Taavetti-talli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Sylinterikannen prikat.

2 posters

Siirry alas

Sylinterikannen prikat. Empty Sylinterikannen prikat.

Viesti  Jyryytin La Helmi 14 2015, 12:02

Kun aiemmin oli puhetta RK-laakerikansien ruuvien alla olevien lukituspeltien pois jättämisestä, niin mitenkäs on sitten noiden sylinterikannen mutterien ja ruuvien alla olevien prikkojen laita ?

Ne prikathan on karkaistuja, mutta olettekos Te jättäneet ne sinne paikoilleen, vai poistaneet sylinterikannen asennuksen yhteydessä. ?

Kyseessä nyt on 1490 AD4/55T moottori.
Jyryytin
Jyryytin

David Brown : 1490-81
DBTCF:n jäsen nro : 8
Viestien lukumäärä : 571
Paikkakunta : Kokkola

Takaisin alkuun Siirry alas

Sylinterikannen prikat. Empty Vs: Sylinterikannen prikat.

Viesti  OlleK La Helmi 14 2015, 12:24

Teräslaatat tulivat käyttöön, kun sylinterikannen kiristysmomentti suurennettiin. Vanhoissa moottoreissa se oli 12,4 kpm ja uudemmissa muistaakseni 13,6 kpm. Älä jätä prikkoja pois ja kiristä suurempaan momenttiin.

OlleK

Viestien lukumäärä : 1522

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa