DB 950 vetokoukku
5 posters
Sivu 1 / 1
DB 950 vetokoukku
Moro.
Kirjauduin koska tarvitsen apuva muutamassa asiassa.
Eka kysymys koskee vetokoukkua.
" />
Onko jollakin kuvia tuon vetokidan muuttamisesta koukkumalliksi? Tai ylipäätänsä kuvia joista näkisi miten on toteutettu "tehdaslaisena"?
Kirjauduin koska tarvitsen apuva muutamassa asiassa.
Eka kysymys koskee vetokoukkua.
" />
Onko jollakin kuvia tuon vetokidan muuttamisesta koukkumalliksi? Tai ylipäätänsä kuvia joista näkisi miten on toteutettu "tehdaslaisena"?
Valtra- David Brown : DB 950 1961
Viestien lukumäärä : 33
Paikkakunta : Loimaa
Vs: DB 950 vetokoukku
Katso virallista varaosakirjaa osoitteessa www.partstore.caseih.com.
OlleK- Viestien lukumäärä : 1522
Vs: DB 950 vetokoukku
En muista nähneeni Suomessa DB:n tehtaan vetokoukkua ehkä ihan viimeisiä malleja lukuunottamatta, joide koukuista ei oiken ota selvää että onko ne suomalaisia vai englantilaisia. Muistaaksein 950:ssä ei ole ulosottovaihteen sivuissa neljän kierrereijän ryhmiä, joihin uudempien mallien koukut kiinnittyy, joten puretun 880:n tai 990:n selectamaticin koukkua ei varmaankaan saa sopimaan tuohon heittämällä.
Viimeinen muokkaaja, erkki pvm Su Heinä 13 2014, 10:33, muokattu 2 kertaa
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5097
Vs: DB 950 vetokoukku
990 implen koukku tuohon kävis jos sellaisen löydät purkaamolta.
Voin laittaa muutaman kuvan jos laitat sähköpostiosoitteesi yv:nä
Voin laittaa muutaman kuvan jos laitat sähköpostiosoitteesi yv:nä
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1942
Vs: DB 950 vetokoukku
Kuvat tuli perille, kiitos.
Valtra- David Brown : DB 950 1961
Viestien lukumäärä : 33
Paikkakunta : Loimaa
Vs: DB 950 vetokoukku
Onko taavetin nostolaitteen nostokynkät valua vai rautaa? Tuota koukkuasiaa tuossa pyörittelen ja hitsaisin kynkkiin jatkopalat johon sais nostaketjun/vaijerin kiinni. Valun hitsaaminen vähän vaikeempaa kuin raudan...
Valtra- David Brown : DB 950 1961
Viestien lukumäärä : 33
Paikkakunta : Loimaa
Vs: DB 950 vetokoukku
Kyllä ne minun käsitykseni mukaan on valuterästä. Senhän näkee väristä kun pyyhkäisee hiukan rälläkällä pintaa. Valuraudan kipinäsuihku on pimeähkö ja punertaa, teräksen kipinät on keltaisia. Valuteräkset on yleisesti ottaen hitsattavia, mutta kun koostumuksesta ei ole tarkempaa tietoa niin saisi sitä lämmittää sataan....pariinsataan asteeseen ennen hitsaamista.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5097
Vs: DB 950 vetokoukku
erkki kirjoitti:Kyllä ne minun käsitykseni mukaan on valuterästä. Senhän näkee väristä kun pyyhkäisee hiukan rälläkällä pintaa. Valuraudan kipinäsuihku on pimeähkö ja punertaa, teräksen kipinät on keltaisia. Valuteräkset on yleisesti ottaen hitsattavia, mutta kun koostumuksesta ei ole tarkempaa tietoa niin saisi sitä lämmittää sataan....pariinsataan asteeseen ennen hitsaamista.
No hemmetti, keksin sitten jotain muuta....
Valtra- David Brown : DB 950 1961
Viestien lukumäärä : 33
Paikkakunta : Loimaa
Vs: DB 950 vetokoukku
Ei kai kynkkien hitsaamisessa mitään ongelmaa ole, kyllä valuteräs on yleensä varsin hyvin hitsattavaa. Ne kohdat johin aiot hitsata, pistä vaikka kaasutöhöllä esilämpöä ja ompele saumat kiinni ja anna jäähtyä hitaasti, mielellään vaikka lasivillan alla.
Valurauta on sitten asia erikseen, sen kanssa saa kokeilla kaikki konstit että saa saumat pysymään kiinni.
Valurauta on sitten asia erikseen, sen kanssa saa kokeilla kaikki konstit että saa saumat pysymään kiinni.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5097
Vs: DB 950 vetokoukku
erkki kirjoitti:Ei kai kynkkien hitsaamisessa mitään ongelmaa ole, kyllä valuteräs on yleensä varsin hyvin hitsattavaa. Ne kohdat johin aiot hitsata, pistä vaikka kaasutöhöllä esilämpöä ja ompele saumat kiinni ja anna jäähtyä hitaasti, mielellään vaikka lasivillan alla.
Valurauta on sitten asia erikseen, sen kanssa saa kokeilla kaikki konstit että saa saumat pysymään kiinni.
Mää kehittelin jo muuta... siitä myöhemmin.
Valtra- David Brown : DB 950 1961
Viestien lukumäärä : 33
Paikkakunta : Loimaa
Vs: DB 950 vetokoukku
Kokeilin josko onnistuisi nostosysteemi noin:
Vanhat pultit pois ja M20 kierre tilalle:
Kierretankoa, raudanklisua ja pultteja sekä muttereita...
Pohdinnan ja sovittelun jälkeen tuli tälläinen:
Suunnittelua..
Nostokynkän jatkot valmiina joissa kiinnitysketjut:
Jatkuu...
Vanhat pultit pois ja M20 kierre tilalle:
Kierretankoa, raudanklisua ja pultteja sekä muttereita...
Pohdinnan ja sovittelun jälkeen tuli tälläinen:
Suunnittelua..
Nostokynkän jatkot valmiina joissa kiinnitysketjut:
Jatkuu...
Valtra- David Brown : DB 950 1961
Viestien lukumäärä : 33
Paikkakunta : Loimaa
Vs: DB 950 vetokoukku
Siitä tuli kaikessa yksinkertaisuudessaan tämän näköinen:
Lukitus vetokidan omilla tapeilla:
Ei ihan normaalia vetokoukkua vastaava mutta helpottaa eri korkeuksilla olevien kärryjen poimintaa. Tunkkisulkeiset saa unohtaa.
Ei oo nätti mutta toimii.
Lukitus vetokidan omilla tapeilla:
Ei ihan normaalia vetokoukkua vastaava mutta helpottaa eri korkeuksilla olevien kärryjen poimintaa. Tunkkisulkeiset saa unohtaa.
Ei oo nätti mutta toimii.
Valtra- David Brown : DB 950 1961
Viestien lukumäärä : 33
Paikkakunta : Loimaa
Vs: DB 950 vetokoukku
joku on kans laittanu kokun rippuketjut niihin vetovarren säätösien yläpäihin tässä meijän 850 Taavissa ennen kun se meille tuli,on ne siinä toiminu ja kestäny
Tessu- David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1941
Ikä : 58
Paikkakunta : Hollola
Similar topics
» Vetokoukku DB 850:een
» 990 vetokoukku
» vetokoukku
» 990 Taavetin vetokoukku
» Impilematic:in vetokoukku
» 990 vetokoukku
» vetokoukku
» 990 Taavetin vetokoukku
» Impilematic:in vetokoukku
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa