DB erikoistyökalut ja kutosen kampirauta
2 posters
Sivu 1 / 1
DB erikoistyökalut ja kutosen kampirauta
Moikka tuavettilaiset.
Minulle tarjottiin käsittääkseni isoa määrää DB erikoistyökaluja (ainakin kaapillinen) sekä muunmuassa kuusisylinterisen DB traktorin tehdasuutta, tosin varastossa kärsinyttä (pinta ruostepilkkuja) kampiakselia.
Kun en tuosta db:stä itse ymmärrä, niin olisiko täällä kiinnostuneita?
Näillä on kiire saada pois (2vk aikana) ja sijaitsevat joensuussa. Itse pitää nähdä, tehdä kauppa ja hakea, se on ehdoton vaatimus!
Olisi mielestäni hyvä jos menisivät vaikka yhteislainakäyttöön tai sellaiselle harrastajalle joka auttaisi toisia!
Miulle voi asian tiimoilta ottaa yhteyttä kuuksenvaarankonepalvelu@gmail.com tai soittamalla 040-7306421
terveisin toisen brittimerkin harrastaja
Minulle tarjottiin käsittääkseni isoa määrää DB erikoistyökaluja (ainakin kaapillinen) sekä muunmuassa kuusisylinterisen DB traktorin tehdasuutta, tosin varastossa kärsinyttä (pinta ruostepilkkuja) kampiakselia.
Kun en tuosta db:stä itse ymmärrä, niin olisiko täällä kiinnostuneita?
Näillä on kiire saada pois (2vk aikana) ja sijaitsevat joensuussa. Itse pitää nähdä, tehdä kauppa ja hakea, se on ehdoton vaatimus!
Olisi mielestäni hyvä jos menisivät vaikka yhteislainakäyttöön tai sellaiselle harrastajalle joka auttaisi toisia!
Miulle voi asian tiimoilta ottaa yhteyttä kuuksenvaarankonepalvelu@gmail.com tai soittamalla 040-7306421
terveisin toisen brittimerkin harrastaja
Vs: DB erikoistyökalut ja kutosen kampirauta
Hyvä Joonas, jotta linkkasit tänne tuon asian suoraan, toivottavasti joku kiinnostuu hilpekasasta .....
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2956
Ikä : 55
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa