Ehostukset
5 posters
Sivu 1 / 1
Ehostukset
Käykääpä katsomassa kuvat osiossa uusi 1594.
Kerhon sihteeri näytti mallia miten työ pitää tehdä.
ONNITTELUT
Kerhon sihteeri näytti mallia miten työ pitää tehdä.
ONNITTELUT
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1942
Vs: Ehostukset
Onnitteluihin yhtyy "Vuorenmaanmäen Taavettimies". Ei voi kuin kateellisena ihailla !
Tulin tässä joku ilta töistä kotiin ja "Koskuen Taavettimies" tuli vastaan, ajattelinkin Davidilla olevan taasen jonku projekti. Nyt näemme tulokset. Todella upeeta.
Ps. Sehän oli hytistään hybriidi, siihen oli lisätty Valtran parhaat osat.
Tulin tässä joku ilta töistä kotiin ja "Koskuen Taavettimies" tuli vastaan, ajattelinkin Davidilla olevan taasen jonku projekti. Nyt näemme tulokset. Todella upeeta.
Ps. Sehän oli hytistään hybriidi, siihen oli lisätty Valtran parhaat osat.
Riku- David Brown : DB 850 Impematic vm. 1960
Viestien lukumäärä : 378
Ikä : 60
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Vs: Ehostukset
Kyllä se näyttää olevan niin, etä kun käyttöentisöinnin tekee hyvin niin samalla tulee näyttelyihin soveltuvia yksilöitä.
Oikein hienon näköinen kalusto on pihassa. Tuo kuutonen on lisäksi nopeilla välityksillä, joten se on teknisestikin varsin nykyaikainen peli.
Oikein hienon näköinen kalusto on pihassa. Tuo kuutonen on lisäksi nopeilla välityksillä, joten se on teknisestikin varsin nykyaikainen peli.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
Vs: Ehostukset
Kyllä on hyvää työtä, tarkasti on kaikki yksityiskohdat läpikäyty!
Paulig- David Brown : 990 Selectamatic vm. 79 Sekurahytillä & 990 vm. 76 taavihytillä
DBTCF:n jäsen nro : 14
Viestien lukumäärä : 1187
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Vs: Ehostukset
Kiittää ja kumartaa arvon raadille!! Vai oli Riku jo saanu vihiä projektista Yritettiin kyllä tarkoin projekti varjella S-joella tallin uumenis siihen asti kun se on täysin valmis Kyllä kone oli alunperin meininki vaan nopeuttaa, ja maalata (vieläpä ehkä valkoiseksi), mutta se vaan taas karkaili mopo hieman hanskasta sitä mukaa kun projektissa edettiin....eli aina tuli mieleen että joskos tuotakin paikkaa hieman muuttelis omaan malliin , ensin listassa oli noi teleskooppipeilit, sitte tuli työvalojen paremmin sijoittelu, sitten vetokoukun nostaminen ylöspäin (maavara koukun alla nousi 8 senttiä ->tässähän on matalalla oleva Enkelsmanni-koukku), sitte piti tehdä välillä uusi hydrauli-työntövarsi, sitte tuli vielä mieleen tuo ratin kääntö systeemi Valmetin vilkkuviiksineen, ym.... Värisävy oli tosiaan hieman auki siihen asti kun koneeseen oli saatu nopeet rattaat, kunnes sitte joku ilta Isäntä tuumas koneen vieres että, eiköhän siitä ny sitte kumminki punainen tule Hytin äänieristin paremmin rintapellin, lämmityslaitteenkopan, ja hytin alustan osalta. Verhoilut teetettiin uusiksi vaan vanhojen huonojen päälle, väri uusiin verhoiluihin tuli vaaleampi kuin alunperin (johtuen saatavasta nahkavalikoimasta), mutta tulipahan sisällekki hieman modernimpi ilme, muoviosat maalasin verhoilujen väriseksi. Tarrojen kanssa päätettiin harrastaa hieman kokeilua noiden kaunotarrojen, hytin katon takatarran, ja Turbo-tarrojen kanssa...noi David Brown konepellitarrathan ovatkin jo tuttua tavaraa Tuosta nopeutuksesta täytyy kyllä lyhyellä kokemuksella sanoa sen verran että, kellä vaan on vähänkin enemmän tieajoa koneella niin suosittelen, kyllähän tuli koneesta mukava peli tiellä (vielä kun nämä ovat aika pitkällä akseli välillä niin koneesta ei tule "nyökyteskään", joten täytyy kyllä vaan todeta että, noi olis saanu lähtee tehtaalta kaikki tommosena!!) HS:n porrastukset sopii noille rattaille niinkuin nenä päähän, ja rattaiden vaikutus joka vaihteeseen antoi sen edun että esim. peltohommissa ylimääräinen vaihteiden pykältäminen väheni varmasti todella radikaalisti....tein eri vaihteiden nopeuksista (GPS) täydellisen listan "tyyliin ennen ja nyt", kirjoittelen nopeuksien vertailutaulukon tuonne "Info-osioon" heti kun täs ehdin....tuo taulukko valaisee asiaa huomattavasti (eli esim.: meidänki tapauksessa kun muistelee millä vaihteella on tehty ennen mitäkin, ja katsoo taulukkoa nyt mitkä pykälät osuu kyseisiin nopeuksiin niin voi todeta jo heti kättelyssä että, tuli koneesta varmasti huomattavasti parempi perälevytöissä, sekä esim kyntäessä päisteajot/peruutukset ym....) Muuten koneesta summattuna täytyy myöntää että, nyt kun kulkupuoli on kunnossa, tehoa riittävästi turbotuksen ansiosta, sähköt täysin läpikäytynä ja modernisoituna, ja vielä uudet sävyt pinnassa, niin kyllähän tuo miellyttää erinnäisissä hommissa varmasti taas seuraavat 30 vuotta
David- David Brown : 880Imp,990Imp,990Sel,1410,1594Hs,1690
DBTCF:n jäsen nro : 11 DBTCF Siht.
Viestien lukumäärä : 165
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa