Ohjaukseen iskari
4 posters
Sivu 1 / 1
Ohjaukseen iskari
Laitoin 850 seen: paripyörät etusiin pakettiauton renkaat, nyt on 40cm leveet etuset, teki vaan sen kun kivi osuu uloimmaisen renkaan eteen
niin silloin lähtee ratti käsistä, ja ei meinaa simpukka pysyä kiinni on muutamasta pultista menny kierteet.
Mitä mieltä olette jos laittais iskarin johonkin kohti niin se ottais terävät nykäykset pois.
Suolla pitäis alkaa tekemään hankinta savottaa, ei painu sammaleeseen kun on leveet etuset.
niin silloin lähtee ratti käsistä, ja ei meinaa simpukka pysyä kiinni on muutamasta pultista menny kierteet.
Mitä mieltä olette jos laittais iskarin johonkin kohti niin se ottais terävät nykäykset pois.
Suolla pitäis alkaa tekemään hankinta savottaa, ei painu sammaleeseen kun on leveet etuset.
Johannes.- Viestien lukumäärä : 35
Vs: Ohjaukseen iskari
Laita ennemmin uudet pultit ja ajele varovasti.
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1942
Vs: Ohjaukseen iskari
Tavallisissa autojen iskareissa on aika lyhyt iskunpituus ja yleensä ne ei taida toimia jos asentaa vaakasuoraan, joten sellaisen asentaminen saattaa olla mutkikas juttu. Pienestä hydraulisylkystä jonkinlaisen vaimentimen saisi ehkä laitettua hiukan samalla tavalla kuin vanha ohjaustehostimen sylinteri. Kuristinprikat vaan letkuihin niin liikkeet hidastuu. Orbihan siitä sitten enää puuttuisi ja pumppu niin saisi kevennetyn ohjauksen konevoimalla.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5096
Vs: Ohjaukseen iskari
Jenkkivauhtiputiikkiin ohjausiskarikaupoille, esim US-PARTS, US-CENTER, tms..... Niissä ohjaukseen tehdyissä on raju vaimennus molempiin suuntiin, ja iskua 10 tuuman luokkaa....
Toimii vaakassa ja molempiin suuntiin.
Normi iskari eri tehoinen toiseen suuntaan, eli sisään voi mennä kohtuu helposti, mutta ulostulovoima aivan eri luokkaa... JA lisäksi... >vaaka-asennon toiminta voi olla aivan mitä sattuu
Toimii vaakassa ja molempiin suuntiin.
Normi iskari eri tehoinen toiseen suuntaan, eli sisään voi mennä kohtuu helposti, mutta ulostulovoima aivan eri luokkaa... JA lisäksi... >vaaka-asennon toiminta voi olla aivan mitä sattuu
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2956
Ikä : 55
Paikkakunta : Yläne
Vs: Ohjaukseen iskari
Tilasin hydraulisylinterin, laitoin venttiilipöydän, otan paineen taavetin omasta hydrauliikasta, kolmitie venttiilistä.
Jätän oman ohjauksen toimivaksi, laitan sylinterin kiinni pitkään "ohjaustankoon" ratti pyörii omia aikojaan kun venttiilipöydästä kääntää
pyöriä.
Tällaisen systeemin on eräs tehny, puunajoon.
Väärin kirjoitin aloituksessa , ei simpukan pulteista ole kierteet menny vaan , vaihdelaatikon kannesta
Jätän oman ohjauksen toimivaksi, laitan sylinterin kiinni pitkään "ohjaustankoon" ratti pyörii omia aikojaan kun venttiilipöydästä kääntää
pyöriä.
Tällaisen systeemin on eräs tehny, puunajoon.
Väärin kirjoitin aloituksessa , ei simpukan pulteista ole kierteet menny vaan , vaihdelaatikon kannesta
Johannes.- Viestien lukumäärä : 35
Vs: Ohjaukseen iskari
Kääntyneekö kummit sitten enää ratista lainkaan, kun hydesylinteri siellä on .......
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2956
Ikä : 55
Paikkakunta : Yläne
Vs: Ohjaukseen iskari
Joo, ei varmaan käänny, ideana on et jos ajaa tiellä niin otan sylinterin irti raidetangosta, tosin en tiedä
pysyykö simpukka paikoillaan tälläkään systeemillä, simpukka tukee raidetankoa.
pysyykö simpukka paikoillaan tälläkään systeemillä, simpukka tukee raidetankoa.
Johannes.- Viestien lukumäärä : 35
Vs: Ohjaukseen iskari
Nyt on sylinteri paikallaan, ja toimii, Kun nostolaitteen käyttö vipua (Control Lever) työnnetään eteen päin, tapahtuuko
silloin : öljyä menee vähemmän kolmitie venttiilille ja paine pienenee, tuntui vaan pienen lenkin tehtyä et toimis niin.
silloin : öljyä menee vähemmän kolmitie venttiilille ja paine pienenee, tuntui vaan pienen lenkin tehtyä et toimis niin.
Johannes.- Viestien lukumäärä : 35
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa