Taavetti-talli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

O:Sarjakytkentälevy

3 posters

Siirry alas

O:Sarjakytkentälevy Empty O:Sarjakytkentälevy

Viesti  AuMa To Marras 27 2014, 15:52

Mistähän saisi hankittua lisähydrauliikalle sarjakytkentälevyn 996:n? Pihlajaniemelle olen soittanut esimmäisen kerra varmaan 4 vuotta sitten ja muutaman kerran sen jälkeeen, mutta mitään ei ole kuulunut lupauksista huolimatta!

Masa
0500486622

AuMa

David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 2

Takaisin alkuun Siirry alas

O:Sarjakytkentälevy Empty Vs: O:Sarjakytkentälevy

Viesti  TIKO Pe Marras 28 2014, 20:28

AuMa kirjoitti:Mistähän saisi hankittua lisähydrauliikalle sarjakytkentälevyn 996:n? Pihlajaniemelle olen soittanut esimmäisen kerra varmaan 4 vuotta sitten ja muutaman kerran sen jälkeeen, mutta mitään ei ole kuulunut lupauksista huolimatta!

Masa
0500486622

Oliskohan joku väärinymmärrys, Question Question kyllä sieltä heti kamaa tulee heti postiin kun vähän vihjaisee tarpeita. Ainakin meikäläiselle on tullut hyvin nopeastikin.. Kuten kyseinen sarjalevykin 1490 taaviin.
TIKO
TIKO

David Brown : 1390, 1494-4HS+ Isme 140,1690HS (osina),1690T-4,1594-4HS
DBTCF:n jäsen nro : 54
Viestien lukumäärä : 903
Ikä : 46

Viesti  AuMa Ma Joulu 01 2014, 07:43

En sitten tiedä, miten asia pitäsisi sinne kertoa? Olen ilmaissut tarpeeni ja sieltä kerrottu, että nyt juuri niitä ei ole, mutta luvattu toimittaa kun niitä tulee. Puhelinnumero ja osoitekin otettu ylös joka kerta.

AuMa

David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 2

Viesti  OlleK Ma Joulu 01 2014, 12:43

No jos se on niin vaikeaa, teetä se levy itse. Ota pois takasillan oikealla puolella oleva "kamelikyttyrä" ja vie se lähelläsi olevaan koneistamoon. Kyttyrä toimii hyvin mallina reikien työstää ja mitoitusta varten. Sellainen "levy" pitää tehdä, että siinä on kolme sileäpintaista reikää pystyssä olevia putkia varten. Nämä reiät tulee sitten jatkaa levyn läpi niin, että levyn yläpuolelle hitsataan kiinni kolme putkiliitintä (voi myös tehdä kierteet putkinippoja varten jos levy on keskeltä tarpeeksi paksu). Levyn reunojen paksuus pitää olla sama, kun alkuperäisessä "kyttyrässä" ja kiinnitysreiät samoissa kohdissa. Keskellä levy voi olla (ja ehkä pitääkin) olla paksumpi niin, että lähdöt saadaan kiinni.

OlleK

Viestien lukumäärä : 1522

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa