Ford 5610 nelivedon sähkörele
Sivu 1 / 1
Ford 5610 nelivedon sähkörele
Olisikohan jollain kokemusta tai tietotaitoa kertoa mikä on, ja miten sen voi korjata. Nimittäin 5610 fordin sähkörele nelivedon kytkennässä. Ohjekirja tarjosi huonosti tietoa aiheesta. Traktoris on neliveto jatkuvasti päällä ja napista se ei vapauta sitä pois. Miten moisen releen löytää? Ja millaista vikaa vois löytyä?
Häjyjussi- Viestien lukumäärä : 3
Vs: Ford 5610 nelivedon sähkörele
Tuleeko virta siis jatkuvasti,tutkipa se kela ensin sieltä nelivedon lootan läheltä,noin pari viikkoa sitten soitti yksi,jolla oli 956 natikassa neliveto rikki,kun putsasivat johtoliitokset sieltä alta,alkoi toimimaan.
Irroitapa johto sieltä,ja kokeile vapautuuko neliveto,jos se kytkee sen virralla päälle,pitäis vapautua noin.
Mittaa paljonko jännite näyttää siellä alla,ja katkooko rele sitä,kun käännät kytkintä.
Ei ole ihan edullisimmasta päästä uusi kela siihen malliin,meinas muuan ukko olla pahalla päällä,kun oli ostamassa sellaista.
En tiedä missä kohti itse rele on,mutta tutki tuo kelapää ensin,kojelaudan alla taitaa rele olla.
Irroitapa johto sieltä,ja kokeile vapautuuko neliveto,jos se kytkee sen virralla päälle,pitäis vapautua noin.
Mittaa paljonko jännite näyttää siellä alla,ja katkooko rele sitä,kun käännät kytkintä.
Ei ole ihan edullisimmasta päästä uusi kela siihen malliin,meinas muuan ukko olla pahalla päällä,kun oli ostamassa sellaista.
En tiedä missä kohti itse rele on,mutta tutki tuo kelapää ensin,kojelaudan alla taitaa rele olla.
Vieraili- Vierailija
Kiitos vinkistä,pitääpä tutkia asia. Oon joku aika takaperin vasta ostanu moisen vehkeen, ja se on seissy pari vuotta ulkona. Siinä oli muitakin seisomisesta johtuvia pikkuvikoja, joten voi johdot olla hapettunu tms. Tutkitaan, ja kiitos vinkeistä!
Oli Perkule nelivedon magneettiventtiili paskana, samoin johdot rispaantunu...Huoltomies käväisi...
Similar topics
» 996 nelivedon hydrauliikka
» Nelivedon kytkentä .
» Ford 5000
» Nelivedon kytkentä 1394
» DB 996 nelivedon etupään osia
» Nelivedon kytkentä .
» Ford 5000
» Nelivedon kytkentä 1394
» DB 996 nelivedon etupään osia
Sivu 1 / 1