Vakion 1594:sen, ja nopeutetun 1594:sen nopeustaulukot (HS)
2 posters
Taavetti-talli :: Traktorit :: Info
Sivu 1 / 1
Vakion 1594:sen, ja nopeutetun 1594:sen nopeustaulukot (HS)
Elikkäs ohessa taulukko, missä on nopeudet milläkin vaihteella vakiolla 1594:lla ja nopeutetulla 1594:lla (HS:llä).
Nopeustiedot on otettu tarkasti puhelimen GPS-tiedoista, joten nopeudet pitäisi olla
kohtuu tarkat. Takarengaskoko on: 480/70-38 (eli vastaavat korkeudeltaan alkuperäisiä, mutta ovat pykälän leveämmät
kuin alkuperäiset).
VAIHDE 1000 RPM (vakiona) 1000 RPM (nopeutettuna) 2000 RPM (vakiona) 2000 RPM (nopeutettuna)
1-1 <1,0 1,3 1,8 2,7
1-2 1,2 1,8 2,6 3,5
1-3 1,5 2,3 3,5 4,9
1-4 2,0 3,0 4,5 6,2
2-1 1,6 2,9 4,1 5,2
2-2 2,3 4,0 5,5 7,7
2-3 3,2 5,2 7,5 10,3
2-4 4,2 7,3 11,0 14,2
3-1 3,8 6,1 9,3 13,0
3-2 5,4 8,9 12,5 18,9
3-3 6,9 11,6 17,0 24,8
3-4 10,0 15.7 23,0 35,2
R-1 2,0 3,1 4,6 6,5
R-2 2,9 4,0 6,5 9,2
R-3 3,4 5,8 8,2 12,1
R-4 4,8 7,9 11,5 16,7
Knoppitietona vielä lisäksi:
Huippunopeus (ennen) eteenpäin 2400 RPM GPS: 28,5 km/h, nopeutettuna eteenpäin 2400 RPM GPS: 42,4 km/h
Huippunopeus (ennen) taaksepäin 2400 RPM GPS: 14,5 km/h, nopeutettuna taaksepäin 2400 RPM GPS: 21,2 km/h
Edelläoleva taulukko ilmentää hyvin eri vaihteiden nopeuserot vakiona ja nopeutettuna.
David- David Brown : 880Imp,990Imp,990Sel,1410,1594Hs,1690
DBTCF:n jäsen nro : 11 DBTCF Siht.
Viestien lukumäärä : 165
Vs: Vakion 1594:sen, ja nopeutetun 1594:sen nopeustaulukot (HS)
Teki näköjään nuo nopeustaulukot hieman epäselvästi, mutta tulkattuna: kaikki neljä aluetta on erikseen,
ja vasemmalta lähtien vaihde on ensi, sitten on nopeus vakiona 1000 RPM, sitten nopeutettuna 1000 RPM, sitten
Vakiona 2000 RPM, ja sitten nopeutettuna 2000 RPM.
ja vasemmalta lähtien vaihde on ensi, sitten on nopeus vakiona 1000 RPM, sitten nopeutettuna 1000 RPM, sitten
Vakiona 2000 RPM, ja sitten nopeutettuna 2000 RPM.
David- David Brown : 880Imp,990Imp,990Sel,1410,1594Hs,1690
DBTCF:n jäsen nro : 11 DBTCF Siht.
Viestien lukumäärä : 165
Vs: Vakion 1594:sen, ja nopeutetun 1594:sen nopeustaulukot (HS)
Nuo välitykset on ainakin paperilla paremman näköiset kuin alkuperäiset. Ihmeen hyvät ryömintävaihteet siinä on nopeutuksesta huolimatta.
Kakkosalueella on muokkaustöihin hyvät pykälät ja kolmosella siirtoajon nopeudet ihan nappiin.
Kakkosalueella on muokkaustöihin hyvät pykälät ja kolmosella siirtoajon nopeudet ihan nappiin.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
Vs: Vakion 1594:sen, ja nopeutetun 1594:sen nopeustaulukot (HS)
Juu kyllä odotukset oikein työn tekoon ovat todella valoisat, ainakin kun katsoo tuota vertailutaulukkoa niin pitäisi pykälät eri töihin sopia paremmin kuin ennemmin, ja nyt koneessa on oikeasti: tiealue, peltoalue, ja eivät nuo ryömintäpuolen pykälätkään mennyt tosiaan liian nopeiksi normaali työstöt huomioon ottaen.
David- David Brown : 880Imp,990Imp,990Sel,1410,1594Hs,1690
DBTCF:n jäsen nro : 11 DBTCF Siht.
Viestien lukumäärä : 165
Taavetti-talli :: Traktorit :: Info
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa