Huohoton 990
5 posters
Sivu 1 / 1
Huohoton 990
Onkos tuosta haittaa kun joku on tulpannut huohottimen kopan päältä jollain. Ja mikähän mahtaa olla syy että näin on toimittu,
vieraailija- Vierailija
Vs: Huohoton 990
Syytä voi vain arvailla ....
Mutta moottorilla pitää olla avoin huohotinkanava ulkoilmaan, ettei tuuppaa öljyjä jostain ulos kun kampikammio paineistuu, siis josko huohotin on tukittuna......
Mutta moottorilla pitää olla avoin huohotinkanava ulkoilmaan, ettei tuuppaa öljyjä jostain ulos kun kampikammio paineistuu, siis josko huohotin on tukittuna......
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2956
Ikä : 55
Paikkakunta : Yläne
Vs: Huohoton 990
Palatakseni aiheeseen. Putki ei olekkaan tulpattu vaan se on viety imusarjaan. Mikähän vippaskonsti tuo mahtaa olla?
Vieraalija- Vierailija
Vs: Huohoton 990
Ei se välttämättä mikään vippaskonsti ole. Hyvinkin monessa (myöhemmässä) mallissa huohotin menee jo tehtaan jäljiltä imusarjaan . Silloin se höyry ei niin pääse "pilaamaan luontoa", kun kierrätetään takasi koneeseen, mutta putki pyrkii kyllä ajan mittaan menemään tukkoon.
mattkau- David Brown : 880 Sel 1966, 1210 1974
DBTCF:n jäsen nro : 36
Viestien lukumäärä : 1655
Paikkakunta : Saarijärvi
Vs: Huohoton 990
Impleissä taitaa mennä imusarjaan tai ilmanpuhdistimeen tehtaan jäljiltä.
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1942
Vs: Huohoton 990
No näin on ainakin miun punaisessa 880. Siitä ei vain näe kuinka paljon pussuttaa ja pitäisi muistaa ajoittain avata putki ja puhdistaa kun limottuu lopulta liki tukkoon. 900 ssakin oli korkista ohut putki imusarjaan mutta sehän oli heti tukossa. Laitoin siihenkin paksumman putken. Lumista vappuva on upeat kelit.
Pakki- David Brown : 4 taavettii 2 ford
Viestien lukumäärä : 422
Paikkakunta : Häme
Vs: Huohoton 990
No hyvä että tämäkin asia selvisi. Täytyypi putsata putki jos vaikka on tukossa. Laite on vm 66.
Vieraalija- Vierailija
Vs: Huohoton 990
Niin se on joo samoin on 850 lähtee kannesta missä sihti ja menee imusarjaan aivan samoin kuin 900.
Jos kone oikein kunnolla pöllyttää niin voi vetää letkun ales joko öljykorkista tai sieltä kannesta,kuka mistäkin,mutta umpio se ei todellakaan saa olla sillon alkaa tiivarit falskaamaan!
Jos kone oikein kunnolla pöllyttää niin voi vetää letkun ales joko öljykorkista tai sieltä kannesta,kuka mistäkin,mutta umpio se ei todellakaan saa olla sillon alkaa tiivarit falskaamaan!
Tessu- David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1941
Ikä : 58
Paikkakunta : Hollola
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa