DB 25d varaosat
2 posters
Sivu 1 / 1
DB 25d varaosat
eli tutun db 25d sylkee jäähdytys nesteen pakoputkesta ulos, kansipalvi varmaan palannu? tän viikon aika vielä kansi otetaan pois niin saadaan vähän lisää tietoa.
pistä pitäis alkaa ettiä uusi kansitiiviste? mitä muita tiivistetä kannattais samalla vaihttaa? imusarja ja pakosarja?
onko näitten kans ollu ongelmia kansipahvien kans? vai voiko asia olla vakavampi?
pistä pitäis alkaa ettiä uusi kansitiiviste? mitä muita tiivistetä kannattais samalla vaihttaa? imusarja ja pakosarja?
onko näitten kans ollu ongelmia kansipahvien kans? vai voiko asia olla vakavampi?
TR- Viestien lukumäärä : 3
Vs: DB 25d varaosat
Tuskin se tarvitsee muuta kuin kansipahvin ja ehkä venttiilikopan tiivisteen. Märkäputkikoneissa on tärkeää, että putket on shimmattu oikeaan korkoon ja kaikki saman verran. Putken yläpään olakkeen alle tulee ohuita peltirenkaita jolla homma tehdään jos tarvitsee alkaa säädellä. Tärkeää on kiristää kansi kun moottorin on ensin kerran käyttänyt lämpimäksi ja antanut jäähtyä uudelleen. Kannen suoruuskin kannattaa tarkistuttaa kun se on irrallaan.
En valitettavasti osaa neuvoa paljonko oikea korko mahtaa olla, mutta jos ei muuten saada selville niin voidaanhan tuosta laittaa kysymys DBTC:n foorumille.
Vanhoissa koneissa on usein putket niin hyvin junttautuneet porauksiinsa että niitä ei ehkä kannata alkaa säätelemään ihan huvin vuoksi. Jos paikat on ruostuneet niin siinä voi olla hiukka puuhaa että saa uudet tiivisteet pitäviksi putkien alapäässä.
En valitettavasti osaa neuvoa paljonko oikea korko mahtaa olla, mutta jos ei muuten saada selville niin voidaanhan tuosta laittaa kysymys DBTC:n foorumille.
Vanhoissa koneissa on usein putket niin hyvin junttautuneet porauksiinsa että niitä ei ehkä kannata alkaa säätelemään ihan huvin vuoksi. Jos paikat on ruostuneet niin siinä voi olla hiukka puuhaa että saa uudet tiivisteet pitäviksi putkien alapäässä.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
Vs: DB 25d varaosat
latasin tuolta ( http://www.kolumbus.fi/saarikonrinne2/index.html ) ton korjaamokäsikirjan. en oo vielä niin paljon ehtiny lukea, mutta sieltä löytyy varmaan paljon apua.
mutta jos sylinteriputkeihin ei koske niin eihän ne mihikään liiku? ja pysyvät silloin samassa asennossa kuin ennenkin? onkohan toi kansi tiiviste 1-osainen, mistään en oo vielä löytänyt kuvaa siitä.
olen näitä vanhoja laivakoneita aika paljon ruuvannu ja tiedän että vanhat sylinteriputket ja lohko sopivat yhteen paremmin jos niihin ei kosketa, ellei sitten vuotaa paljon.
mutta jos sylinteriputkeihin ei koske niin eihän ne mihikään liiku? ja pysyvät silloin samassa asennossa kuin ennenkin? onkohan toi kansi tiiviste 1-osainen, mistään en oo vielä löytänyt kuvaa siitä.
olen näitä vanhoja laivakoneita aika paljon ruuvannu ja tiedän että vanhat sylinteriputket ja lohko sopivat yhteen paremmin jos niihin ei kosketa, ellei sitten vuotaa paljon.
TR- Viestien lukumäärä : 3
Vs: DB 25d varaosat
no niin nyt on kansi saatu pois. ei ollu ollenkaan paha homma, ja niin kuin arvattiin, palannu kolmos ja nelos sylinterin välistä, ja vielä vesikanavaan.
sylinteriputkeissä ovat hyvässä kunnossa, ei halkeimia.
ei muuta ku tiivistetta ettimään, mistä kannattaa ensin alkaa ettimään?
sylinteriputkeissä ovat hyvässä kunnossa, ei halkeimia.
ei muuta ku tiivistetta ettimään, mistä kannattaa ensin alkaa ettimään?
TR- Viestien lukumäärä : 3
Vs: DB 25d varaosat
Koneliike Pihlajaniemi Ylistaro ja Konekorjaamo Marjakangas Alavieska, löytynee jommasta kummasta tai molemmista.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
Similar topics
» db 850 jakajapumppu varaosat
» David Brown 880 varaosat
» mistä ostatte case ih öljynsuodattimet yms varaosat pirkanmaalta.
» David Brown 880 varaosat
» mistä ostatte case ih öljynsuodattimet yms varaosat pirkanmaalta.
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa