990 / 1390 4wd vaihteisto
3 posters
Sivu 1 / 1
990 / 1390 4wd vaihteisto
JeeeP! Olen aikeissa korjata 1390 4wd vaihteistoa, kun se antaa ääntä useammalla pienellä vaihteella ja tietoa tarviisin , että käykö 990 vaihteistosta osia tähän.
(Ois tommonen saatavilla halavalla koko peräosa) Ja onko 2 ja 3 keppisen vaihteistossa suuurta eroa ( tuo pitääs olla myyjän mukaan 3 keppinen)
(Ois tommonen saatavilla halavalla koko peräosa) Ja onko 2 ja 3 keppisen vaihteistossa suuurta eroa ( tuo pitääs olla myyjän mukaan 3 keppinen)
Tomppa- Viestien lukumäärä : 3
Vs: 990 / 1390 4wd vaihteisto
Jos on synkronoitu 990 laatikko eli 1973 tai nuorempi niin jotkut rattaat voi sopia 1390:iin.
Katsoppa tuolta :http://partstore.caseih.com/us/parts-search.html#epc::model_find.
gearbox tai powertrain osiosta löytyy kuvat ja valmistenumerot.
Katsoppa tuolta :http://partstore.caseih.com/us/parts-search.html#epc::model_find.
gearbox tai powertrain osiosta löytyy kuvat ja valmistenumerot.
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1942
Vs: 990 / 1390 4wd vaihteisto
Vastikään ollaan yhden toisen projektin tarpeisiin tutkittu samaa asiaa.
CNH:n varaosakirjojen mukaan suurin osa liikkuvista osista on samalla varaosanumerolla. 990/995/996 mallissa on tapahtunut vaihteiston kohdalla pieniä muutoksia vuonna 1976, mutta minusta ne ovat enimmäkseen siirtimissä. Engelsmannin palstalla eilen muuan irkku kertoi, että hän oli vaihtanut kytkentärenkaan 2-3 vaihteelle ja siinä oli tullut vastaan se, että varaosassa oli ollut erilainen booritus. Olivat kai sitten eri varaosanumeroa.
Kolmekeppinen on synkronoimaton vaihteisto ja ainakin pinionipyörän hilut on erilaiset. Hyvällä säkällä ryhmäpyörä on vaihtokelpoinen ja pakkipyörä kanssa. Kaksikeppinen voi olla joko vanha 6-vaihteinen synkronoimaton tai uudempi 12-vaihteinen synkronoitu loota. Synkrolootassa on kertojakeppi kannessa pyramidin nokassa, sen tuntee ulospäin siitä.
CNH:n varaosakirjojen mukaan suurin osa liikkuvista osista on samalla varaosanumerolla. 990/995/996 mallissa on tapahtunut vaihteiston kohdalla pieniä muutoksia vuonna 1976, mutta minusta ne ovat enimmäkseen siirtimissä. Engelsmannin palstalla eilen muuan irkku kertoi, että hän oli vaihtanut kytkentärenkaan 2-3 vaihteelle ja siinä oli tullut vastaan se, että varaosassa oli ollut erilainen booritus. Olivat kai sitten eri varaosanumeroa.
Kolmekeppinen on synkronoimaton vaihteisto ja ainakin pinionipyörän hilut on erilaiset. Hyvällä säkällä ryhmäpyörä on vaihtokelpoinen ja pakkipyörä kanssa. Kaksikeppinen voi olla joko vanha 6-vaihteinen synkronoimaton tai uudempi 12-vaihteinen synkronoitu loota. Synkrolootassa on kertojakeppi kannessa pyramidin nokassa, sen tuntee ulospäin siitä.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5096
Similar topics
» taavetin hs vaihteisto
» 995 vaihteisto
» 1210 vaihteisto
» 996 vaihteisto ropleema
» DB995 hydrauliikka
» 995 vaihteisto
» 1210 vaihteisto
» 996 vaihteisto ropleema
» DB995 hydrauliikka
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa