1390 etuakselin vaihto
3 posters
Sivu 1 / 1
1390 etuakselin vaihto
Juu, pientä projektinpoikasta meinasin takavetoiselle 1390 tehdä. Muistaakseni 1410 tai 1490 akseli menisi heittämällä kiinni..? tarkoituksena poistaa väljyydet, tällä akselimallilla liikaa niveliä. Palloniveliä en vaihda enää ainakaan nykyiseen akseliin. Kylvötkin näyttää siltä jotta maistissa ajeltu.
Semmoinenkin kävisi kuin entisessä 1394 -86, näitä punaisia, 3800 ajettu ja meni suoraan. Siinä on kaksi yksitoimisylinteriä puolellaan. Ei juurikaan kuluvia osia. Tarttis löytää akseli vielä.
Semmoinenkin kävisi kuin entisessä 1394 -86, näitä punaisia, 3800 ajettu ja meni suoraan. Siinä on kaksi yksitoimisylinteriä puolellaan. Ei juurikaan kuluvia osia. Tarttis löytää akseli vielä.
TIKO- David Brown : 1390, 1494-4HS+ Isme 140,1690HS (osina),1690T-4,1594-4HS
DBTCF:n jäsen nro : 54
Viestien lukumäärä : 903
Ikä : 46
Paikkakunta : Nastola
Vs: 1390 etuakselin vaihto
Siis kuuluuko tossa minunkin 1394 -87 olla ohjaus-sylintereitä 2kpl? Eipä kuitenkaan näy kuin 1kpl kaksitoiminen sylkky, se siellä pyöriä kääntää. Mahtaiskos tässä olla syy tohon kun ei tehostin jaksa käännellä paikallaan, varsinkaan nyt etukuormaimen lisäyksen jälkeen?
ikilika- David Brown : 1394 -87
DBTCF:n jäsen nro : 20
Viestien lukumäärä : 1170
Ikä : 47
Paikkakunta : eurajoki
Vs: 1390 etuakselin vaihto
Ei ikilian taavetissa kuulu olla kuin se yksi sylinteri.
Ei ole tullu koskaan taaveteissa vastaan etuakselia missä 2 kääntösylkkää.
Ei ole tullu koskaan taaveteissa vastaan etuakselia missä 2 kääntösylkkää.
Viimeinen muokkaaja, taavetti mies pvm To Heinä 08 2010, 10:42, muokattu 1 kertaa
taavettimies- Ylläpito
- David Brown : 25D
DBTCF:n jäsen nro : 18
Viestien lukumäärä : 1479
Paikkakunta : Etelä-Karjala Lappeenranta
Vs: 1390 etuakselin vaihto
ikilika kirjoitti:Siis kuuluuko tossa minunkin 1394 -87 olla ohjaus-sylintereitä 2kpl? Eipä kuitenkaan näy kuin 1kpl kaksitoiminen sylkky, se siellä pyöriä kääntää. Mahtaiskos tässä olla syy tohon kun ei tehostin jaksa käännellä paikallaan, varsinkaan nyt etukuormaimen lisäyksen jälkeen?
Kysymys on takavetoisesta mallista 1394. Lieneeköhän ohjauspumppu pikkaisen väljä.
Taavettipojalle: Kyllä mulla sellainen oli,kahdella yksitoimisylinterillä toimi ohjaus. Punamusta takaveto -86, Joku muu taavettitallin jäsen varmasti on nähnyt tai omistaa sellaisen. Valkomustassahan vielä se sivusylkkäversio.
Eipä jäänyt itselle kuvaa siitä koneesta etupuolelta kuvattuna.
TIKO- David Brown : 1390, 1494-4HS+ Isme 140,1690HS (osina),1690T-4,1594-4HS
DBTCF:n jäsen nro : 54
Viestien lukumäärä : 903
Ikä : 46
Paikkakunta : Nastola
Vs: 1390 etuakselin vaihto
Velipojallani on sellainen 1394,missä kaksi kääntösylinteriä,siitä on kuviaki tuolla dunkelin galleriassa,se on tosi hyvä ajaa tiellä,ylivoimaisesti paras ohjaus,mitä takavetocaseissa on ollu,voin käskeä laittaa kuvan tännekin.
Vieraili- Vierailija
Vs: 1390 etuakselin vaihto
995:sessa on ilmeisesti sama akseli? Kyllä silläkin saa tasaiset kyydit kun raidetangon ja sylinterin nivelet on kunnossa.TIKO kirjoitti:Juu, pientä projektinpoikasta meinasin takavetoiselle 1390 tehdä. Muistaakseni 1410 tai 1490 akseli menisi heittämällä kiinni..? tarkoituksena poistaa väljyydet, tällä akselimallilla liikaa niveliä. Palloniveliä en vaihda enää ainakaan nykyiseen akseliin. Kylvötkin näyttää siltä jotta maistissa ajeltu.
Semmoinenkin kävisi kuin entisessä 1394 -86, näitä punaisia, 3800 ajettu ja meni suoraan. Siinä on kaksi yksitoimisylinteriä puolellaan. Ei juurikaan kuluvia osia. Tarttis löytää akseli vielä.
Laitettiin siihen uudet kolmiharjaiset eturenkaat, ajettavuus parani kertaheitolla verrattuna lähes sileisiin renkaisiin. Nyt kulkee kun juna Noita ysivitosia löytyy kaksin kappalein ja toisessa eturenkaiden virkaa toimittavat 8.25x16 kuorma-auton renkaat, se on varsinainen sammakko maantiellä taasen toinen kulkee niin suoraan kun olla ja voi eikä kouki mihinkään.
taavettimies- Ylläpito
- David Brown : 25D
DBTCF:n jäsen nro : 18
Viestien lukumäärä : 1479
Paikkakunta : Etelä-Karjala Lappeenranta
Vs: 1390 etuakselin vaihto
[quote="taavetti mies"]
Laitettiin siihen uudet kolmiharjaiset eturenkaat, ajettavuus parani kertaheitolla verrattuna lähes sileisiin renkaisiin. Nyt kulkee kun juna Noita ysivitosia löytyy kaksin kappalein ja toisessa eturenkaiden virkaa toimittavat 8.25x16 kuorma-auton renkaat, se on varsinainen sammakko maantiellä taasen toinen kulkee niin suoraan kun olla ja voi eikä kouki mihinkään.
Niinpä, jos kiinnostaisi värkkäillä, mutta etuakseli olis kuitenkin irti otettava, säröillä on keinuakselin vierestä, mieluummin vaihtaa kerralla paremman, ei olis ohjausletkut niin pahasti tiellä huolloissa. eipä vielä vastaan tullut. Aktiivisesti en ole etsinytkään.
995:sessa on ilmeisesti sama akseli? Kyllä silläkin saa tasaiset kyydit kun raidetangon ja sylinterin nivelet on kunnossa.TIKO kirjoitti:Juu, pientä projektinpoikasta meinasin takavetoiselle 1390 tehdä. Muistaakseni 1410 tai 1490 akseli menisi heittämällä kiinni..? tarkoituksena poistaa väljyydet, tällä akselimallilla liikaa niveliä. Palloniveliä en vaihda enää ainakaan nykyiseen akseliin. Kylvötkin näyttää siltä jotta maistissa ajeltu.
Semmoinenkin kävisi kuin entisessä 1394 -86, näitä punaisia, 3800 ajettu ja meni suoraan. Siinä on kaksi yksitoimisylinteriä puolellaan. Ei juurikaan kuluvia osia. Tarttis löytää akseli vielä.
Laitettiin siihen uudet kolmiharjaiset eturenkaat, ajettavuus parani kertaheitolla verrattuna lähes sileisiin renkaisiin. Nyt kulkee kun juna Noita ysivitosia löytyy kaksin kappalein ja toisessa eturenkaiden virkaa toimittavat 8.25x16 kuorma-auton renkaat, se on varsinainen sammakko maantiellä taasen toinen kulkee niin suoraan kun olla ja voi eikä kouki mihinkään.
Niinpä, jos kiinnostaisi värkkäillä, mutta etuakseli olis kuitenkin irti otettava, säröillä on keinuakselin vierestä, mieluummin vaihtaa kerralla paremman, ei olis ohjausletkut niin pahasti tiellä huolloissa. eipä vielä vastaan tullut. Aktiivisesti en ole etsinytkään.
TIKO- David Brown : 1390, 1494-4HS+ Isme 140,1690HS (osina),1690T-4,1594-4HS
DBTCF:n jäsen nro : 54
Viestien lukumäärä : 903
Ikä : 46
Paikkakunta : Nastola
Similar topics
» DB 1390 kytkin- ja jarrunesteiden vaihto kysymys
» Peräöljyn vaihto 1390
» 1390 stfan vaihto
» Öljyjen vaihto 1390 caseen???
» 1390 vetarin stefan vaihto
» Peräöljyn vaihto 1390
» 1390 stfan vaihto
» Öljyjen vaihto 1390 caseen???
» 1390 vetarin stefan vaihto
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa