Taavetti-talli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

VAROKAA!! PIHTIPUTAALLA MYYNNISSÄ TRAKTOREITA JA LATTEITA JOITA EI OLE!!

+3
jyrki
erkki
hecumaniac
7 posters

Siirry alas

VAROKAA!! PIHTIPUTAALLA MYYNNISSÄ TRAKTOREITA JA LATTEITA JOITA EI OLE!! Empty VAROKAA!! PIHTIPUTAALLA MYYNNISSÄ TRAKTOREITA JA LATTEITA JOITA EI OLE!!

Viesti  hecumaniac To Helmi 06 2014, 00:38

Eli, olen joutunut huijauksen kohteeksi. menetin rahaa ison summan. poliisi ja omat kontaktini selvittelee asiaa josko ko kaveri ja rahat löytyisi. homma oli todella hienosti hoidettu ja olen aika ymmyrkäisenä asiasta. paska ja epäonnistunut olo kun on päästänyt itsensä huijatuksi.. mutta, haluan tuoda asian julki koska minulle selvisi vahingossa huijarimyyjän virheestä toiselle osoitetun tekstiviestin päätyessä minulle että mahdollisesti myös hra tai rva Virralta yritetään tai on jo saatu pumpattua traktorin kauppasumma ulos. ko laitteet/koneet eivät ole RADIKAALISTI alihinnoiteltuja vaan keskiarvon +-0. Jos tunnette Jyväskylästä henkilöä sukunimellä Virta, niin varoittakaa häntä jos vielä mahdollista!! olen selvittänyt omatoimisesti pihtiputaan kylän asukkaille soittamalla asuuko edes paikkakunnalla henkilä sukunimellä arenius.. ei vielä ole tärpännyt.. jos tämän viestin lukijoissa on Pihtiputaalaisia niin olkaa ystävällisiä ja ottakaa yhteyttä!! tietojen mukaan on mahdollista että tekijä on nurmijärveltä joten sieltä suunnalta myös saa ottaa yhteyttä!

hakuuammuntaa mutta nyt voin sanoa että "hyvät neuvot on kalliita".

sen verran vielä että huijarimyyjä selitti minulle yksityiskohtaisesti traktorin noutopaikan. "hänen" "isänsä" kuljetus tms firman pihalta 1.5km pihtiputaan keskustasta. ja että hänen isänisänsä traktori on myynnissä. ko vaari kuulemma kuollut 4kk sitten.

apuja kiitos! panin säästöpossuni killingit peliin ja kusessa ollaan. ja alkaa olla verenpaineen kanssa ongelmia joten oikeutta haetaan nyt isänmaan ja oikeaoppisuuden kautta!!

-en ole ikänä kusettanut ketään, eikä minua kuseteta, ilman seuraamuksia-

kiitos teille ja tiedottakaa eteenpäin. ei näköjään saa enää luotta piirunvertaa kehenkään.

yt.-Salonius

hecumaniac

David Brown : case international 1494 HS -86
Viestien lukumäärä : 22

Takaisin alkuun Siirry alas

VAROKAA!! PIHTIPUTAALLA MYYNNISSÄ TRAKTOREITA JA LATTEITA JOITA EI OLE!! Empty Vs: VAROKAA!! PIHTIPUTAALLA MYYNNISSÄ TRAKTOREITA JA LATTEITA JOITA EI OLE!!

Viesti  hecumaniac To Helmi 06 2014, 00:43

selvennystä vielä että poliisin mukaan tällä areniuksella on rekisterissä merkintä jostain vastaavanlaisesta toiminnasta. eihän ne tämmöselle petetylle kerro..

hecumaniac

VAROKAA!! PIHTIPUTAALLA MYYNNISSÄ TRAKTOREITA JA LATTEITA JOITA EI OLE!! Empty Vs: VAROKAA!! PIHTIPUTAALLA MYYNNISSÄ TRAKTOREITA JA LATTEITA JOITA EI OLE!!

Viesti  erkki To Helmi 06 2014, 07:43

Nykyään pitäisi varottaa kaikkia kuluttajia tekemästä mitään kauppaa puhelimessa, jos myyjä tai ostaja soittelee tuntemattomasta numerosta. Tuntematon numero ei sinänsä saisi olla epäilyttävä, mutta niin se vaan valitettavasti on, että hujarien on helpompi peitellä jälkensä jos numeron perusteella ei saa soittajasta nimi- tai osoitetietoja. Olen luullut, että poliisiasiassa voidaan pankkiyhteyden kautta selvittää maksun saaja, mutta onko pankkisalaisuus tosiaan niin tiukka, ettei maksun vastaanottajaa saada selville?

erkki
Asiantuntija

Viestien lukumäärä : 5095

Viesti  hecumaniac To Helmi 06 2014, 17:56

jees eli tämä kyseinen kaveri ilmoitti omalla nimellään, omisti tilin, puhelin toimi ja oli oikealla numerolla, puhui paikan murretta, selitti erittäin hyvin ja asiantuntevasti traktorin kunnon ja yksityiskohdat vikoineen. Paikka kuljetusyrityksen pihalla oli olemassa oikeasti jne.. valtavan hyvä näyttelijä. pankkisalaisuuksia ei saa luovuttaa, toki sen varmistin maksaessani että ko kaveri omistaa tilin. kaverin oikea olinpaikka selvisi sitten treen poliisilta ja sanoi että on rekisteriä ennaltakin. MUTTA poliisi ei kuitenkaan suostunut jäädyttämään tiliä eilen klo 15.40 koska tilanteessa pitää kuulemma ENSIN kuulustella tätä jäppistä. noh silloin rikosilmoituksen tehdessäni olisi ollut mahdollisuus rahojen pelastamiseen.. poliisi siirsi tutkinnan hyvinkään poliisille esitutkijalle joka LOMALLA!!! ainoasta minun ponnistelujeni kautta sain hyvinkään poliisin toimimaan ja selvittämään asiaa, ja näin kävikin, 15 minuutin sisällä oli tilit jäädytetty ja ei ollut tarvetta kuulustella ensin tätä huijaria johtuen vanhasta rikosrekisteristä. noh, siitä puolituntia ja poliisille soittaessani sain tietooni että tilit jäädytetty ja että ne on tyhjennetty eilen n klo 16.43 (jos muistan oikein) vantaa/tikkurilassa.
ELI jos perkele olisi treen poliisi viitsinyt käyttää järkeänsä ja toimivaltaaansa olisi minulla rahat kokonaisuudessaan tallella ja tämä kaveri pidätysmääräyksen alla. nyt tuleekin sitten todella hyvä mieli kun koijari saa todennäköisesti vain ehdollisen tuomion ja jatkaa rötöstelyää ja minä ilman pennejä!!!! JOS EDES suomen mahtavat poliisivoimat löytävät tämän kaverin...

Kahden tunnin aikana olin selvittänyt itse asioita täsät kaveristä 100% enemmän mitä poliisi sai aikaiseksi. pistää miettimään miksi nuo teiden vallvojat ja tyhjäntoimittajat täällä meidän kotosuomessa ovat ja niille palkkaakin maksetaan..

olen elämäni aikana arvinnut kipeästi poliisien apua monesti ryöstöjen tms vuoksi mutta vielä kertaakaan en ole apua saanut. ei edes tulleet katsomaan kun viime kesänä varastostani ryöstettiin tavaraa naapurin kausityöläisten toimesta...

mutta että näin... olkoon esimerkkinä muille joilla on hitunenkaan uskosta ihmisiin ja tähän yhteiskuntaan jäljellä.

hecumaniac

Viesti  erkki To Helmi 06 2014, 19:00

Tuollaisen röyhkeyden edessä on tavallinen perusrehellinen kansalainen heikoilla.

erkki
Asiantuntija

Viesti  hecumaniac To Helmi 06 2014, 22:01

perusjässikkä, joihin itseni luen, ei voi muuta kuin puhkua punaisena ja toivoa voimia ettei tee typeryyksiä. oikeudentaju kun on liian vahva.

hecumaniac

Viesti  jyrki To Helmi 06 2014, 22:21

kyseisestä kaverista on ollu kaiketi puhetta nettipongauksien palstalla (riku/käyttäjä)

Riku kirjoitti:
Nyt on Taavetin hinta paikalla. Minusta kannattaisi hakea vaikka pitemmästä matkasta, ellei osoite jollekkin metsätielle ja myyjä ei ehdi paikalle ja haluaa hieman etumaksua. Rolling Eyes

käyttäjä kirjoitti
sama mies myyny ainakin 5511 zetoria,165S Massikkaa.
Ilmoitusten statuksena on ei myynnissä eli eipä ole menny kaupaksi ?

Viimeinen muokkaaja, jyrki pvm To Helmi 06 2014, 22:39, muokattu 2 kertaa

jyrki

Viestien lukumäärä : 168

Viesti  hecumaniac To Helmi 06 2014, 22:36

itse asiassa olen tietoinen ton taavetin tilanteesta. se ei ole sama kaveri..)

mutta jos sattuu näkymään tai tietoon tulee CARL ARENIUS nurmijärveltä niin otan ilomielin vastaan. Googlettamalla sain selville että on myynyt/yrittänyt tälläisilla nimillä:

CARL ARENIUS
KAARLO ARENIUS
KAARLO AITTONIEMI
CARL AITTONIEMI

joitakin myynnissä olleita koneita

fiat 70-90
valmet 4400
renki
tuhti
jne..

googlettamalla löytyy.

tälläinen kaveri pitäisi saaha saunan taakse...

hecumaniac

Viesti  jyrki To Helmi 06 2014, 22:45

ahaa just fiat 70-90 ilmotuksen olenkin nähnyt

jyrki

Viestien lukumäärä : 168

Viesti  jusape To Helmi 06 2014, 22:55

Eräitä, joksikin ihme jengiläisiksin jossain yhteyksissä haukuttuja henkilöitäkin on , jotka hoitelee perimishommia, pientä korvausta vastaan.....  Rolling Eyes 
jusape
jusape

DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2956
Ikä : 55

Viesti  hecumaniac To Helmi 06 2014, 23:12

niin saattapi olla että on ehkä mahdollisesti. ja joitain voi olla että näkynytkin. ja faktanhan me tiedämme! rahat menneet, poliisi odottaa kaveria saapuvaksi huomenna klo 12.. eikä vittu varmana tule..

ja toisaalta hyvä niin..Smile

mikä mahtaa olla suosituin paikkakunta suomessa ?

hecumaniac

Viesti  hecumaniac To Helmi 06 2014, 23:27

no niin!huomasin että en ollu ollenkaan laittanut tuohon romaaniini tekstiä siittä kaikkein parhaasta poliisin kommelluksesta...

kuin ihmeen kaupalla sain tutkivan poliisin kiinni vielä virka ajan jälkeen 18.07, tarkoituksenani kertao selvittämiäni asioita, kuten että tämä kaarlo työskentelee/ontyöskennellyt paikassa ristorante pavarotti, merivalkama 2, espoo. että jos ei ole löytynyt niin koittaisi sieltä.. nos herrr komisaario kertoi minulle että kotietsinnän tuloksena vaimolta oli saatu tämän Carl Areniuksen toinen oma numero johon sitten oli poliisille vastannut ja kertonut että on nostanut rahat ja petos on tapahtunut ja että on nyt helsingissä (aikaväli tuolloin 17.00 - 18.00). tosiaan POLIISI OLI SOPINUT tämän pitkän rikosrekisteri omaavan miehen kanssa että tämä tulee omatoimisesti hyvinkään poliisiasemalle huomenna klo 12.00!

kertokaa nyt mulle olenko tyhmä, vai vaan tyhmä jos mun päähän tää kuvio ei istu, että rikollinen olisi mahdollista ottaa kiinni ja mahdollisesti hyvällä tuurilla ainakin jokin osa rahoista olisi ollut vielä kaverin kukkarossa, ja POLIISI ANTAA sille mahdollisuuden hävittää/piilotta rahat ja kadota vielä itsekin??????!!!!!!!

poliisi ei tule näkemään tuota CARL:ia . mutta toivon sydämestäni, että minä nään.

hecumaniac

Viesti  jusape Pe Helmi 07 2014, 00:05

No VOI KIASUS  Shocked 
Ei helv....
No, eihän ne niitten (poliisien) omia rahoja ole ja joka asiaan ( ei panosteta tai kiirehditä asiaa mitenkään, kun tuossa pöydällä on 10 rattijuttua edellä... jne... ) tai toimenpiteeseen pitää ensin lupia hakea, jollei henkirikoksesta ole kyse.....
jusape
jusape

Viesti  MTM Pe Helmi 07 2014, 00:15

Sattuiko myyjän puhelinnumero olemaan 041 47651 kolme kolme tai 041 78914 kaksi kuusi. Näistä myytiin Volvo ja Voortia.
Tuo "Kaarlon" tarina tuntui jotenkin tutulta. Olisinko soittanut samasta asiasta.
Jos ketjun alullelaittaja (vahingon kärsinyt) tarvitsee vinkkiä rahojen takaisin saanniissa ota yhteyttä.

MTM

Viestien lukumäärä : 7

Viesti  hecumaniac Pe Helmi 07 2014, 00:29

MTM kirjoitti:Sattuiko myyjän puhelinnumero olemaan  041 47651 kolme kolme  tai 041 78914 kaksi kuusi.  Näistä myytiin Volvo ja Voortia.
Tuo "Kaarlon" tarina tuntui jotenkin tutulta.   Olisinko soittanut samasta asiasta.
Jos ketjun alullelaittaja (vahingon kärsinyt) tarvitsee vinkkiä rahojen takaisin saanniissa ota yhteyttä.

moro

tässä ollaan! itse vahingon kärsinyt.

Laitanko numeron vai miten edetään?

hecumaniac

Viesti  MTM Pe Helmi 07 2014, 00:34

Nolla 440 489 neljä neljä nolla. En voi aina vastata, enkä välttämättä kuulekaan, mutta kilauta kun on sopiva aika.

MTM

Viestien lukumäärä : 7

Viesti  hecumaniac Pe Helmi 07 2014, 00:37

jusape kirjoitti:No VOI KIASUS  Shocked   
Ei helv....
No, eihän ne niitten (poliisien) omia rahoja  ole ja joka asiaan ( ei panosteta tai kiirehditä asiaa mitenkään, kun tuossa pöydällä on 10 rattijuttua edellä... jne... ) tai toimenpiteeseen pitää ensin lupia hakea, jollei henkirikoksesta ole kyse.....

sepä se. miliisit kyllä ymmärtää putkan päälle, mutta mites tän oikean kärsijän eli minun tilanne?? ja kun tosiaan toisen poliisilaitoksen vanhempi konstaapeli sanoo että ei voida tehdä mitään ja toisen laitoksen konstaapeli laittaa vartin sisällä pyörät pyörimään ja jo puolen tunnin jälkeen on partio menossa ko. kaverin kotiovelle.? missä .. kele klikkaa??? jos treen laitoksen vanhempi konstaapeli olisi toiminut niinkuin hyvinkään konstaapeli, niin mun rahat olisi nyt takavarikossa ja huomenna takaisin omissä kätösissä....

hecumaniac

Viesti  Tessu Pe Helmi 07 2014, 01:02

Itse en ole KOSKAAN lähettäny rahaa minnekkään enkä lähetä!!
Silloin ne pysyy omassa taskussa,ja se vanha sanonta onkin että jos on kauhee kiire tehä kauppa niin siinä on AINA jotain outoa!
On todella ikävää ja tuo huonoa mainetta rehellisille kauppiaille,kyllä tuommoiset huijarit pitäs saada ihan rehellisesti vaikka ampua,ei ne  muuten lopu!
Toivon suuresti että asia jotenkin selviäis,kumpa vois itte auttaa selvittämään mutta semmonen ei ikävä kyllä onnistu kun ei toisetkaan ketään ole löytäny?

Tessu

David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1941
Ikä : 58

Viesti  hecumaniac Pe Helmi 07 2014, 02:24

Tessu kirjoitti:Itse en ole KOSKAAN lähettäny rahaa minnekkään enkä lähetä!!
Silloin ne pysyy omassa taskussa,ja se vanha sanonta onkin että jos on kauhee kiire tehä kauppa niin siinä on AINA jotain outoa!
On todella ikävää ja tuo huonoa mainetta rehellisille kauppiaille,kyllä tuommoiset huijarit pitäs saada ihan rehellisesti vaikka ampua,ei ne  muuten lopu!
Toivon suuresti että asia jotenkin selviäis,kumpa vois itte auttaa selvittämään mutta semmonen ei ikävä kyllä onnistu kun ei toisetkaan ketään ole löytäny?

tämä osuu ja uppoaa. omistan mettää ja kaksi kiinteistöä, hoidan sisaruksien pihoja. eli harrastan koneita ja laitteita! rahaa ei ole ylimääräistä yhtään(ja vaikka olisikin niin se ei muuta tilannetta, päässä on jo.).olen myynyt useampia koneita jotka olen itse läpikäynyt ja käyttänyt. aina yrittänyt parhaani mukaan myydä koneen juuri sellaisena kuin se on. ja minulta on ostettu se"sika säkissä" ja ostajat ovat olleet tyytyväisiä ja kiittäneet jälkikäteen. JA olen ostanut "sian säkissä" ja kiittänyt myyjää jälkikäteen kun aarre on kotipihaan saapunut.

millä tämän yhteiskunnan saisi takasin sille oikealle perisuomalaiselle tasolle!? haluan olla rehellinen ja haluan että muutkin ovat. PERKELE!!! Oikeutta!

hecumaniac

Viesti  Tessu Pe Helmi 07 2014, 12:48

Mennyttä aikaa ei saa enää takasin,nyt kasvaa parhaillaan sitä sukupolvea mille mikään ei oo pyhää,kaikki varastetaan minkä vaan VOI!
Ja useimmilla on jo vamhemmilta opittu tapa varastaa/huijata,ei ois onnistunu meillä aikoinaan itte sain ja pitikin tehdä omat ratkasut mutta kyllä olis kyselty HETI että mistäs tää on tullu jos pihaan/talliin ois ilmestyny jotain mitä ei ennen meillä ollu.
Sen vähän mitä olen kauppoja itekki tehny niin hyvin ne on menny kun tarkkana ollu,nykysin en kyllä enää samalla tavoin luota outoon kulkijaan,niinpaljon on ollu kaikesta jo kokemusta että järjenkäyttökin on sallittua.
Kun touhu oikein alkaa mennä pahaksi tulee jopa aseet mukaan ihan normi kotiin tunkeutumisiin ja kauppojen tekoihinkin,ei semmonen ole oikeeta kaupantekoo,pahaksi on jo päässy koko touhu,harmittaa se jo itteekin!

Tessu

Viesti  käyttäjä Pe Helmi 07 2014, 14:22

Itse kauppoja tehdessäni googletan toisen osapuolen nimen, puhelinnumeron, osoitteen,tilinumeron.
Sillä pääsee suhteellisen hyvin alkuun ja rohkeeesti vaan näiden huijareriden puhelinnumerot ja tilinumerot nettiin näkyville.

Kerran on mua petetty silllee et ostaja ei suostunu lunastaa sovittua ja lähetettyä pakettia vaan olis pitäny saada lunastettua halavemmalla. Tuli matkiksen kulut kahteen kertaan mulle maksuun. Ja kyseiseltä huijarilta olen saanut rahat takasin kun se tuli järkiinsä. Eli pikkusummistahan nyt puhutaan mutta kummiskin.

käyttäjä

David Brown : 880 SE Implematic -64
Viestien lukumäärä : 702
Ikä : 62

Viesti  Tessu Pe Helmi 07 2014, 16:25

Sitten kun on prepaid tai muu salainen numero ja osoite tuntematon niin vaikeaksi menee.
Helpolla pääsee pakoon velkojia kun ei nykyään tarvitse olla kirjoilla oikein missään asumuksessa OIKEASTI,pelkkä tekaistu osoite kun riittää,on siinä monesti virkavallallakin etimistä kun hämäräveikko hävii maan alle.
Numerot ja paikkakunnat vaihtuu niin nopeesti ettei kukaan pysy perässä,ja kun tarpeeksi monta samansieluista sattuu tuntee toisensa niin aina vaan mahdottomammaksi muuttuu kiinni saaminen.
Julkisuutta ne kyllä karttaa mutta vaikea heistä julkisia on tehdä kun ei ees tiedä missä ovat millonkin?
Paha se on kun pilaavat rehellistenkin ihmisten asiat ja kaupat,menee siinä moni juttu sivusuun kun ei uskalla heikommat enää luottaa toiseen.

Tessu

Viesti  hecumaniac Pe Helmi 14 2014, 19:50

PERKELE! carl on kiinni mutta ei auta rahojen suhteen. Vähintään kolmea on nyt huijattu ja raha summat liikkuvat aika korkealla. Se kaveri jota on huijattu 15 te edestä niin ota yhteyttä minuun. se että se carl on putkassa ja mitå todennäköisimmin vapautuu viimeistään maanantaina.
ei juurikaan lämmitä minua.

hecumaniac

Viesti  jusape Pe Helmi 14 2014, 22:51

JOO-OH....  Mad 

Vaikka tuomion saisikin, ja varmaan saakin, ja määrätään korvaamaan huijatut rahat..... Tuskin niitä ekejä ihan laillisin keinoin saa yhtään perittyä, perkeles.... VAROKAA!! PIHTIPUTAALLA MYYNNISSÄ TRAKTOREITA JA LATTEITA JOITA EI OLE!! A037
jusape
jusape

Viesti  erkki Su Helmi 16 2014, 10:26

Joko rosvo on saatu rautoihin?

erkki
Asiantuntija

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa