DB 990 vm.1974 Mitä hydraulikan osia puuttuu?
2 posters
Sivu 1 / 1
DB 990 vm.1974 Mitä hydraulikan osia puuttuu?
Mitään muuta hydrauliikkaa ei ole tällä hetkellä kuin nostolaite ja yksi yksitoiminen liitäntä.
Mikä osa puuttuu?
http://aijaa.com/cENHOK
Entä tästä?
http://aijaa.com/PIaVeo
Saa tarjota jos löytyy noita puuttuvia osia.
YV tai puh .0viisi03685337
Mikä osa puuttuu?
http://aijaa.com/cENHOK
Entä tästä?
http://aijaa.com/PIaVeo
Saa tarjota jos löytyy noita puuttuvia osia.
YV tai puh .0viisi03685337
setmo- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 2
Vs: DB 990 vm.1974 Mitä hydraulikan osia puuttuu?
Puuttuu venttiillipesästä nosto- ja pitoventtiilien päällä olevat tulpat ja jouset, pudotusventtiili ja reijän kansi, mutta mahdollisesti puuttuu venttiilien karat myös. Toisessa kuvassa puuttuu nostolaitteen lukitusvipu. Kuvia katsellessa tulee mieleen, että mahtaako se mitä löytyy, olla toimintakunnossa. Venttiilien karat on sovitettu reikien kanssa pareiksi hiomalla eivätkä ne ole välttämättä vaihtokelpoisia lohkosta toiseen. Helpoiten saat traktoriin nostolaitteen asentamalla siihen tavallisen suuntaventtiilin, jolla nostolaitetta voi nostaa ja laskea. Jos pumppu ja putkitus on kunnossa niin se ei ole paha rasti.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
Vs: DB 990 vm.1974 Mitä hydraulikan osia puuttuu?
Ok Tuota muutosta jo itsekin mietiskelin. Mihin väliin tuo suuntaventtiili tulee? Nuo reiät siis tulpataan tuolta syvempää ja joku kansituohon päälle.
Teollisuushydrauliikka on kohtuullisen tuttua mutta nämä vanhampien vehkeiden systeemit vaatii aina vähän tarkempaa tutkailua.
Teollisuushydrauliikka on kohtuullisen tuttua mutta nämä vanhampien vehkeiden systeemit vaatii aina vähän tarkempaa tutkailua.
setmo- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 2
Vs: DB 990 vm.1974 Mitä hydraulikan osia puuttuu?
Istuimen oikealla puolella on liitoskappale jossa on kaksi tulppaa. Etummainen tulppa on paluulinja ja takimmaisen tulpan alla on kaksi yhdettä: pumpulta/ylipaineventtiililtä tuleva linja ja nostoventtiilille menevä linja. Kun irrotat liitoskappaleen niin alla törröttää kolme putkenpäätä joista takimmainen on meno venttiilille, keskimmäinen tulo pumpulta/ylipaineventtiililtä ja etummainen paluu. Takimmaisen voi tulpata vaikka sileäksi hiotulla kolikolla jonka laittaa putken päähän tms. pikakonstilla. Sen jälkeen on käytettävissä paineöljyä ja paluulinja.
Nostosylinterin edessä, vasemmalla on kolmitieventtiili. Se pitää irrottaa ja tulpata taka-akseli kotelosta tuleva painelinja, joka on edestä katsoen vasemmalla. Kolmitieventtiilissä on nostosylinterin painelinja edestä katsoen oikeassa päädyssä. Siihen voi laittaa paineen vaikka banjopultilla. Kippikärryä voi silloin kipata vain kolmitieventtiilin ääri oikeassa asennossa ykkösportista, joka on kolmitieventtiilin etuseinässä muistaakseni ylempi proppu
Suuntaventtiilissä pitää sitten olla paineraja, koska nostoventtiilin ohittaminen ohittaa myös painevaron.
Nostosylinterin edessä, vasemmalla on kolmitieventtiili. Se pitää irrottaa ja tulpata taka-akseli kotelosta tuleva painelinja, joka on edestä katsoen vasemmalla. Kolmitieventtiilissä on nostosylinterin painelinja edestä katsoen oikeassa päädyssä. Siihen voi laittaa paineen vaikka banjopultilla. Kippikärryä voi silloin kipata vain kolmitieventtiilin ääri oikeassa asennossa ykkösportista, joka on kolmitieventtiilin etuseinässä muistaakseni ylempi proppu
Suuntaventtiilissä pitää sitten olla paineraja, koska nostoventtiilin ohittaminen ohittaa myös painevaron.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa