Sylinterikannen prikat.
2 posters
Sivu 1 / 1
Sylinterikannen prikat.
Kun aiemmin oli puhetta RK-laakerikansien ruuvien alla olevien lukituspeltien pois jättämisestä, niin mitenkäs on sitten noiden sylinterikannen mutterien ja ruuvien alla olevien prikkojen laita ?
Ne prikathan on karkaistuja, mutta olettekos Te jättäneet ne sinne paikoilleen, vai poistaneet sylinterikannen asennuksen yhteydessä. ?
Kyseessä nyt on 1490 AD4/55T moottori.
Ne prikathan on karkaistuja, mutta olettekos Te jättäneet ne sinne paikoilleen, vai poistaneet sylinterikannen asennuksen yhteydessä. ?
Kyseessä nyt on 1490 AD4/55T moottori.
Jyryytin- David Brown : 1490-81
DBTCF:n jäsen nro : 8
Viestien lukumäärä : 571
Paikkakunta : Kokkola
Vs: Sylinterikannen prikat.
Teräslaatat tulivat käyttöön, kun sylinterikannen kiristysmomentti suurennettiin. Vanhoissa moottoreissa se oli 12,4 kpm ja uudemmissa muistaakseni 13,6 kpm. Älä jätä prikkoja pois ja kiristä suurempaan momenttiin.
OlleK- Viestien lukumäärä : 1522
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa