Taavetti-talli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

traktoreiden vahaus

4 posters

Siirry alas

traktoreiden vahaus Empty traktoreiden vahaus

Viesti  massikka_mies Ke Heinä 29 2009, 19:10

Vahaakost taavetti miehet traktoreita Question Itse olen tänä kesänä vahannut 390 fergun ja voortin Very Happy Fergun vahasin lähinnä sen takia että uusi maalipinta pysyisi kiiltävänä Cool Mutta voortin maalipinta oli todella haalistunut ja kulunut joten huomasin kaupassa korrekin Kliineri nimistä ainetta joka oli tarkoitettu haalistuneille ja kuluneille maalipinnoille joten päätin sitä eilen kokeilla.. Minulla oli todella suuret ennakkoluulot kyseisestä ainetta kohtaan mutta mitä tapahtuikaan Exclamation Aine todella toimi ja maalipinnasta todella tuli kuin uusi kun sen vielä käsitteli Kliinerin jälkeen korrekin kesto vahalla Cool
http://www.korrek.com/tuotteet/vahat/kestovaha.html
http://www.korrek.com/tuotteet/vahat/kliineri.html Eli tuollaisista tuotteista kyse Wink
massikka_mies
massikka_mies
Ylläpito

Viestien lukumäärä : 445

Takaisin alkuun Siirry alas

traktoreiden vahaus Empty Vs: traktoreiden vahaus

Viesti  Taavetti996 Ke Heinä 29 2009, 21:36

Kyllä nuo nykyiset aineet toimii kuten pitääkin, pienellä vaivalla saa ihan mukavan näköistä jälkeä.
Nykyiset aineet ovat helpottaneet hommaa aika pitkälle, enää ei tarvitse hinkata entisajan vahoja tenniskyynärpäähän asti.
Onhan kuitenkin pintoja mihin ei nuo ihme aineet tehoa, tai auttaa jonkin aikaa, mutta sitten rupeaa taas olemaan silmään ettei se ihan ottanutkaan niin kuin piti.
Sitten otetaan myllytysvehkeet kaapista ja ruvetaan kiillottamaan, niin johan rupeaa kiiltämään ja kestääkin hyvän tovin.
Taavetti996
Taavetti996
Galleria moderaattori

David Brown : 996 4WD
DBTCF:n jäsen nro : 12
Viestien lukumäärä : 303

Viesti  Vieraili Ke Heinä 29 2009, 23:51

Tottahan toki taavetit kiillotetaan.
Kyllä hyvistä koneista kannatta pitää hyvää huolta merkistä riipumatta.Arvo säily paremmin.

Vieraili
Vierailija

Viesti  Vieraili To Heinä 30 2009, 22:33

en ole ikinä traktoriani vahannut, en Valmettia enkä nykyistä DB:kään. tarkemmin olen kyllä joskus pessyt öljyt ja muut töhnät, jos olen sillä tuulella ollut. nyt alkaa taavetti olee siinä kuosissa että voi useammin harkita pesua.

Vieraili
Vierailija

Viesti  pets La Elo 01 2009, 20:29

Saa vaan helpommin pestyä kurat pois kun joskus vahaa. Keväällä tuli vahattua. Puimuri pitäis kans vahata tänä syksynä.

pets

Viestien lukumäärä : 172

Viesti  ikilika Su Elo 02 2009, 14:09

Kyllä tuo oma on tullut punasena vahattua pari kertaa kesässä. Nyt en ole maalauksen jälkeen vahannut, meinaan kyllä, säilyyhän se maalipinta parempana kun huolta pitää..
ikilika
ikilika

David Brown : 1394 -87
DBTCF:n jäsen nro : 20
Viestien lukumäärä : 1170
Ikä : 47

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa