Sekurahytin kaapelinveto
5 posters
Sivu 1 / 1
Sekurahytin kaapelinveto
Yritin tuossa sujuttaa vähän tukevampaa kaapelia sekurahytin katolle valoja sun muita varten. Alkuperäinen johtosarja menee kopin etunurkan pilarin sisällä. Yritin sujuttaa erilaisia rasseja samaa reittiä mutta tökkää hytin jakosauman kohdalla johonkin molemmilla puolilla koppia. Lampulla koitin katsoa ja alkuperäsessä johdossa näkyy liitin em kohdassa. Mitä reittiä olette vieneet kaapeleita katolle? Onko joku onnistunut viemään kaapelin alkuperäistä reittiä?
sopanja- Viestien lukumäärä : 261
Vs: Sekurahytin kaapelinveto
Mä laitoin suojaputken lattiapalkin kylkeen ja jousella johdot ns. C-pilarissa ylös.
zageee- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 197
"sopanja" lla ilmeisesti kaareva, uudempi SEKURA-ohjaamo kyseessä, kun puhuu hytin "jakosaumasta" .
Kaarevassahan hytin yläosa on pultein alapuoliskoon liitetty eli pystyy tekemään "avohytin" ja korkea SEKURA on yhtä putkirakennetta, koko koppi
Kaarevassahan hytin yläosa on pultein alapuoliskoon liitetty eli pystyy tekemään "avohytin" ja korkea SEKURA on yhtä putkirakennetta, koko koppi
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2956
Ikä : 55
Joo, tuo pyöreämpi koppi on kyseessä. 1294 on kone. Olisikohan tuossa A -pilarissa jakosauman kohdalla jonkin sortin läpivientikumi tms, joka nyt kiusaa?
94 sarjasta mulla ei ole 10 vuoteen ollu, mutta muistaakseni siinä kopin saumassa oli joku tiiviste välissä. Josko siinä tiivisteessä ei ole reikää.
Siinä jatkossa ei kovin montaa pulttia ole, jos ei muu auta raottaa sitä saumaa sentin pari niin näkee mitä siellä on.
Tietysti siihen tiivisteeseen pitäis reijän saada jollain terävällä rassillakin
Siinä jatkossa ei kovin montaa pulttia ole, jos ei muu auta raottaa sitä saumaa sentin pari niin näkee mitä siellä on.
Tietysti siihen tiivisteeseen pitäis reijän saada jollain terävällä rassillakin
1690 metsä- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 664
Useampaan 94 sarjan hyttiin olen vetänyt katolle uuden syötön työvaloille juuri tuon etuoikean pilarin läpi.
Rautalangan olen ensin ujuttanut tuon putken läpi.
Joskus on saanut tökkiä kauan joskus taas mene heti läpi.Välillä paremmin yläkautta ,välill alakautta
https://partstore.caseih.com/us/parts-search.html#epc::mr62754ar1158774
Tuossa kuvassa näkyy hytin rakenne eli hytin yläosa on muutamalla pultilla kiinni kuvan numero 8.
Yläosa on yllättän kevyt nostaa mutta jos kokonaan ottaa pois niin oven joutuu irroitta. ainakin yläsaranasta.
Rautalangan olen ensin ujuttanut tuon putken läpi.
Joskus on saanut tökkiä kauan joskus taas mene heti läpi.Välillä paremmin yläkautta ,välill alakautta
https://partstore.caseih.com/us/parts-search.html#epc::mr62754ar1158774
Tuossa kuvassa näkyy hytin rakenne eli hytin yläosa on muutamalla pultilla kiinni kuvan numero 8.
Yläosa on yllättän kevyt nostaa mutta jos kokonaan ottaa pois niin oven joutuu irroitta. ainakin yläsaranasta.
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1942
Menihän se lopulta kun aikani rassasin. Oli näköjään uskon puute.
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa