Taavetti-talli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ostetaan Sylinteri Ostettu

3 posters

Siirry alas

Ostetaan Sylinteri Ostettu Empty Ostetaan Sylinteri Ostettu

Viesti  ttah Pe Maalis 16 2012, 08:31

1390 Nostolaitteen apusylinteri tai mikätanhansa n.400 mm. asennuspituudeltaan oleva max. halkaisija n.60mm päillä niin väliä yksi tai kaksi toiminen

Viimeinen muokkaaja, ttah pvm Su Maalis 18 2012, 07:10, muokattu 1 kertaa

ttah

Viestien lukumäärä : 68
Ikä : 54

Takaisin alkuun Siirry alas

Ostetaan Sylinteri Ostettu Empty Vs: Ostetaan Sylinteri Ostettu

Viesti  Riku Pe Maalis 16 2012, 15:19

Minä teettäisin uuden jos minä laittaisin nyt johonkin apusylynterin. Viime keväänä etsiskelin apusylinteriä Case 1394 ja löysinkin purkaamolta mutta mutta. Sylinteri oli oranssirunkoisen eli onko se silloin 1390 eikä sopinutkaan heittämällä paikalleen. Eli vaati työstämistä ja kaiken lopuksi alkoi vuotamaan vielä loppu kylvöaikana. Kesällä kunnostutin sen sitten Ravaltsulla Lapualla, mutta kun oli erikoismittainen sylinteri tuli sen kunnostaminen arvonlisäveron verran kalliimmaksi kun täysin uusi sylinteri DB 880 joka oli standartti mittaisilla putkilla ja varsilla. Varmaankin sinunkin lähellä on sylinterin valmistajia ja jos ei ole voin suositella Ravaltsua Lapualla, hyvä ja nopea palvelu ja minusta edullinen.

Riku

David Brown : DB 850 Impematic vm. 1960
Viestien lukumäärä : 378
Ikä : 60

Ostetaan Sylinteri Ostettu Empty Ostetaan sylinteri

Viesti  ttah Pe Maalis 16 2012, 17:37

Löytyy niitä uusiakin mutta kuten sanot ei löydy suoraan sopivaa olen itse tehnyt useita sylintereitä sen takia etsin jotain aihiota josta voisi muokata sopivan kun siihen ei sovi kovin paksu putkinen iskuakaan ei tarvi kun 200-250mm tällähetkellä lyhin 60mm sylinteri joka olis varastossa pituutta on 2m jota ei raaskis katkoa

ttah

Viestien lukumäärä : 68
Ikä : 54

Ostetaan Sylinteri Ostettu Empty hyd. sylinteri

Viesti  petzku69 To Huhti 19 2012, 22:48

aikoinaan hain edelliselle työn antajalle syliterin täältä. valmistaa ja korjaa näitä.

topi-koneet oy kärsämäki.

petzku69

Viestien lukumäärä : 52

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa