David Brown 880 kytkin
3 posters
Sivu 1 / 1
David Brown 880 kytkin
moro. Nyt olis 880 katkaistuna ja uudet levyt ja laakerit tilattuna. Onko tietoa kytkimen säädöstä olisin ohjetta vailla? Oli kampiakselin kaulalta vuotanut myös öljyä oli aika märät paikat, kannattaako vaihtaa uusi "koiranpaska" tiiviste. Olen vaan kuullut että ei välttämättä vaihtamalla parane. Onko mitään asennus ohjetta moisen tiivisteen laittoon?
taavetticase1394- Viestien lukumäärä : 64
Vs: David Brown 880 kytkin
Oniko sulla Kaksoiskytkin ?
Jos on niin kytkimen "rungossa" on kolme säätötappia.
Muistaakseni 13mm: lukkomutteri juuressa ja kuuskulmavaimella itse tappien säätö.
1,7mm muistaakseni välys tapin pään ja vastakappaleen välillä.
Rautasahan terän paksuus on hyvä jollei rakotulkkia löydy.
Sitten kun kone kasassa niin kytkinpolkimen säädöllä painelaakeri lähelle kytkimen vastalevyä.
Painelaakeri voi pyöriä mukana kun kytkin ylhäällä mutta tukevasti ei saa painaa.
Minulla olis käyttämätön uusi,vanhaa varastoa oleva kaksoiskytkin jos sellaiselle tarvetta.
Jos on niin kytkimen "rungossa" on kolme säätötappia.
Muistaakseni 13mm: lukkomutteri juuressa ja kuuskulmavaimella itse tappien säätö.
1,7mm muistaakseni välys tapin pään ja vastakappaleen välillä.
Rautasahan terän paksuus on hyvä jollei rakotulkkia löydy.
Sitten kun kone kasassa niin kytkinpolkimen säädöllä painelaakeri lähelle kytkimen vastalevyä.
Painelaakeri voi pyöriä mukana kun kytkin ylhäällä mutta tukevasti ei saa painaa.
Minulla olis käyttämätön uusi,vanhaa varastoa oleva kaksoiskytkin jos sellaiselle tarvetta.
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1942
Vs: David Brown 880 kytkin
Joo on kaksoiskytkin. kiitoksia vaan tiedoista. Tilasin jo uudet levyt ja niiden pitäisi tulla huomenna.
taavetticase1394- Viestien lukumäärä : 64
Vs: David Brown 880 kytkin
Niin kattoppa semmonen homma ettei ole huohotin menny tukkoon aikaa myöden,meillä loppu 850 öljyn puskeminen ulos (väljä kone) kun putsattiin huohotin ja laitettiin lisää öljykorkinputkea ja lyö paineet sieltä pois,ei tule enää lätäkköä alle,oli samaa ongelmaa että startti ui öljyssä,no ei ihme kun ohimeno paineet roiskutti öljypohjasta öljyt jokapaikkaan!
Tessu- David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1941
Ikä : 58
Paikkakunta : Hollola
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa