Case 1394 värikoodit
3 posters
Sivu 1 / 1
Case 1394 värikoodit
Osaakos joku sanoa värikoodit punaiseen kaseen. Eli punaisen ja vanteiden harmaan koodit. Tietysti jos mustallekin löytyy jokin koodi, aina parempi.
Kannattaisko laittaa puolikiiltävää maalia?
Koneen historia on siis se, että on vm.-84 ja ollut valkoinen. Jobbari on kuitenkin sutassut sen punaiseksi. Ajattelin pitää sen punaisena, vaikka onkin väärä väri. Mutta väri miellyttää itseä enemmän ja on nykyaikaisemman näköinen (plussaa myydessä).
Renkaita olen vaihtamassa, joten samalla ajattelin maalata vaalean punaiset vanteet harmaa/mustiksi.
Kannattaisko laittaa puolikiiltävää maalia?
Koneen historia on siis se, että on vm.-84 ja ollut valkoinen. Jobbari on kuitenkin sutassut sen punaiseksi. Ajattelin pitää sen punaisena, vaikka onkin väärä väri. Mutta väri miellyttää itseä enemmän ja on nykyaikaisemman näköinen (plussaa myydessä).
Renkaita olen vaihtamassa, joten samalla ajattelin maalata vaalean punaiset vanteet harmaa/mustiksi.
mtalo- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 252
Vs: Case 1394 värikoodit
Värit johon viittaat kuuluvat Case IH merkkisiin traktoreihin, eikä David Brown tai Case merkkisiin traktoreihin, ja värit ovat samat tänä päivänä uusissa Case IH traktoreissa. Merkki Case IH otettiin käyttöön sen jälkeen, kun J.I.Case oli ostanut International Harvester:in maatalouskonetuotannon. Näitä maaleja saat todennäköisesti lähimmältä Case IH jälleenmyyjältä. Seuraavassa linkki kuvaan joka nyittää, että teksti konepeiton kyljessä on Case International https://dbtc.co.uk/information/db-tractor-range/1394-t/ Linkin toisella sivulla Klikkaa "Link to more photos) näkyy traktori suoraan edestä, ja siinä näkyy, että ajovalojen välissä olevassa logossa lukee Case IH, eikä Case, eikä siellä ole David Brown ruusuke.
OlleK- Viestien lukumäärä : 1522
Punainen RAL 3002 ja hopea RAL 9006
Aika lähellä alkuperäisiä sävyjä .Noita olen käyttänyt .Mustalle ei numeroa.Kiiltävää olen käyttänyt.
Aika lähellä alkuperäisiä sävyjä .Noita olen käyttänyt .Mustalle ei numeroa.Kiiltävää olen käyttänyt.
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1942
Kiitos ja kumarrus.
Minulla on hyvä maalin hankintakanava, joten saan maalit 5-osa hinnalla verrattuna maalikauppaan. Tämän vuoksi RAL-koodit kiinnostavat.
Eikö kiiltävä ole turhan uskalias valinta? Eikö kaikki epätasaisuudet näy turhan selvästi?
Tarkoitus siis ei ole entisöidä vaan saada vähän siistimipi ilme, joten pohjia ei alata sen kummemmin hinkkaamaan; teräsharjalaikalla ruosteet pois ja maalit niskaan.
Minulla on hyvä maalin hankintakanava, joten saan maalit 5-osa hinnalla verrattuna maalikauppaan. Tämän vuoksi RAL-koodit kiinnostavat.
Eikö kiiltävä ole turhan uskalias valinta? Eikö kaikki epätasaisuudet näy turhan selvästi?
Tarkoitus siis ei ole entisöidä vaan saada vähän siistimipi ilme, joten pohjia ei alata sen kummemmin hinkkaamaan; teräsharjalaikalla ruosteet pois ja maalit niskaan.
mtalo- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 252
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa