David Brown 900
+6
OlleK
1690 metsä
jusape
erkki
Pakki
DAVID BROWN 900
10 posters
Sivu 2 / 2
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: David Brown 900
Joihinkin koneisiin on tarjolla 10 ja 11-piikkisellä bendiksillä olevia. Se 11-piikkinen bendixratas pyörittää n.10% nopeammin, mitä 10-piikkinen bendiksi.
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2956
Ikä : 55
Totta juu pyörittää eriasia on käykö se?
Mua on aina varotettu että oltava samanlainen kuin alkuperäinen ja sellasen olen aina paikallee laitellu,ei pääse sitten kukaan viisastelee ettei ollukkaa sama...
Mua on aina varotettu että oltava samanlainen kuin alkuperäinen ja sellasen olen aina paikallee laitellu,ei pääse sitten kukaan viisastelee ettei ollukkaa sama...
Tessu- David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1941
Ikä : 58
Ainakin omakohtaisen kokemuksen mukaan sekä 10 ja 11 piikkiset bendixrattaat sopivat vauhtipyörän hammaskehälle aivan yhtä hyvin.
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2956
Ikä : 55
Taavetissa voikin juu mennä,muissa laitteissa ei ole tietoa mullakaan,siksipä ei ole tullu kokeiltua,harvoin kyllä on ollu tarvettakaan
Mä ostin mahlen tehostartin 880:een oikealla hammastuksella ja se ei jaksanut pyörittää ennenkuin leikkasin sille shimmilevyn pellistä, muuten startin kuori hinkkasi vauhtipyörään kun se ei ollut ihan samoilla mitoilla
Mustis- David Brown : 880 Implematic
Viestien lukumäärä : 15
No juu fyysiset mitat on aina oltava oikeat muutoin noin käy.
On tainnu mennä paljon vanhoja hyviä jo sulattoon kun ei kukaan ole korjaillu ja toinen mokoma makaa ties missä sortuvissa vajoissa ja taivas alla kun ei kukaan välitä.
On tainnu mennä paljon vanhoja hyviä jo sulattoon kun ei kukaan ole korjaillu ja toinen mokoma makaa ties missä sortuvissa vajoissa ja taivas alla kun ei kukaan välitä.
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Sivu 2 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa