1294 ulosoton stefan koko
4 posters
Sivu 1 / 1
1294 ulosoton stefan koko
Onko tietoa millä mitoilla löytyisi sopiva steda ulosoton akselille? Marjakankaan listalla oli kahta eri kokoa. Saisi samantien uuden stefan paikalleen kun purkaa niin ei jää levälleen.
sopanja- Viestien lukumäärä : 261
Vs: 1294 ulosoton stefan koko
Tässä virallisen varaosakirjan sivu voimanoton kohdasta http://partstore.caseih.com/us/parts-search.html#epc::mr62754ar1048883 Löydät 1294 mallin koko varaosakirja seuraavan linkin kautta http://partstore.caseih.com/us/parts-search.html#epc::mr62754
OlleK- Viestien lukumäärä : 1522
Vs: 1294 ulosoton stefan koko
Kiitos linkistä. Ymmärsinkö tuosta kuvasta oikein että osat nro 11 ja 12 putoavat repun sisään jos tuon kannen irrottaa sefan vaihtoa ja akselin shimmausta varten? Tuohon on vaihdettu ulosoton akseli ja päittäisvälys on liian suuri.
sopanja- Viestien lukumäärä : 261
Vs: 1294 ulosoton stefan koko
Ota työntövarren tunnistin pois voimanoton päältä, jolloin pääset käsiksi mutteriin ja tiiviste laattaan. Pääset myös tutkimaan sisäkalut aukon kautta.
OlleK- Viestien lukumäärä : 1522
Vs: 1294 ulosoton stefan koko
Stefa vaihdettu ja akseli shimmattu. Noissa ylempänä kysymissäni pulteissa ei ollut vastamuttereita repun sisäpuolella. Tuossa varaosakirjassa stefan paksuus on virheellisesti 16mm. Semmonen ei sovi pesään. Paikallaan oli jotain reilut 7mm paksu. Tiivistekeskuksesta ei löytynyt kuin tuota paksumpaa mallia, siitä sai hiottua rungosta tavaraa niin että sopii paikalleen. Konekorjaamon valikoimassa näytti olevan stefa oikeilla mitoilla. Pitää tilata sieltä jos toi ei pidä, huuli osuu vähän eri kohtaan kuin alkuperäisessä.
sopanja- Viestien lukumäärä : 261
Vs: 1294 ulosoton stefan koko
Monasti huulen akselilla erikohtaan osuminen on vaan hyvä asia.....
Vanha vuotavan stefan kohta saattaa monasti olla karheaksi kulunut, ja täten uudenkin tiivisteen syö vuotavaksi muutamassa käyttötunnissa, jos samassa kohden on, eikä karheutta "karhunkielellä" tms vastaavalla poisteta.....
Vanha vuotavan stefan kohta saattaa monasti olla karheaksi kulunut, ja täten uudenkin tiivisteen syö vuotavaksi muutamassa käyttötunnissa, jos samassa kohden on, eikä karheutta "karhunkielellä" tms vastaavalla poisteta.....
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2956
Ikä : 55
Paikkakunta : Yläne
Vs: 1294 ulosoton stefan koko
Itseasiassa tuo stefan kiilottama rengas on usein uudelle stafalla "liian" sileä. Kun tuore stefa ei saa öljyä väliin, se tahtoo tehdä mikroskooppisia liimautumsia ja tuhoaa itsensä. Omissa menopeleissä on sattunut kolme kertaa, että uusi stefa on pitänyt vaihtaa uudelleen melkein heti ja tällä toisella kertaa pyyhkäistä oikein hienolla vesihiomapaperilla viistoja naarmuja kiillottuneen renkaan alueelle. Ne naarmut ei siis ole mitään kraapooksia, vaan sellainen himmeä jälki, että renkaan kohdasta on kaunein kiilto hiukan himmenyt. Öljy on sellainen aine, että se osaa mennä hiontanaarmua pitkin sinne missä sitä tarvitaan.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
Vs: 1294 ulosoton stefan koko
Joo, näis on yleensä kahta vaihtoehtoa, eli on kiillottunut liikaa, joka lienee yleisempi tapaus, tai sitten voi olla pahasti naarmuille kulunut jos kuraa ja pölyä on välissä pyörinyt
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2956
Ikä : 55
Paikkakunta : Yläne
Similar topics
» 885 jarrurummun takana olevan stefan vaihto
» Stefan pehmitys
» 1410 -79 Kampiakselin etupään vuoto
» 1390 vetarin stefan vaihto
» DB 1390 taka-akselin stefan vaihto
» Stefan pehmitys
» 1410 -79 Kampiakselin etupään vuoto
» 1390 vetarin stefan vaihto
» DB 1390 taka-akselin stefan vaihto
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa