DB 880 koelauta
5 posters
Sivu 1 / 1
DB 880 koelauta
Onkos 880 mallisessa koelaudassa erillinen startti nappula vai pitäisikö se käynnistyy avaimen kanssa?
Kun tossa mun DB:ssä on erillinen startti nappula
Kun tossa mun DB:ssä on erillinen startti nappula
JMV- David Brown : 880 Implematic
Viestien lukumäärä : 193
Ikä : 32
Vs: DB 880 koelauta
Selectassa on startti virtalukossa, impleissä oli joskus erillisiä luunvärisiä starttinappuloita.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
erkki kirjoitti:Selectassa on startti virtalukossa, impleissä oli joskus erillisiä luunvärisiä starttinappuloita.
Juuh kun toi on vm:65 implematic ja tossa on ainakin startti nappula
-64 880 Implessä starttaa avaimesta.
Viestien lukumäärä : 702
Ikä : 62
käyttäjä kirjoitti:-64 880 Implessä starttaa avaimesta.
Mut mites mahtaa olla -65 sen kanssa?
Kuis se olis laitettu erillinen starttinappula, taitaapi olla virtalukkokin rikki?
Eikö se ole sama mistä starttaa, kun vain starttaa. . Minusta ne Implet jossa virtalukko tankinalla vasemmalla puolella starttaavat ( mulla mustasta) napista ja jos virtalukko kuljettajaan päin pitäisi startata avaimesta.
Riku- David Brown : DB 850 Impematic vm. 1960
Viestien lukumäärä : 378
Ikä : 60
Riku kirjoitti:Eikö se ole sama mistä starttaa, kun vain starttaa. . Minusta ne Implet jossa virtalukko tankinalla vasemmalla puolella starttaavat ( mulla mustasta) napista ja jos virtalukko kuljettajaan päin pitäisi startata avaimesta.
Olishan se hyvä et jostain ees starttais, mut kun ainakin starttimoottori sökönä uus maksaa 265€...
Ja kun yks päivä yritin sen kanssa starttaa niin eips se ees sillon toiminut enään... Kun paino startti nappulaa niin vaan kerran aina " kolahti " ja koko traktori heilahti
Startti
Minulla starttaa hyvin avaimesta 65-mallin Imple, muttei lähde käymään. Pitänee vaihtaa talvilaadun polttoaine.
Hyvää Joulua kaikille "Taavettitallilaisille"!!!
T.Pentti Vataja, Kangasala
PenttiV- David Brown : DB Implematic 880 vm-64 ja Implematic 1200 vm-70
DBTCF:n jäsen nro : 2
Viestien lukumäärä : 47
Pelkää polttoaineen vaihto ei auta jos kesälaadun polttoaineen parafiini on ehtinyt kiteytymään. Tarvit uudet suodattimet kanssa tai vaihtoehtoisesti lämmität sekä polttoaineen että suodattimet kunnolla ja ilmaat systeemin. Parafiinin liukeneminen vaatii ihmeen paljon lämmintä, eipä oikein riitä että tulee välillä 0-kelit.
Vanhojen hehkuttomien traktoreiden starttimoottoria ja akkua säästää aivan ratkaisevasti imuilman kiuumentaminen. Ysipuolikkaaseenkin voi tehdä imusarjan ja ilmanputsarin väliseen letkuun haaroituksen, josta saa puhallettua kuumailmapuhaltimella sisään kun starttaa. Tukkii sitten haaran vaikka puutapilla jos ei muuta keksi.
Aamulla oli palan matkaa toistakymmentä miinuksella kun piti pihaa putsata. 1200 lähti kuumailmalla tulille ilman lohkolämmitintä kun kerran pyörähti.
Vanhojen hehkuttomien traktoreiden starttimoottoria ja akkua säästää aivan ratkaisevasti imuilman kiuumentaminen. Ysipuolikkaaseenkin voi tehdä imusarjan ja ilmanputsarin väliseen letkuun haaroituksen, josta saa puhallettua kuumailmapuhaltimella sisään kun starttaa. Tukkii sitten haaran vaikka puutapilla jos ei muuta keksi.
Aamulla oli palan matkaa toistakymmentä miinuksella kun piti pihaa putsata. 1200 lähti kuumailmalla tulille ilman lohkolämmitintä kun kerran pyörähti.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
PenttiV kirjoitti:Minulla starttaa hyvin avaimesta 65-mallin Imple, muttei lähde käymään. Pitänee vaihtaa talvilaadun polttoaine.
Joulut sinnekkin päin toivotaan et maanantaina saadaan taavitti takasin kotiin
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa