Huomenta ..
4 posters
Sivu 1 / 1
Huomenta ..
Kaartinen Karjalohjalta taas..
Nyt Johtokunnan puheenjohtaja menin kevätlakkoon..
eli 950 (60) kärsii pölttoainepulasta.
Järjestelmä putsattu (voi vaikuttaa )
Löpöä lentää ( kun ruuveja avaa) joka puolelta - muttei savuta. Ei mee mulla jakeluun?
0400-450441
Nyt Johtokunnan puheenjohtaja menin kevätlakkoon..
eli 950 (60) kärsii pölttoainepulasta.
Järjestelmä putsattu (voi vaikuttaa )
Löpöä lentää ( kun ruuveja avaa) joka puolelta - muttei savuta. Ei mee mulla jakeluun?
0400-450441
kaarha-7- David Brown : Case 1490, 950, 990
DBTCF:n jäsen nro : 61
Viestien lukumäärä : 20
Ikä : 64
Vs: Huomenta ..
Tuleeko suutinputkista polttoainetta, kun niitä löysätään suuttimien juuresta (löysätään yksi putki kerralla) ja moottoria pyöritetään startilla? Jos tulee, löysää yksi putki kerralla ja kiristä se ennen, kun löysäät seuraavan putken. Jos ei tule, mutta pumpun ilmausruuvista tulee polttoainetta, tarkista siirtopumpun toiminta ja varmista, että lasikupin tiiviste on kunnossa.
OlleK- Viestien lukumäärä : 1522
Korkeapainepuolen ilmaamiseen riittää itseasiassa, että löysää yhden suurinputken mutteria ja starttaa. Ilma tulee pois paineetonta ilnjaa pitkin ja moottori lähtee käyntiin kolmella pytyllä hetken starttaamisen jälkeen.
Sammuiko moottori vai kieltäytyikö lähtemästä käyntiin? Jos kävi niin, että ei aamulla alkanut ottaa tulille, on mahdollisuuksien rajoissa, että on annosteluventtiili takertunut sammutusasentoon. Jos takertuminen on lievä, se voi irrota kun startatessa koputtaa vasaralla pumpun runkoa pumpun takapäähän. Temppua kannattaa kokeilla vasta jos suutinputken ilmaaminen ei tuo haluttua tulosta.
Sammuiko moottori vai kieltäytyikö lähtemästä käyntiin? Jos kävi niin, että ei aamulla alkanut ottaa tulille, on mahdollisuuksien rajoissa, että on annosteluventtiili takertunut sammutusasentoon. Jos takertuminen on lievä, se voi irrota kun startatessa koputtaa vasaralla pumpun runkoa pumpun takapäähän. Temppua kannattaa kokeilla vasta jos suutinputken ilmaaminen ei tuo haluttua tulosta.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
Huomenta, ja Pääsiäistä.
Olen Isäni poika - eli hätäinen.
Ei aja DB:n jakajapumppu ilmaa suuttimen kautta.
Konepeitto pois ja suuttimen juuresta kiristysmutteri auki ja avot..
H
Olen Isäni poika - eli hätäinen.
Ei aja DB:n jakajapumppu ilmaa suuttimen kautta.
Konepeitto pois ja suuttimen juuresta kiristysmutteri auki ja avot..
H
kaarha-7- David Brown : Case 1490, 950, 990
DBTCF:n jäsen nro : 61
Viestien lukumäärä : 20
Ikä : 64
Kovaa ajoa sitten vaan.
Voi olla, ettei vika ole täysin poistunut jos systeemi on vetänyt ilmat pumppuun vaikka tankissa oli ainetta. Mutta noin sen saa käyntiin uudelleen.
Voi olla, ettei vika ole täysin poistunut jos systeemi on vetänyt ilmat pumppuun vaikka tankissa oli ainetta. Mutta noin sen saa käyntiin uudelleen.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa