M: Ratas / Akselisarjat nopeutuksiin
3 posters
Sivu 1 / 1
M: Ratas / Akselisarjat nopeutuksiin
Elikkäs nämä eivät löydy itteltä, vaan vinkkinä mahdollisille tarvitsijoille...Lehtolan koneelta löytyy hyllystä valmiina 1490:ppiin tulevat takapään nopeutusosat (Isot rattaat ja vetoakselit "15 / 44"), näillä saa vissiin 1490:pin kulkemaan noin: 50 km/h. Sitte taitaa sieltä hyllystä löytyä täydellinen nopeutussarja kutos-Hydra shift Taavettiinki (Isot rattaat ja vetoakselit "15 / 55" + etupään rattaat ainaki tosiaan HS-malliin).
David- David Brown : 880Imp,990Imp,990Sel,1410,1594Hs,1690
DBTCF:n jäsen nro : 11 DBTCF Siht.
Viestien lukumäärä : 165
Vs: M: Ratas / Akselisarjat nopeutuksiin
Sopisko mitenkää 1210?
ValtraValmet- David Brown : 1210
Viestien lukumäärä : 297
Ikä : 27
Paikkakunta : LEHTIMÄKI/alajärvi
Vs: M: Ratas / Akselisarjat nopeutuksiin
Kyllä minusta noiden osien pitäisi sopia myös 1210:iin. Eroa on sen verran, että 1490:ssä on öljykylpyiset levyjarrut, mutta jos vetoakselin kiila on samassa kohtaa kuin rumpujarrullisissa akseleissa niin minusta osien pitäisi olla vaihtokelpoiset. Tuo vetoakselin iso hammaspyörä ei mahdu menemään koteloon laakeripesän lävitse, joten ronkat pitää käyttää aarporalla ja isontaa reikiä. Niihin kai tehdään holkit jolla laakerit saa sovitettua paikoilleen.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
Vs: M: Ratas / Akselisarjat nopeutuksiin
Onko se sitten kova työ? PAljonkoha tulis hintaa tolle jos jollaki pajalla käyttäs vaihattaa? Koko hinta, osat+työ?
ValtraValmet- David Brown : 1210
Viestien lukumäärä : 297
Ikä : 27
Paikkakunta : LEHTIMÄKI/alajärvi
Vs: M: Ratas / Akselisarjat nopeutuksiin
Hintataso selviää parhaiten kysymällä Lehtolan konepajalta. Takapotkun nopeutus on joka tapauksessa halvempi kuin nelikon, mutta taitaa sekin maksaa ensimmäisiä tuhatlappusia.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa