Polttoainemittari 996
+2
erkki
Taavetti996
6 posters
Sivu 1 / 2
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Polttoainemittari 996
Tuossa omassa pelissä ei ole polttoainemittari näyttänyt aikanani mitään, tänään sitten rupesin asiaan perehtymään, ja kas yksi johto irti anturilta, ja toivo eli että saan toimimaan, mutta ei.
Milläs saisin selville kumpi on rikki anturi vai mittari.
Mittarin toiseen napaan tulee virta, mutta toisesta navasta joka menee anturille ei tapahdu mitään.
Olisiko että mittari on rikki, kun virta ei kulje läpi, eikös mittarin pitäisi lukea jotain vastusta.
Tiedän sitten tilata uuden mittarin tai anturin, tai molemmat.
Milläs saisin selville kumpi on rikki anturi vai mittari.
Mittarin toiseen napaan tulee virta, mutta toisesta navasta joka menee anturille ei tapahdu mitään.
Olisiko että mittari on rikki, kun virta ei kulje läpi, eikös mittarin pitäisi lukea jotain vastusta.
Tiedän sitten tilata uuden mittarin tai anturin, tai molemmat.
Taavetti996- Galleria moderaattori
- David Brown : 996 4WD
DBTCF:n jäsen nro : 12
Viestien lukumäärä : 303
Paikkakunta : Urjala
erkki
Ainakin omassa 1200:ssa toimii niin, että mittarille tulee toiseen napaan jännite ja toisesta navasta lähtee johto tankin anturille. Jos tankin anturille menevän piuhan maattaa niin mittari näyttää täyttä. Jos mittarista ei tule sähkö läpi niin sieltä on sitten johto poikki.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
Vs: Polttoainemittari 996
erkki kirjoitti:Ainakin omassa 1200:ssa toimii niin, että mittarille tulee toiseen napaan jännite ja toisesta navasta lähtee johto tankin anturille. Jos tankin anturille menevän piuhan maattaa niin mittari näyttää täyttä. Jos mittarista ei tule sähkö läpi niin sieltä on sitten johto poikki.
Näin minäkin sen päättelin toimivaksi, siis uuden mittarin tilaukseen.
Taavetti996- Galleria moderaattori
- David Brown : 996 4WD
DBTCF:n jäsen nro : 12
Viestien lukumäärä : 303
Paikkakunta : Urjala
Vs: Polttoainemittari 996
Eli jos toisen piuhan laittaa maihin ja mittari näyttää täyttä, onko silloin mittari rikki?
Rautalankasta jos sais käännettyä...
Rautalankasta jos sais käännettyä...
DB996- Viestien lukumäärä : 35
Vs: Polttoainemittari 996
DB996 kirjoitti:Eli jos toisen piuhan laittaa maihin ja mittari näyttää täyttä, onko silloin mittari rikki?
Rautalankasta jos sais käännettyä...
Luulisin että anturista vika löytyy, anturihan on melko helppo kaivaa tarkistukseen.
Kojelaudan päällä on musta kumi "tötsä", se pois ja anturin laipoitus löytyy alta.
Hommasin uuden mittarin, ja nyt mittari näyttää täyttä, tosin en vielä tiedä kun polttoainetankki on ihan täynnä.
Täytyy odotella että tankki vajenee, jos sitten vielä näyttää täyttä, olettaisin anturin olen kaput tai jotain muuta ihmeellistä.
Lisää tarinaa kun tankkia saadaan vajautettua
Taavetti996- Galleria moderaattori
- David Brown : 996 4WD
DBTCF:n jäsen nro : 12
Viestien lukumäärä : 303
Paikkakunta : Urjala
Vs: Polttoainemittari 996
Tankkia saatu vajautettua sen verran että uuden mittarin pitäisi ruveta näyttämään jotain muuta kuin täyttä.
Vaan seistä tämittää täyttä näyttäen, joten ilmeisesti anturissa on jotain häikkää.
Täytyy kaivaa anturi esille ja tutkasta onko jokin pielessä, vai meneekö uuden hankintaan
Vaan seistä tämittää täyttä näyttäen, joten ilmeisesti anturissa on jotain häikkää.
Täytyy kaivaa anturi esille ja tutkasta onko jokin pielessä, vai meneekö uuden hankintaan
Taavetti996- Galleria moderaattori
- David Brown : 996 4WD
DBTCF:n jäsen nro : 12
Viestien lukumäärä : 303
Paikkakunta : Urjala
Vs: Polttoainemittari 996
Minä ostin uuden anturin, se oli pikkusen erillainen kun vanha mutta sain sen kumminkin pienellä muokkauksella käymään.
Se antrurin esiin kaivaminen ei ollutkaan ihan niin yksinkertainen, helpoin olisi ollut ottaa tankki kokonaan pois. Sen kumitötsän alla oli 3mm rautaa, kuten myös oli koko konsoli. Ei auttanut muuta kun vetää rälläkällä konsoliin luukku ja sitä kautta pääsin vaihtamaan.
Mulla mittari näyttää melkein täyttä kuten myös tankkikin on, mutta seurailen nyt josko se lähtisi siitä laskemaan.
Se antrurin esiin kaivaminen ei ollutkaan ihan niin yksinkertainen, helpoin olisi ollut ottaa tankki kokonaan pois. Sen kumitötsän alla oli 3mm rautaa, kuten myös oli koko konsoli. Ei auttanut muuta kun vetää rälläkällä konsoliin luukku ja sitä kautta pääsin vaihtamaan.
Mulla mittari näyttää melkein täyttä kuten myös tankkikin on, mutta seurailen nyt josko se lähtisi siitä laskemaan.
DB996- Viestien lukumäärä : 35
Vs: Polttoainemittari 996
No voihan piru , jos homma onkin tuollainen, niin saa melkein mittari näytellä täyttä koko ajan, mutta täytyy kuitenkin tutustua tilanteeseen ja jos näyttää pahalta vaihtelen anturin sitten kun jonkun muun homman takia saa koko tankin pöydälle.DB996 kirjoitti:Minä ostin uuden anturin, se oli pikkusen erillainen kun vanha mutta sain sen kumminkin pienellä muokkauksella käymään.
Se antrurin esiin kaivaminen ei ollutkaan ihan niin yksinkertainen, helpoin olisi ollut ottaa tankki kokonaan pois. Sen kumitötsän alla oli 3mm rautaa, kuten myös oli koko konsoli. Ei auttanut muuta kun vetää rälläkällä konsoliin luukku ja sitä kautta pääsin vaihtamaan.
Mulla mittari näyttää melkein täyttä kuten myös tankkikin on, mutta seurailen nyt josko se lähtisi siitä laskemaan.
Mistä muuten anturin hommasit, ettei itselle satu sellaista modattavaa versiota, jos vaikka löytäisi ihan orkkista vastaavan.
Ja mikä muuten on sinun 996:n vuosimalli.
Taavetti996- Galleria moderaattori
- David Brown : 996 4WD
DBTCF:n jäsen nro : 12
Viestien lukumäärä : 303
Paikkakunta : Urjala
Vs: Polttoainemittari 996
vm -78, tilasin englannista agrilinelta. Tämä saattaa olla 990 malliseen suoraan käyvä.
Ikh:lla nuita antureita on erillaisia. Alkuperäinen oli kiristetty lukitusrenkaan avulla polttoainetankkiin, tämä uusi tuli reijillä ja niittasin sen poppareilla tankkiin kiinni.
Ikh:lla nuita antureita on erillaisia. Alkuperäinen oli kiristetty lukitusrenkaan avulla polttoainetankkiin, tämä uusi tuli reijillä ja niittasin sen poppareilla tankkiin kiinni.
DB996- Viestien lukumäärä : 35
Vs: Polttoainemittari 996
DB996 kirjoitti:vm -78, tilasin englannista agrilinelta. Tämä saattaa olla 990 malliseen suoraan käyvä.
Ikh:lla nuita antureita on erillaisia. Alkuperäinen oli kiristetty lukitusrenkaan avulla polttoainetankkiin, tämä uusi tuli reijillä ja niittasin sen poppareilla tankkiin kiinni.
Asia selvä, täytyy melkein ottaa vanha anturi pois ja mukaan, kun lähtee uutta ostamaan, ainakin näkee onko edes sinne päin oleva.
Omani 996 on vm.-80, voihan olla että saattaa olla vuosimalli kohtaisiakin jotkut osat, lisäksi omani on vielä neliveto, aina hiukan lisää tuskaa kun jotain hommaa, loppupeleissä kuitenkin suurin osa on käypänen takapotkun ja nelarin kanssa.
Taavetti996- Galleria moderaattori
- David Brown : 996 4WD
DBTCF:n jäsen nro : 12
Viestien lukumäärä : 303
Paikkakunta : Urjala
Vs: Polttoainemittari 996
Anterolta tuli uusi anturi ja mittari, nyt näyttää tankin polttoainemäärää
Syykin selvisi vanhan anturin toimimattomuus, anturissa ei ollut ns. sisuskaluja ollenkaan, pelkkä anturin runko, voi että.....
Hiukan joutu modaamaan tuota uutta anturi, anturin kiinnityslaipan halkaisijaa joutui pienentämään 8mm, sitten meni heittämällä paikalleen ja vanhalla kiristysrenkaalla kiinni, vaikkakin uudessa oli pulttikiinnityksen reijät valmiina.
Nyt seuraillaan näyttääkö anturi oikein, täytyy lähteä liikkeelle tankin täytöllä ja siitä sitten alas päin.
Syykin selvisi vanhan anturin toimimattomuus, anturissa ei ollut ns. sisuskaluja ollenkaan, pelkkä anturin runko, voi että.....
Hiukan joutu modaamaan tuota uutta anturi, anturin kiinnityslaipan halkaisijaa joutui pienentämään 8mm, sitten meni heittämällä paikalleen ja vanhalla kiristysrenkaalla kiinni, vaikkakin uudessa oli pulttikiinnityksen reijät valmiina.
Nyt seuraillaan näyttääkö anturi oikein, täytyy lähteä liikkeelle tankin täytöllä ja siitä sitten alas päin.
Taavetti996- Galleria moderaattori
- David Brown : 996 4WD
DBTCF:n jäsen nro : 12
Viestien lukumäärä : 303
Paikkakunta : Urjala
Vs: Polttoainemittari 996
Mulla näyttää vieläkin täyttä, liekkö vikaa vai eikö se tankki muka vajene...
DB996- Viestien lukumäärä : 35
Vs: Polttoainemittari 996
Uutta hämminkiä polttoainemittarin toiminnassa.
Kun laittaa pelkät virrat päälle koneesta, mittari näyttää kuten pitää, jopa oikein tankin täyttömäärän, testattu täydellä tankilla ja puolitankilla, mutta kun koneen räjäyttää käymään, mittari tipahtaa näyttämään tyhjää, tämä tapahtuu jo starttaus vaiheessa, ja jää näyttämään nollaa
Johtokytkennät on käyty läpi ja pitäisi olla oikein.
Mittasin tuota mittaria yleismittarilla, mittarin syöttöön tulee akun antama jännite, anturilta tuleva johto antaa 1.2V, kun kone ei käy.
Mikä tässä nyt sitten oikein mättää, oma tietämys rupeaa olemaan aika vähissä.
Kun laittaa pelkät virrat päälle koneesta, mittari näyttää kuten pitää, jopa oikein tankin täyttömäärän, testattu täydellä tankilla ja puolitankilla, mutta kun koneen räjäyttää käymään, mittari tipahtaa näyttämään tyhjää, tämä tapahtuu jo starttaus vaiheessa, ja jää näyttämään nollaa
Johtokytkennät on käyty läpi ja pitäisi olla oikein.
Mittasin tuota mittaria yleismittarilla, mittarin syöttöön tulee akun antama jännite, anturilta tuleva johto antaa 1.2V, kun kone ei käy.
Mikä tässä nyt sitten oikein mättää, oma tietämys rupeaa olemaan aika vähissä.
Taavetti996- Galleria moderaattori
- David Brown : 996 4WD
DBTCF:n jäsen nro : 12
Viestien lukumäärä : 303
Paikkakunta : Urjala
Vs: Polttoainemittari 996
Kontaktiongelma tulee ekana mieleen. Saako täyttöaukosta muljuteltua anturin uimuria ees taas jollakin rautalankakoukulla? Olis mielenkiintoista kuulla reagoiko anturi uimurin liikkeisiin. Jos mittari ei liiku huljuttamalla, niin sitten tarvii kytkeä vastusmittari anturin navan ja rungon väliin ja katsoa muuttuuko siellä vastus kun kohoa liikuttaa. Jos vastus muuttuu niin minusta vika täytyy olla joko mittarissa, johdotuksessa anturin ja mittarin välillä tai mittarin ja akun välisessä linjassa, mukaanlukien virtalukko. Kokeilepa niinkin, että ota startista irti herätejohto ja käytä virta-avainta starttiasennossa. Meneekö mittari pohjaan samalla tavalla?
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
Vs: Polttoainemittari 996
erkki kirjoitti:Kontaktiongelma tulee ekana mieleen. Saako täyttöaukosta muljuteltua anturin uimuria ees taas jollakin rautalankakoukulla? Olis mielenkiintoista kuulla reagoiko anturi uimurin liikkeisiin. Jos mittari ei liiku huljuttamalla, niin sitten tarvii kytkeä vastusmittari anturin navan ja rungon väliin ja katsoa muuttuuko siellä vastus kun kohoa liikuttaa. Jos vastus muuttuu niin minusta vika täytyy olla joko mittarissa, johdotuksessa anturin ja mittarin välillä tai mittarin ja akun välisessä linjassa, mukaanlukien virtalukko. Kokeilepa niinkin, että ota startista irti herätejohto ja käytä virta-avainta starttiasennossa. Meneekö mittari pohjaan samalla tavalla?
Kokeillaan noita antamisia kikkoja.
Ihmettelen vain asiaa, kun anturi ja mittari ovat uusia, ja tosiaan toimii virrat päällä muttei startin jälkeen.
Taavetti996- Galleria moderaattori
- David Brown : 996 4WD
DBTCF:n jäsen nro : 12
Viestien lukumäärä : 303
Paikkakunta : Urjala
Vs: Polttoainemittari 996
Nyt on kaikki nuo kikat koeteltu.
Uimuria kun liikuttaa mittari reakoi uimurin asentoon ihan oikein, pelkät virrat päällä, kun startaa mittari palaa nollaan.
Startin herätejohdon kun ottaa irti ja starttaa, ei reakoi mitenkään, mittari näyttää täyttä.
Anturin vastus näyttää ihan oikein, täytenä 28-34 Ohm, puolillaan 97-107Ohm, tyhjänä 240-260Ohm.
Anturi näyttää näitä lukemia kun virrat eivät ole päällä, kun laittaa virrat päälle vastus häviää kokonaan.
Mittarille tulee akun virta koko ajan, starttaa tai ei.
Uimuria kun liikuttaa mittari reakoi uimurin asentoon ihan oikein, pelkät virrat päällä, kun startaa mittari palaa nollaan.
Startin herätejohdon kun ottaa irti ja starttaa, ei reakoi mitenkään, mittari näyttää täyttä.
Anturin vastus näyttää ihan oikein, täytenä 28-34 Ohm, puolillaan 97-107Ohm, tyhjänä 240-260Ohm.
Anturi näyttää näitä lukemia kun virrat eivät ole päällä, kun laittaa virrat päälle vastus häviää kokonaan.
Mittarille tulee akun virta koko ajan, starttaa tai ei.
Taavetti996- Galleria moderaattori
- David Brown : 996 4WD
DBTCF:n jäsen nro : 12
Viestien lukumäärä : 303
Paikkakunta : Urjala
Vs: Polttoainemittari 996
Hmmm. No, jos muuta ei selvinnyt niin mittari, anturi ja virtalukko on kaikesta päätellen kunnossa. Starttaaminen ja siitä johtuva mittarin nollautuminen täytyy kytkeytyä siihen, että kun moottori käynnistyy niin laturi tulee kuvaan mukaan. Tavallaan kun laturin merkkivalo sammuu niin loppuu mittaristakin virta, mutta en kyllä tajua miten se taas voisi olla mahdollista. Tuohan selviää seuraavalla kokeella: laturin piuhat irti ja kone käyntiin.
Sähköviat on kyllä melkein yli-inhimillisen vaikeita joskus paikallistaa.
Sähköviat on kyllä melkein yli-inhimillisen vaikeita joskus paikallistaa.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
Vs: Polttoainemittari 996
erkki kirjoitti:Hmmm. No, jos muuta ei selvinnyt niin mittari, anturi ja virtalukko on kaikesta päätellen kunnossa. Starttaaminen ja siitä johtuva mittarin nollautuminen täytyy kytkeytyä siihen, että kun moottori käynnistyy niin laturi tulee kuvaan mukaan. Tavallaan kun laturin merkkivalo sammuu niin loppuu mittaristakin virta, mutta en kyllä tajua miten se taas voisi olla mahdollista. Tuohan selviää seuraavalla kokeella: laturin piuhat irti ja kone käyntiin.
Sähköviat on kyllä melkein yli-inhimillisen vaikeita joskus paikallistaa.
Kyllä tosiaan rupeaa tuntumaan mystiseltä.
Lueskelin kojelaudan kytkentäkaaviota oikein huolella, jos vaikka olisi tehty jotain kikkoja, mutta kaikki tuntui olevan kuten kytkentäkaavio antaa ymmärtää.
Täytyy koestaa tuota laturi juttua, sillä kaikki jutut koetetaan, mistä vain tulee mieleen mistä kyseinen ongelma johtuu.
Eihän tuo taavetin virtakaavio nyt niin paha ole, kun vielä ei ole ns."mustia" laatikoita siellä täällä.
Taavetti996- Galleria moderaattori
- David Brown : 996 4WD
DBTCF:n jäsen nro : 12
Viestien lukumäärä : 303
Paikkakunta : Urjala
Vs: Polttoainemittari 996
Tulipa koetettua toisella mittarilla, että käykö samalla tavalla, että starttauksen jälkeen, meneekö toinen mittari nollaan, mutta ei, pysyi näyttäen täyttä.
Jotenkin rupeaa tuntumaan että mittari olisi rikki jotenkin, hullummalta tuntuu kun on ihan uusi mittari.
Toisen mittarin napaan tulee huomattavasti suurempi jännite kuin mittariin mitä ihmetellään, ihan kuin uudemman mittarin lävitse ei kulkisi se virtamäärä kuin pitäisi.
Rupeaa menemään pään raapimiseksi kohta....
Jotenkin rupeaa tuntumaan että mittari olisi rikki jotenkin, hullummalta tuntuu kun on ihan uusi mittari.
Toisen mittarin napaan tulee huomattavasti suurempi jännite kuin mittariin mitä ihmetellään, ihan kuin uudemman mittarin lävitse ei kulkisi se virtamäärä kuin pitäisi.
Rupeaa menemään pään raapimiseksi kohta....
Taavetti996- Galleria moderaattori
- David Brown : 996 4WD
DBTCF:n jäsen nro : 12
Viestien lukumäärä : 303
Paikkakunta : Urjala
erkki
Katselin sähkökaaviota sen verran, että polttoainemittarille ja lämpömittarille tulee jännite samasta piuhasta virtalukolta. Jo siellä on jännitteet niin molemmat mittarit toimii ja jos sieltä hukkuu jännitteet niin molemmat putoaa pelistä. Kun kerran lämpömittari toimii niin silloin syöttö mittareille täytyy olla kunnossa. Jäljelle ei jää kuin kaksi vaihtoehtoista vikapaikkaa:mittari ja anturi ja nekin on molemmat uusia!.
Jos vanha mittari pelaa uuden anuturin kanssa niin eikö ole jokseenkin varma asia, että uudessa mittarissa on tekovika? Mutta miten ihmeessä starttaaminen voi aiheuttaa mokoman niin se on kyllä erikoinen juttu. Alkaa vaikuttaa takuuhommalta.
Jos vanha mittari pelaa uuden anuturin kanssa niin eikö ole jokseenkin varma asia, että uudessa mittarissa on tekovika? Mutta miten ihmeessä starttaaminen voi aiheuttaa mokoman niin se on kyllä erikoinen juttu. Alkaa vaikuttaa takuuhommalta.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
Vs: Polttoainemittari 996
Itsekkin tuota sähkökaaviota olen tutkiskellut ja samaan johto päätökseen tullut, että kun lämpömittari toimii, luulisi että polttoainemittarikin vääntäisi kuten pitää.
Tuo starttaamisesta johtuva "vika" onkin sitten mystinen juttu.
Täytyy varmaan soitella Anterolle ja kysäistä vikaan liittyvää juttua, menneekö sitten takuu hommiin, vai mihin......
Tuo starttaamisesta johtuva "vika" onkin sitten mystinen juttu.
Täytyy varmaan soitella Anterolle ja kysäistä vikaan liittyvää juttua, menneekö sitten takuu hommiin, vai mihin......
Taavetti996- Galleria moderaattori
- David Brown : 996 4WD
DBTCF:n jäsen nro : 12
Viestien lukumäärä : 303
Paikkakunta : Urjala
Vs: Polttoainemittari 996
Anterolta tuli uusi mittari, mutta sama vika jatkuu edelleen
Uutta kuitenkin asiaan, mittasin ilman mittaria akulta johtoon tulevaa jännitettä ja kun startti pyörähtää johdon jännite laskee alle 9voltin, samoin kävi myös lämpömittarille tulevalle johdolle, mikä aiheuttaa tuon jännitteen putoamisen, onkin sitten mystinen juttu.
Toden näköisesti uusi mittari on sen verran digitalisoitu, että jännitteen romahtaminen saa mittarin ns. sammumaan, eikä sitten herää uudelleen henkiin, kun vain saisi jotenkin selville mittarin sielunelämän.
Täytyy varmaan tehdä katkaisija mittarin syöttöjohdon väliin, kun koneen starttaa käyntiin ja mittari saa täyden jännitteen, napsauttaa katkaisijasta mittari tulille.
Uutta kuitenkin asiaan, mittasin ilman mittaria akulta johtoon tulevaa jännitettä ja kun startti pyörähtää johdon jännite laskee alle 9voltin, samoin kävi myös lämpömittarille tulevalle johdolle, mikä aiheuttaa tuon jännitteen putoamisen, onkin sitten mystinen juttu.
Toden näköisesti uusi mittari on sen verran digitalisoitu, että jännitteen romahtaminen saa mittarin ns. sammumaan, eikä sitten herää uudelleen henkiin, kun vain saisi jotenkin selville mittarin sielunelämän.
Täytyy varmaan tehdä katkaisija mittarin syöttöjohdon väliin, kun koneen starttaa käyntiin ja mittari saa täyden jännitteen, napsauttaa katkaisijasta mittari tulille.
Taavetti996- Galleria moderaattori
- David Brown : 996 4WD
DBTCF:n jäsen nro : 12
Viestien lukumäärä : 303
Paikkakunta : Urjala
Vs: Polttoainemittari 996
Jos jännite laskee startattaessa niin jäisiköhän hehku päälle tai sitten vika voisi olla myös siellä startin päässä/virtalukolla?
Itekkin vaihoin vasta uuden mittarin ja anturin, mulla näyttää koko aika täyttä, saattaa olla ettei tankki ole vajunut...
Itekkin vaihoin vasta uuden mittarin ja anturin, mulla näyttää koko aika täyttä, saattaa olla ettei tankki ole vajunut...
DB996- Viestien lukumäärä : 35
Vs: Polttoainemittari 996
DB996 kirjoitti:Jos jännite laskee startattaessa niin jäisiköhän hehku päälle tai sitten vika voisi olla myös siellä startin päässä/virtalukolla?
Itekkin vaihoin vasta uuden mittarin ja anturin, mulla näyttää koko aika täyttä, saattaa olla ettei tankki ole vajunut...
Mahdolliset vian aiheuttajat on tutkittu, hehku ei jää päälle, virtalukko toimii kuten pitää, startin sisäinen vika voi aiheuttaa moista, joka ei välttämättä vaikuta startin toimintaan täydelliseen toimintaan.
Pitäisi oikeastaan ottaa startti pöydälle ja tarkistaa onko kaikki kuten pitää, tulisi samalla huollettua.
Otitko anturi/mittari paketin Anterolta, siinähän paketissa täytyy mitata tankin syvyyys ja sen mukaan lyhentää uimurin varren pituutta.
Taavetti996- Galleria moderaattori
- David Brown : 996 4WD
DBTCF:n jäsen nro : 12
Viestien lukumäärä : 303
Paikkakunta : Urjala
Vs: Polttoainemittari 996
Oletko tutkinu maajohdotukset,onko ne kunnossa,samoin pistokkeet,mitkä on kojelaudan alla,irroita ja putsaa se hytän ja rungonvälinen johto ekana,sitten tuo pistoke,-90 ja -94 sarjoissa yleensä vika on siellä,jos se piirilevy on ehjä,samantyylinen pistoke se on siinä q hytissäki.
Kojelaudan allakin on yksi maajohto ,startissa yksi...
Kojelaudan allakin on yksi maajohto ,startissa yksi...
Vieraili- Vierailija
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Sivu 1 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa