900
3 posters
Sivu 1 / 1
900
900taavetti tuli hankittu vm58 ,kuulemma kampiakseli poikki ,nyt löytys ehkä bensakoneen akseli ,mahtaako kestää diiselissä kun bensakonessa ei ole karkaistu akseli? Tulis kevyeen käyttöön sirkkelinpyöritys ym pihahommia.Tai sit koneenvaihto Nissan SD 22 ku semmonen olis ladossa.
2000nen- Viestien lukumäärä : 2
Paikkakunta : raasepori
Vs: 900
Onkohan sama akseli? Bensa ja tiisseli??
Puristussuhde aivan eri, ehkä myös kaulojen koko voi olla aivan eri luokkaa, myös iskun pituus.
Puristussuhde aivan eri, ehkä myös kaulojen koko voi olla aivan eri luokkaa, myös iskun pituus.
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2956
Ikä : 55
Paikkakunta : Yläne
900
myyjän mukaan ainakin 25sessa on sama akseli bensa ja diisselis laakerit eri, isku sama 101,6 olisko foorumissa enemmän tietoa ja viisautta kun itellä ei ole daavidista vielä tietoa fordeista enemmän kokemusta.
2000nen- Viestien lukumäärä : 2
Paikkakunta : raasepori
Vs: 900
30 dieselin ja 880.950 koneet lähempänä kuin 25 dieselin kone.Omasta 900 oli kone valmis lohkossa olleiden pakkasvaurioiden takia.Tilalle laitettiin 880 implen kone,vauhtipyrä piti vaihtaa ja vesipumpun välipala.
exso- David Brown : 1200-2 ja 1694-4 HS
DBTCF:n jäsen nro : 004
Viestien lukumäärä : 541
Paikkakunta : Suur-Sammatti
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa