Jarruvalojen katkaisin
+5
esavaltteri
pauli
Paulig
jusape
JamppaKM
9 posters
Sivu 2 / 2
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: Jarruvalojen katkaisin
Vihdissä tämä on. Pikku hiljaa huollan paikkoja kuntoon. Seuraavaksi käsijarrun säätö ja ohjaustehostimen öljyjen tarkistus. Kyllä tämä foorumi ja ohjekirja auttaa paljon.
JamppaKM- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 53
Tiedoksi, 996 mallissa ei ole ohjaustehostin. Siinä on Orbtrol venttiilillä toimiva hydrostaattinen ohjaus. Ohjaustehostimessa on aina mekaaninen yhteys ohjausspyörän, ohjaussimpukan ja raidetangon välillä. Hydrostaattisessa ohjauksessa ei ole ohjaussimpukkaa, vaan sen tilalla on Orbitrol venttiili.
OlleK- Viestien lukumäärä : 1522
Sitten jos ja kun niitä päävirtakatkasioita asentelee kannattaa skin tehdä kunnolla ja hommata kunnon katkasia,monenlaisia kärventyneitä katkasioita nähneenä ja veden täyttämiä olen nähny ja millon ovat niin lähellä peltiä pluskaapelit että hirvittää tai ei ole kunnolla missään kiinni!
Sempä vuoksi en ite niitä ole laitellu kun aina tulis liikaa johtoa väliin ja vääriin paikkoihin että paha käyttää,suorin tie on se lyhin/paras.
Moni vielä korvaa huonot sähkökytkennät pääkytkimellä kun ei uskalla akkua jättää kytketyksi,no kyllä se onnettomuus voi käydä traktorilla ajellessakin,tuommosiakin olen nähny.
Johdot uusiksi kaikki niin ei tartte pääkytkimiäkään
Sempä vuoksi en ite niitä ole laitellu kun aina tulis liikaa johtoa väliin ja vääriin paikkoihin että paha käyttää,suorin tie on se lyhin/paras.
Moni vielä korvaa huonot sähkökytkennät pääkytkimellä kun ei uskalla akkua jättää kytketyksi,no kyllä se onnettomuus voi käydä traktorilla ajellessakin,tuommosiakin olen nähny.
Johdot uusiksi kaikki niin ei tartte pääkytkimiäkään
Tessu- David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1941
Ikä : 58
Kyllä päävirtakytkin ehdottomasti on hyvä kaikissa vehkeissä. Vähänkin uudemmissa vehkeissä on sähköä niin paljon, että vika mahdollisuuksia
on paljon. Huolellisesti on tietysti asennettava ja päävirtakytkin asennetaan aina maajohtoon.
Yksi kuutos Taavetti meillä oli vähällä palaa, isävainaa oli sitä yrittäny käynistää. Räpsähti virtalukon vaiheilla ja otti samantien tulet, mutta
kun olin asentanut päävirtakytkin sai virran nopeasti poikki. Ei tarvinnut sammuttamiseen kun vähän vettä mittariston taakse.
Olis siinä mennyt papparaisella alkakaa, kun olis alkanu miettimään miten sinne akulle pääsee kaapelia irrotamaan
on paljon. Huolellisesti on tietysti asennettava ja päävirtakytkin asennetaan aina maajohtoon.
Yksi kuutos Taavetti meillä oli vähällä palaa, isävainaa oli sitä yrittäny käynistää. Räpsähti virtalukon vaiheilla ja otti samantien tulet, mutta
kun olin asentanut päävirtakytkin sai virran nopeasti poikki. Ei tarvinnut sammuttamiseen kun vähän vettä mittariston taakse.
Olis siinä mennyt papparaisella alkakaa, kun olis alkanu miettimään miten sinne akulle pääsee kaapelia irrotamaan
1690 metsä- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 663
Sitten taas aivan uusii ne ivoikkaan mennä mitää ntekee kun digivehkeitä,uudsta autosta kun irrottaa kaapelin voipi tulla yllätyksiä,sama lie nyt jo työkoneissakin...
Tessu- David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1941
Ikä : 58
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Sivu 2 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa