löpöä öljyn seassa
2 posters
Sivu 1 / 1
löpöä öljyn seassa
Huomasin että luultavasti dieseliä on öljyn seassa.
david brown 990 -62..
Mistä pitäis aloittaa että löytäisin vian?
david brown 990 -62..
Mistä pitäis aloittaa että löytäisin vian?
sakke1- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 5
Vs: löpöä öljyn seassa
Kysymys pitäisi siirtää yleisen keskustelun puolelle.Tämä osio on tarkoitettu usein esiintyvien ongelmien ratkaisuja esittäväksi paikaksi.
Vastaan kuitenkin: siirtopumpun kalvo saattaa vuotaa ja jos pumpun juorureikä on tukkeessa niin polttoainetta valuu kampikammioon. Tarkista tuo ensin. Toinen mahdollisuus on että ruiskutuspumpun akselin stefa vuotaa. Sen kyllä saa näppärä kaveri itsekin vaihdettua, mutta jos pumpun päästää itse irti, niin stefan vaihto dieselkorjaamolla ei ehdi ihmeitä maksaa.
Vastaan kuitenkin: siirtopumpun kalvo saattaa vuotaa ja jos pumpun juorureikä on tukkeessa niin polttoainetta valuu kampikammioon. Tarkista tuo ensin. Toinen mahdollisuus on että ruiskutuspumpun akselin stefa vuotaa. Sen kyllä saa näppärä kaveri itsekin vaihdettua, mutta jos pumpun päästää itse irti, niin stefan vaihto dieselkorjaamolla ei ehdi ihmeitä maksaa.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5096
Hyvä juttu ja kiitos. tarkistan sen ensin.
erkki kirjoitti:Kysymys pitäisi siirtää yleisen keskustelun puolelle.Tämä osio on tarkoitettu usein esiintyvien ongelmien ratkaisuja esittäväksi paikaksi.
sakke1- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 5
Similar topics
» Dieseliä öljyn seassa
» 1394 siirtopumppu ei nosta löpöä
» Polttoöljyä moottoriöljyn seassa
» DB 885 öljyn tihkuminen?
» DB 950 - öljyn täyttötilavuudet ja öljylaadut?
» 1394 siirtopumppu ei nosta löpöä
» Polttoöljyä moottoriöljyn seassa
» DB 885 öljyn tihkuminen?
» DB 950 - öljyn täyttötilavuudet ja öljylaadut?
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa