyhyillä on sama sulake. Ne ei toimi yhtäaikaa, joten 15A kestää.
Niissä maskin sisällä olevissa valoissa on varmaan se vanhan mallin 45/45W lamppu. Hytin yläreunaan kannattaa investoida hyvät valot, omassa koneessa sieltä löytyy 4x H3 työvalot.
Kaikki valot päällä, n. 8x55W + parkit + muut joutuu tyhjäkäyntiä nostamaan jotta 75A laturi tekee tarpeeksi virtaa
Releitä tarviit:
Sivulla oleville valoille lyhyet 1 rele ja pitkät toinen rele.
Maskin sisällä oleviin valoihin myös lyhyille yks ja pitkille toinen. Yhteensä siis 4 relettä. (vasen ja oikea valo voi ottaa virran saman releen kautta, eli yhden releen läpi menee n. 2x55W)
Silloinhan tarviit kaksi sulakepaikkaa + neljä relettä. Omassa koneessa ajovaloreleet on akun yläpuolella torven vieressä kiinni pultattuna ja pitkillä ja lyhyillä on sama sulake. Ne ei toimi yhtäaikaa, joten 15A kestää.
Niissä maskin sisällä olevissa valoissa on varmaan se vanhan mallin 45/45W lamppu. Hytin yläreunaan kannattaa investoida hyvät valot, omassa koneessa sieltä löytyy 4x H3 työvalot.
Kaikki valot päällä, n. 8x55W + parkit + muut joutuu tyhjäkäyntiä nostamaan jotta 75A laturi tekee tarpeeksi virtaa
Paulig- David Brown : 990 Selectamatic vm. 79 Sekurahytillä & 990 vm. 76 taavihytillä
DBTCF:n jäsen nro : 14
Viestien lukumäärä : 1187
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Vs: David Brown 990 livedrive -70 valot
Komppaan, ei valoa ole koskaan liikaa!! Ledit tai vaikka xenonit niin piisaa virta. Itellä on suljetut "xenonit" (35w sunsboyt) 6x eteenpäin ja 4x taaksepäin + ajovaloissa 35w hid-xenonit... 2x75ah akut ja 90a fordin laturi. Hyvin piisaa virta. Kun nuo rupee poksumaan niin seuraavaksi panostan kunnon led työvaloihin.Paulig kirjoitti: Hytin yläreunaan kannattaa investoida hyvät valot, omassa koneessa sieltä löytyy 4x H3 työvalot.
Kaikki valot päällä, n. 8x55W + parkit + muut joutuu tyhjäkäyntiä nostamaan jotta 75A laturi tekee tarpeeksi virtaa
ikilika- David Brown : 1394 -87
DBTCF:n jäsen nro : 20
Viestien lukumäärä : 1170
Ikä : 47
Paikkakunta : eurajoki
Vs: David Brown 990 livedrive -70 valot
Jos enempi pimeällä ajoa ja kunnon työhommia, niin onhan tuo varustus jo melkein välttämätön. Hyvä ledivalokaan ei nykyään ole kovin kallis. Halppikset kelpaa harrastekäyttöön.
Itselle on nuo halogenvalot riittänyt, on niin vähän tarvetta ajella pimeällä. Ei oo taavi muutamaan viikkoon liikkunu tallista mihinkään
Itselle on nuo halogenvalot riittänyt, on niin vähän tarvetta ajella pimeällä. Ei oo taavi muutamaan viikkoon liikkunu tallista mihinkään
Paulig- David Brown : 990 Selectamatic vm. 79 Sekurahytillä & 990 vm. 76 taavihytillä
DBTCF:n jäsen nro : 14
Viestien lukumäärä : 1187
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Vs: David Brown 990 livedrive -70 valot
Paulig kirjoitti:Niissä maskin sisällä olevissa valoissa on varmaan se vanhan mallin 45/45W lamppu. Hytin yläreunaan kannattaa investoida hyvät valot, omassa koneessa sieltä löytyy 4x H3 työvalot.
Kannattaa lyöda samantie h4, jos meinaa halogeenit laittaa. Ne kun säätää oikein niin kyllä näkee. Meillä on releellä laitettu, elikkäs katolla ajovalojen pitkät.
Taavettifanaatikko- David Brown : Isäukolla 2X1290, 995 ja 880
DBTCF:n jäsen nro : 97
Viestien lukumäärä : 56
Paikkakunta : Asikkala
Vs: David Brown 990 livedrive -70 valot
Iltaa.
Mulla on katolla takareunassa edellisen omistajan laittama työvalo. Halogeeni siis. Eteenpäin vois tietysti laittaa pari toimiin pitkillä. Kuinkas noi led-valot näyttää lumessa? Tarkoitan jotta näkeekö esim. tien pinnan muodot. Joku esson kahviporukassa sanoi, että niillä ei näe lumen pinnan muotoja niinku halogeenilla. Mitäs muuten tarkoitatte kunnon led-valoilla? Mun talven aurailut on oman rintsikan isohko piha-alue ja 200m yksityistie sillon ja tällön(kaupungin aura saattaapi käydä joskus ). Mitään pro-hommia en siis tee.
Taidan siis hakea releitä kahdella lähdöllä ja tutkin kellarista johtoa. 1,5mm löytyy ja saattaapi joku vanha kumikaapelikin löytyä. Siitä sais sitä 2,5mm johtoa. Mutta mites te ootte oikeesti suojannu noita releitä?
Mulla on katolla takareunassa edellisen omistajan laittama työvalo. Halogeeni siis. Eteenpäin vois tietysti laittaa pari toimiin pitkillä. Kuinkas noi led-valot näyttää lumessa? Tarkoitan jotta näkeekö esim. tien pinnan muodot. Joku esson kahviporukassa sanoi, että niillä ei näe lumen pinnan muotoja niinku halogeenilla. Mitäs muuten tarkoitatte kunnon led-valoilla? Mun talven aurailut on oman rintsikan isohko piha-alue ja 200m yksityistie sillon ja tällön(kaupungin aura saattaapi käydä joskus ). Mitään pro-hommia en siis tee.
Taidan siis hakea releitä kahdella lähdöllä ja tutkin kellarista johtoa. 1,5mm löytyy ja saattaapi joku vanha kumikaapelikin löytyä. Siitä sais sitä 2,5mm johtoa. Mutta mites te ootte oikeesti suojannu noita releitä?
ytte07- Viestien lukumäärä : 15
Vs: David Brown 990 livedrive -70 valot
Ilmanputsarin runkoon akun yläpuolelle olen laittanut liittimet alaspäin ,eipä ne sen kummempia suojia tarvinne
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1942
Vs: David Brown 990 livedrive -70 valot
Eipä tarvi. Sulakerasian kautta kun virta tulee, niin ei siellä isoja vahinkoja voi sattua.
Paulig- David Brown : 990 Selectamatic vm. 79 Sekurahytillä & 990 vm. 76 taavihytillä
DBTCF:n jäsen nro : 14
Viestien lukumäärä : 1187
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Vs: David Brown 990 livedrive -70 valot
joo jos kerta on vaihtovirtalaturi niin halovalot vaan kulmiin,siitähän ne näyttää huomattavasti leveemmällekkin kuin keskeltä yhdestäpisteestä.
Riippuu tiettty käytöstä että mitä tekee ja missä ajelee
Riippuu tiettty käytöstä että mitä tekee ja missä ajelee
Tessu- David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1941
Ikä : 58
Paikkakunta : Hollola
Vs: David Brown 990 livedrive -70 valot
Tessu kirjoitti:joo jos kerta on vaihtovirtalaturi niin halovalot vaan kulmiin,siitähän ne näyttää huomattavasti leveemmällekkin kuin keskeltä yhdestäpisteestä.
Riippuu tiettty käytöstä että mitä tekee ja missä ajelee
Ite laitoin hytin yläreunaan keskelle kaks työvaloa näyttämään suoraan eteenpäin, alaviistoon ja reunoille työvalot jotka näyttää sivuille. Ja keskellä olevat ja sivuilla olevat on eri kytkimen takana.
Paulig- David Brown : 990 Selectamatic vm. 79 Sekurahytillä & 990 vm. 76 taavihytillä
DBTCF:n jäsen nro : 14
Viestien lukumäärä : 1187
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Vs: David Brown 990 livedrive -70 valot
Terve taas!
Mennyt muutama päivä ku oon vedelly piuhoja ja ottanu pois ja taas takas. Aina välillä tulee joku ahaa elämys ja suunnitelma hiukan muuttuu.
Marjakankaalta tilasin punaiset pallovalot. Toimitus mukavan nopea ja hyvältähän ne näyttää. Toki koppi on enemmän ruosteenpunainen ja valot vielä kiiltää. Laitoin sulakerasian ja pari relettä kiinni siihen ilmanputsarin runkoon. Pallojen lyhyet ja pitkät saa omat releet. Katolle laitan jossain vaiheessa pari valoa eteenpäin, mutta nyt en ehdi sitä tekemään. Vedin kuitenkin 3mm syötön niitä varten jo sulakkeelta ohjaamon katonrajaan. Ja toki tuo taakse näyttävä työvalo menee releen taakse. Ryöstän siitä parkkien/takavalojen ja vilkkujen syötön. Klippanin ohjaamon vanhat johtojen putket vaan alkaa oleen täynnä. Toin jo akulta piuhat sähköputkessa koppiin. Hain biltemasta veneilyyn tarkoitetun kytkinpaneelin, jossa on viisi kytkintä ja tupakansytyttimen plugi. Pitää rakentaa sille joku "siro" laatikko ja laittaa tuulilasin yläpuolelle siihen sisempään kaarevaan peltiin kiinni. Suurimpana syynä puuttuva tuulilasi, mutta siellä ylhäällä se lienee myös vähiten tiellä. Maskissa olevat valot jätin vielä rauhaan, kun muut kiireet haittaa harrastuksia.
Olisko kellään muuten tietoa, mistä tuollaisen tuulilasin vois löytää? Parille isommalle purkaamolle aikanaan lähettäny kyselyä, mutta eipä ole löytynyt. Ihan perusplexiä siihen ei viitti laittaa. Harmaantuu ja ruuvaus ei oikein innosta.
Mennyt muutama päivä ku oon vedelly piuhoja ja ottanu pois ja taas takas. Aina välillä tulee joku ahaa elämys ja suunnitelma hiukan muuttuu.
Marjakankaalta tilasin punaiset pallovalot. Toimitus mukavan nopea ja hyvältähän ne näyttää. Toki koppi on enemmän ruosteenpunainen ja valot vielä kiiltää. Laitoin sulakerasian ja pari relettä kiinni siihen ilmanputsarin runkoon. Pallojen lyhyet ja pitkät saa omat releet. Katolle laitan jossain vaiheessa pari valoa eteenpäin, mutta nyt en ehdi sitä tekemään. Vedin kuitenkin 3mm syötön niitä varten jo sulakkeelta ohjaamon katonrajaan. Ja toki tuo taakse näyttävä työvalo menee releen taakse. Ryöstän siitä parkkien/takavalojen ja vilkkujen syötön. Klippanin ohjaamon vanhat johtojen putket vaan alkaa oleen täynnä. Toin jo akulta piuhat sähköputkessa koppiin. Hain biltemasta veneilyyn tarkoitetun kytkinpaneelin, jossa on viisi kytkintä ja tupakansytyttimen plugi. Pitää rakentaa sille joku "siro" laatikko ja laittaa tuulilasin yläpuolelle siihen sisempään kaarevaan peltiin kiinni. Suurimpana syynä puuttuva tuulilasi, mutta siellä ylhäällä se lienee myös vähiten tiellä. Maskissa olevat valot jätin vielä rauhaan, kun muut kiireet haittaa harrastuksia.
Olisko kellään muuten tietoa, mistä tuollaisen tuulilasin vois löytää? Parille isommalle purkaamolle aikanaan lähettäny kyselyä, mutta eipä ole löytynyt. Ihan perusplexiä siihen ei viitti laittaa. Harmaantuu ja ruuvaus ei oikein innosta.
ytte07- Viestien lukumäärä : 15
Vs: David Brown 990 livedrive -70 valot
Ellen ihan väärin muista niin Jaakko-tehtaalla leikataan sopivalla taksalla lasi kuin lasi kun on mitat tiedossa.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5096
Vs: David Brown 990 livedrive -70 valot
Juu, jaakko-tuote paneliassa toimittaa meillekkin kaikki karkaistut- ja eristyslasit. Voipi sieltä löytyä valmiinakin kun vaan ilmottaa mihin koppiin klasia kaipaa.
ikilika- David Brown : 1394 -87
DBTCF:n jäsen nro : 20
Viestien lukumäärä : 1170
Ikä : 47
Paikkakunta : eurajoki
Vs: David Brown 990 livedrive -70 valot
Kiitoksia vihjeestä. Onkos mitään hajua moisen glasinpalasen hinnasta? Yks purkaamo pyyteli hytistä, jossa oli tuulilasi tallessa ni 500. On kuulemma tapana myydä koko hytti kerralla. Ja olis ollu vielä kuitenki reilusti ehostusta vaativa. Ja sellanen mulla jo on. Jos siis hommais vaan lasin ja tiivistettä.
ytte07- Viestien lukumäärä : 15
Vs: David Brown 990 livedrive -70 valot
Ei ole hintapuolesta minulla käsitystä, mutta eihän lasi neliökaupalla tapaa maksaa kuin kymppejä. Leikkaaminen varmaan maksaa enempi kuin aine.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5096
Vs: David Brown 990 livedrive -70 valot
Normaali 4mm karkaistunlasin myyntihinta on 50-60e/m2. + tietysti mallinmukaan leikkuut +10-40%. En tiedä millä hintaa J-T myy yksityisille tavaraa ulos, varmaankin sama hintaluokka (ehkä). Voi löytyä varastosta -hytin tyyppi ja soitto numeroon 02-8647228, pyydät yhdistämään traktorin klaseista tietävälle henkilölle.
ikilika- David Brown : 1394 -87
DBTCF:n jäsen nro : 20
Viestien lukumäärä : 1170
Ikä : 47
Paikkakunta : eurajoki
Similar topics
» David Brown 990 livedrive -70
» David Brown 30D
» David Brown 996 -77
» DAVID BROWN 25 D
» david brown 990 venttiilienvälys
» David Brown 30D
» David Brown 996 -77
» DAVID BROWN 25 D
» david brown 990 venttiilienvälys
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa