David-Brown 1490turbo tyyppiviat?
2 posters
Sivu 1 / 1
David-Brown 1490turbo tyyppiviat?
eli mitä tyyppivikoja on ko. mallissa on ollut?
natikkamiäs- Viestien lukumäärä : 4
Vs: David-Brown 1490turbo tyyppiviat?
Siinä mallissa on tyyppiviat aika vähissä,niitä ei paljoa ole,jos jotain sanos,kulumisesta johtuvia on vaihdekepin alapäässä olevat messinkihahlot,kun ne kuluu,keppi pääsee lipsahtamaan,kone siinä on luja,voimansiirto riittävä tehoon nähden,lämmin ja mukava hytti,aika hyvä polttoainetalous,se siinä on suurinta miinusta että on aika hidas tiellä,noihan on kovalootaisia malleja nelikkona,se kestää,mutta jos vaihteita on kovin jurruutettu,sivuakselista ykköspyörä voi olla kulunu sitten.
Tuossa lucaksen sähköpuolessa voi olla sanomista vanhemmuuten,hydrauliikkaki noissa toimii vasten huhuja,männän tiivareita pitää joskus vaihtaa,pumpun käyttöakselin pooritus voi vahemmuuttaan löysätä,hyvä peli se on kokonaisuudessaan.
Rankalla pitäjällä on voinu joskus katketa nostoakselin vasemmassa päässä oleva vääntiö.
Työntekoa se kestää paljon,särkemiset on asia erkseen ,saa sen tuonki hajalle,ja vanahojahan ne jo on.
Tuossa lucaksen sähköpuolessa voi olla sanomista vanhemmuuten,hydrauliikkaki noissa toimii vasten huhuja,männän tiivareita pitää joskus vaihtaa,pumpun käyttöakselin pooritus voi vahemmuuttaan löysätä,hyvä peli se on kokonaisuudessaan.
Rankalla pitäjällä on voinu joskus katketa nostoakselin vasemmassa päässä oleva vääntiö.
Työntekoa se kestää paljon,särkemiset on asia erkseen ,saa sen tuonki hajalle,ja vanahojahan ne jo on.
Vierailija- Vierailija
Vs: David-Brown 1490turbo tyyppiviat?
kiitos vastauksesta! auttoi ostopäätöstäni
natikkamiäs- Viestien lukumäärä : 4
Vs: David-Brown 1490turbo tyyppiviat?
Vanhan käytetyn ostossa on aina omat vaivansa.
Kaikkien nestejarrullisten ja -kytkimillisten Taavien kohdalla on aina se riski, että nestesäilöihin kaadetaan tavallista jarrunestettä joka aiheuttaa tiivisteiden turpoamisen ja sitten vuotamisen. Oikea kovakoura ei siitä piittaa vaan ajaa niin kauan kun vaan suinkin saa vaihteen runnottua päälle ja jollakin tavalla myös pysähtymään.
Turbo voi vanhemmuuttaan alkaa ryystää öljyä laakerista, mutta sehän on normaalia kulumista.
Hydrauliikassa olen nähnyt senkin sovelluksen, että työntövarren korvakkeen tunnistinvaijeri oli pois paikaltaan ja syvyydensäätö päällä.
Kokenut ja pätevä asentaja oli niin neuvonut tekemään. Seurauksena nostolaite suostui olemaan vain joko alhaalla tai sitten ylhäällä ja siellä pumppu jurrasi koko ajan painetta vasten. Selvää on, että kyntämisestäkään tullut yhtään mitään ja pumppuja ja kului.
Jos on paljon ajettu ja takapyörän laakereitten on annettu väljistyä niin portaalin hammaspyöriin saattaa tulla vaurioita.
Perusvarma peli se on kokonaisuutena ja hyvä vetämään ja etenemään.
Kaikkien nestejarrullisten ja -kytkimillisten Taavien kohdalla on aina se riski, että nestesäilöihin kaadetaan tavallista jarrunestettä joka aiheuttaa tiivisteiden turpoamisen ja sitten vuotamisen. Oikea kovakoura ei siitä piittaa vaan ajaa niin kauan kun vaan suinkin saa vaihteen runnottua päälle ja jollakin tavalla myös pysähtymään.
Turbo voi vanhemmuuttaan alkaa ryystää öljyä laakerista, mutta sehän on normaalia kulumista.
Hydrauliikassa olen nähnyt senkin sovelluksen, että työntövarren korvakkeen tunnistinvaijeri oli pois paikaltaan ja syvyydensäätö päällä.
Kokenut ja pätevä asentaja oli niin neuvonut tekemään. Seurauksena nostolaite suostui olemaan vain joko alhaalla tai sitten ylhäällä ja siellä pumppu jurrasi koko ajan painetta vasten. Selvää on, että kyntämisestäkään tullut yhtään mitään ja pumppuja ja kului.
Jos on paljon ajettu ja takapyörän laakereitten on annettu väljistyä niin portaalin hammaspyöriin saattaa tulla vaurioita.
Perusvarma peli se on kokonaisuutena ja hyvä vetämään ja etenemään.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5096
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa