Facebook ryhmä
+9
Rokressi
jusape
exso
otsoni
elektroonikko
Jyryytin
kujanjuh
MikkoT
Late885
13 posters
Sivu 1 / 1
Facebook ryhmä
Ilmeisesti taavettimiehillä ei ole olemassa lärvikirjassa omaa ryhmää ei suomalaista kuin ei kaiketi muualtakaan maailmasta. Facebookkia käyttää toki moni nykyään mutta, kuinka tallilaisia sinne on rekisteröityneenä? Olisiko aiheellista luoda ryhmä foorumin rinnalle/tueksi? Monella se tuntuu olevan aina kännykkäämyöten auki aina ja kaikkialla! Löytyykö kannatusta ja jos löytyy niin tekeekö foorumin ylläpito sen vaiko löytyykö joku uusi innokas nettiEXpertti ettei tule liikaa rasitteita nykyisille ylläpitoaktiiveille???
Late885- David Brown : 885 -73 ja 1390 -82
DBTCF:n jäsen nro : 30
Viestien lukumäärä : 52
Vs: Facebook ryhmä
Briteillä on ainakin Facebookryhmä, johon voi toki liittyä muuallakin asuvaiset.
https://www.facebook.com/groups/261581520560/
Minusta Facebook-ryhmä ei korvaa tätä foorumia, mutta saahan sellaisen perustaakin, jos joku haluaa.
Mikko
https://www.facebook.com/groups/261581520560/
Minusta Facebook-ryhmä ei korvaa tätä foorumia, mutta saahan sellaisen perustaakin, jos joku haluaa.
Mikko
MikkoT- David Brown : 30D
DBTCF:n jäsen nro : 13
Viestien lukumäärä : 103
Tarkoitus ei ole korvata foorumia ja tuskin se onnistuiskaan. Putkahti tuossa vaan mieleen kun moni sitä FB:tä käyttää. Ittellä on kyllä tuo lontoonkieli niin hakusessa ettei taida olla siihen Brittien ryhmään asiaa....
En ymmärrä mitä lisäarvoa tuolla naamakirjalla voisi saada. Itse en kuulu naamakirjalaisiin, enkä aio liittyä, vaikka palstalaiset sellaisen perustaisivatkin. Toki, jos on riittävästi kannatusta, niin mikä estää halukkaita perustamasta.
kujanjuh- Viestien lukumäärä : 243
Itse olen tuossa brittien FB-ryhmässä mukana. Silloin kun liityin tuonne, niin jäseniä ryhmässä oli pitkälti alle sata. Nythän siellä näyttää olevan jo päälle 3000 henkilöä.
Näkeehän tuolla ryhmässä mielenkiintoisia kuvia esim. taavettien tuotannosta ja erikoisista malleista jne. Mutta aika vähän kuitenkaan itse osallistun mihinkään tuon ryhmän toimintaan. Tämä palsta on kyllä tiedon puolesta parhain tietolähde, että en nyt näkisi itse ainakaan tarvetta suomalaiselle FB-ryhmälle. Ja tämä on vain minun henk.koht näkemys asiasta.
Näkeehän tuolla ryhmässä mielenkiintoisia kuvia esim. taavettien tuotannosta ja erikoisista malleista jne. Mutta aika vähän kuitenkaan itse osallistun mihinkään tuon ryhmän toimintaan. Tämä palsta on kyllä tiedon puolesta parhain tietolähde, että en nyt näkisi itse ainakaan tarvetta suomalaiselle FB-ryhmälle. Ja tämä on vain minun henk.koht näkemys asiasta.
Jyryytin- David Brown : 1490-81
DBTCF:n jäsen nro : 8
Viestien lukumäärä : 571
Vaikka olen lastenivuoksi naamakirjassa, en todella näe mitään hyötyä konemiehien liittyä moiseen.Jyryytin kirjoitti:Tämä palsta on kyllä tiedon puolesta parhain tietolähde, että en nyt näkisi itse ainakaan tarvetta suomalaiselle FB-ryhmälle.
elektroonikko- David Brown : David Brown 880 Implematic 1963
DBTCF:n jäsen nro : David Brown 990 Implematic 1963
Viestien lukumäärä : 90
Ikä : 78
Google kääntää, kyllä sinne DB FB-ryhmään voi ihan härmäksi kirjoitella. Ei siellä muutkaan aina lontoon murretta käytä
otsoni- Viestien lukumäärä : 445
Kerholla ei ole FB-ryhmää ja asiasta on ollut keskustelua kokouksissakin, ei ole katsottu tarpeelliseksi perustaa.
exso- David Brown : 1200-2 ja 1694-4 HS
DBTCF:n jäsen nro : 004
Viestien lukumäärä : 541
Nuhvipuolella on, mutta silti en naamakirjaan ole liittynyt, enkä liity ( tuskin sellaista syytä onkaan, miksi pitäisi... )
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2956
Ikä : 55
Lähinnä tulisi mieleen tilanteet, jolloin tämä foorumi olisi tilapäisesti suljettuna, päivityksen tai esim. teknisen ongelman takia. Silloin Facebook-ryhmä voisi toimia tilapäisesti "vara-foorumina". Tietysti täällä on samanhenkistä koneporukkaa, jolloin naamakirjan ryhmä olisi luonteva paikka kertoilla päivän kuulumiset tai tekemiset, jotka eivät välttämättä suoranaisesti liity Taaveteihin. Tämä foorumi lienee enempi tarkoitettu teknisen tiedon jakamiseen ja pulmatilanteiden ratkaisuun, mikä oikein onkin.
Itsessään ryhmän perustaminen ei vaadi paria hiirenklikkausta ja taustakuvan laittoa enempää, jos sellaiselle olisi tarvetta. (Nimimerkillä kokemusta on)
Itsessään ryhmän perustaminen ei vaadi paria hiirenklikkausta ja taustakuvan laittoa enempää, jos sellaiselle olisi tarvetta. (Nimimerkillä kokemusta on)
Rokressi- Viestien lukumäärä : 129
FB-ryhmäkin tarvii ylläpitäjän ja kontrollin, ettei keskustelu mene turhan "kovaksi".
Minäkin olin vielä reilu (vahvasti) vuosi sitten tuota mieltä, että en sitten missään nimessä tuohon FB liity. Mutta niin se vaan sitten jostakin tuli mieleen, että katsotaan nyt että mikä tämä oikein on.jusape kirjoitti:Nuhvipuolella on, mutta silti en naamakirjaan ole liittynyt, enkä liity ( tuskin sellaista syytä onkaan, miksi pitäisi... )
Ja en ainakaan ole katunut sitä päätöstä. Jos ei toisten lätinät kiinnosta, niin onhan siellä älyttömästi erillaisia ryhmiä mihin liittyä ja seurata/osallistua niiden toimintaan.
Itsellä on oikein lähellä tuo Sisu kuorma-autojen ryhmä, sielläkun on sitten älyttömän paljon mielenkiintoisia kuvia, historiasta, entisöinneistä jne.
Suosittelen sinulle jusape ainakin miettiä liittymistä sinne "naamakirjaan"
Jyryytin- David Brown : 1490-81
DBTCF:n jäsen nro : 8
Viestien lukumäärä : 571
Lähinnä se OT lätinä kävi mielessä. Teknistätietoa siellä on turha jakaa kun se häviää minne lie eikä ikään löydy kun tarvii. Vaikka en itte mikään nettiaddikti tai edes aktiivi ole niin tulee kaikki foorumit ja veispuukit kerranpäivään kuitenkin selattua. (Tahto tai ei....)
Jyryytin kirjoitti:
Suosittelen sinulle jusape ainakin miettiä liittymistä sinne "naamakirjaan"
Mulla menee välilä oikeestaan ihan tarpeeks jo aikaa selailla ja lukea sekä kirjoitella vastauksia näille varsinkin Konekansan, Nuhvifoorumin, ja välillä Taavipuolen palstoille, ja paria muuta lisäksi satunnaisesti seuraten ja kirjoittaen.
Ei joka paikkaan jaksa keskittyä eikä aika yksinkertaisesti riitä. Monasti kun koneelle pääsee lukeen foorumeita ja vastaileen, saattaa kello olla 10-12 ehtoolla, niin nykyinen saa riittää.
Naamakirja saa siis yhä olla rauhassa, edelleen, jotain satunnaisia olen selannut, linkkien myötä, esim TEAM KUTUNJUUSTO sivua, sitäkin vain 2-4 krt vuodessa......
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2956
Ikä : 55
DB 6 potters naamoissa olen mukana
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1942
En itsekään ole missään naamakirjoissa mukana vaikka kaverit houkutellut kovasti, tarpeelliset juorut kuulee emännän kautta..
TIKO- David Brown : 1390, 1494-4HS+ Isme 140,1690HS (osina),1690T-4,1594-4HS
DBTCF:n jäsen nro : 54
Viestien lukumäärä : 903
Ikä : 46
Kyl sitä lärvikirjassa ollaan esillä, mut voi sieltä olla poiskin.
Mikäs se on tällä hetkellä paras (ulkomainen) Taavetti-FB-ryhmä, jossa suomalaistakin porukkaa on mukana?
nedlog- David Brown : 1394 -87
DBTCF:n jäsen nro : 149
Viestien lukumäärä : 109
Eiköhän perusteta ihan oma FB ryhmä...
Viestien lukumäärä : 702
Ikä : 62
Perustin nyt sitten FB-ryhmän David Brown FIN: https://www.facebook.com/groups/1277293158999082/
Ryhmä on suljettu. Julkaisut eivät ole julkisia eli näkyvät vain ryhmäläisille. Jäsenlista on julkinen.
Tervetuloa kaikki kiinnostuneet! Ei ole tarkoitus kilpailla taavettitallin kanssa, vaan enemmänkin alentaa myös FB-käyttäjien kynnystä osallistua Taavetti-keskusteluun
Ryhmä on suljettu. Julkaisut eivät ole julkisia eli näkyvät vain ryhmäläisille. Jäsenlista on julkinen.
Tervetuloa kaikki kiinnostuneet! Ei ole tarkoitus kilpailla taavettitallin kanssa, vaan enemmänkin alentaa myös FB-käyttäjien kynnystä osallistua Taavetti-keskusteluun
nedlog- David Brown : 1394 -87
DBTCF:n jäsen nro : 149
Viestien lukumäärä : 109
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa