David Brown 25D alkeita ja laittoa
+4
mattkau
erkki
Pakki
jaakuu
8 posters
Sivu 1 / 2
Sivu 1 / 2 • 1, 2
David Brown 25D alkeita ja laittoa
Tervehdys, uusi tällä palstalla. 25D vuosimallia 58 ? (papereita puuttuu) olisi tarkoitus saattaa ajokuntoon. Huomenna tarkoitus hinata vanhusta puolisen kilometriä talliin tarkempaa tarkastelua varten. Jäänyt muutama vuosi sitten katokseen käyntikuntoisena seisomaan. Aikaisempaa kokemusta mallista ei ole, joten päätin kysellä täältä neuvoja. Näytti olevan kahdella akulla, + maadoitettu. Kokeilin ladata, mutta akut olivat totaalisesti kuolleet.
Mitä pitäisi huomioida tai tehdä ensimmäiseksi ennen käynnistysyrityksiä? Ei viitsisi kaikkia nesteitäkään suoraan vaihdella ennen testausta, jos/kun jotain isompaa korjattavaa kuitenkin löytynee. Jäähdyttimen korkki hävinnyt johonkin, sellainen iso korkki, löytyyköhän jostain varaosaa ? Jotain nestemäistä näytti syylärissä olevan. Koneeseen on teetetty ja vaihdettu kannentiiviste muutama vuosi takaperin, sen jälkeen ei ole käytetty juuri nimeksikään. Mutta ei kyllä jälkikiristystäkään tehty.
Suomenkielisen käyttöohjekirjan sekä lontoota olevan huolto- ja korjausmanuaalin jo netistä löysinkin.
Mitä pitäisi huomioida tai tehdä ensimmäiseksi ennen käynnistysyrityksiä? Ei viitsisi kaikkia nesteitäkään suoraan vaihdella ennen testausta, jos/kun jotain isompaa korjattavaa kuitenkin löytynee. Jäähdyttimen korkki hävinnyt johonkin, sellainen iso korkki, löytyyköhän jostain varaosaa ? Jotain nestemäistä näytti syylärissä olevan. Koneeseen on teetetty ja vaihdettu kannentiiviste muutama vuosi takaperin, sen jälkeen ei ole käytetty juuri nimeksikään. Mutta ei kyllä jälkikiristystäkään tehty.
Suomenkielisen käyttöohjekirjan sekä lontoota olevan huolto- ja korjausmanuaalin jo netistä löysinkin.
jaakuu- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 13
Vs: David Brown 25D alkeita ja laittoa
Ensin kannattaa kokeilla pyöriikö moottori edes käsin,ja toki tutkia onko öljyä koneessa ja vähän muuallakin,millasta ainetta polttoainetankissa on? jos näyttää pahalta niin laskee tyhjäksi ja uudet aineet sisälle,hyvin usein on myös dieselsuodattimet sitten tukossa pitkän seisonnan jälkeen,samoin polttoaine siivilät/sakkakupit tyhjäksi ja putsaa.
Akkuja ollu alumperin 2kpl 6 volttisia,käy myös yksi iso 12volttinen testinajaksi jos saa jotenkin kaapeleita lähelle,vaikka sitten apusemmosilla,+ tietty maihin myös.
Aluksi voi olla ettei starti aina pyörikään tai polttoainetta tulekkaan,linjaston ilmaus välttämätön jos ei ainetta siellä vuosiin tai tyhjennyksien takia ollu.
Tuossa aika tärkeät seikat jotta käyntiin lähtisi,aluksi kokeilee pyöriikö,sitten se polttoainepuoli ja lopuksi koettaa akulla mitä sanoo,siitä sitten etenee mitä tarvitsee,akkua saatat tarvita jo ilmauksessa ja että startti pyörii,on meinaan huomattavsti helpompaa startilla pyörittää kun kattoo tuleeko ainetta viimeiseksi sinne suuttimille,ei tarvi käsipumpulla litkuttaa niin maan perusteellisesti heh!
Siitä sitten lisää vaan kyselee kun alkaa hommat hoitumaan,kyllä meitä täällä aina vastaamaan löytyy ja tuohonkin malliin joku varmasti erikoistunu...
Akkuja ollu alumperin 2kpl 6 volttisia,käy myös yksi iso 12volttinen testinajaksi jos saa jotenkin kaapeleita lähelle,vaikka sitten apusemmosilla,+ tietty maihin myös.
Aluksi voi olla ettei starti aina pyörikään tai polttoainetta tulekkaan,linjaston ilmaus välttämätön jos ei ainetta siellä vuosiin tai tyhjennyksien takia ollu.
Tuossa aika tärkeät seikat jotta käyntiin lähtisi,aluksi kokeilee pyöriikö,sitten se polttoainepuoli ja lopuksi koettaa akulla mitä sanoo,siitä sitten etenee mitä tarvitsee,akkua saatat tarvita jo ilmauksessa ja että startti pyörii,on meinaan huomattavsti helpompaa startilla pyörittää kun kattoo tuleeko ainetta viimeiseksi sinne suuttimille,ei tarvi käsipumpulla litkuttaa niin maan perusteellisesti heh!
Siitä sitten lisää vaan kyselee kun alkaa hommat hoitumaan,kyllä meitä täällä aina vastaamaan löytyy ja tuohonkin malliin joku varmasti erikoistunu...
Tessu- David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1941
Ikä : 58
Paikkakunta : Hollola
Vs: David Brown 25D alkeita ja laittoa
No juu kyllä 25 ja 900 on erittäin helppo ilmata ilman startteja. Tessu kun on nuori mies ei näitä tiedä.
Kun otat konepellin sivuun ja laitat veivin paikalleen ja puolipuristin auki samoin ilmaruuvvit ja yksi suuttimelle menevä putki ja alat veivata. Siis pyörii kevyesti puolipuristimen ansiosta samalla näet seurata miten ilmaa ja tavaraa alkaa ilmaruuveista puskemaanja suuttimen liittimestä. Sitten paikat kiinni ja startilla käyntiin hyvin helppoa ja yksinkertaista. Kyllä minun 25 käynnistyy hyvin pienellä auton akulla 55a. Toki jos kone ei ole kunnossa ei hyödytä sahata. Lisäksi on rivipumpun päässä pakkosyöttö nappi jonka painaa pohjaan lähtee tulille tappelematta.
Kun otat konepellin sivuun ja laitat veivin paikalleen ja puolipuristin auki samoin ilmaruuvvit ja yksi suuttimelle menevä putki ja alat veivata. Siis pyörii kevyesti puolipuristimen ansiosta samalla näet seurata miten ilmaa ja tavaraa alkaa ilmaruuveista puskemaanja suuttimen liittimestä. Sitten paikat kiinni ja startilla käyntiin hyvin helppoa ja yksinkertaista. Kyllä minun 25 käynnistyy hyvin pienellä auton akulla 55a. Toki jos kone ei ole kunnossa ei hyödytä sahata. Lisäksi on rivipumpun päässä pakkosyöttö nappi jonka painaa pohjaan lähtee tulille tappelematta.
Pakki- David Brown : 4 taavettii 2 ford
Viestien lukumäärä : 422
Paikkakunta : Häme
Vs: David Brown 25D alkeita ja laittoa
Pitkään ulkoilmassa oleskelleisiin moottoreihin saattaa kertyä kondenssivettä moottoriöljyn sekaan. Se lirahtaa ulos kun osaa varovasti raottaa öljypohjan proppua. Vesi raskaampana nesteenä on pohjalla ja pyrkii ensin ulos. Sama temppu ei ole pahitteeksi myöskään vaihteistoöljyn kohdalla. Diesel moottori ei kyllä kovin herkästi hapetu jumiin, ei ainakaan kovin lujasti, mutta jos tuntuu, ettei lähde kammesta pyörimään, voisi olla paikallaan kokeilla jos suuttimet saa sovinnolla pois ja laittaa polttoöljyliotus männille muutamaksi päiväksi. Jos tuon tekee, niin öljyt pitää sitten vaihtaa. Neste pakenee mäntien päältä kun moottoria pyörittää startilla ilman suuttimia.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5096
Vs: David Brown 25D alkeita ja laittoa
Taavetti siiretty talliin ja vähän tutkailtu. Öljyt näyttivät hyvältä raotin pohjaroppua ja noin kahvikupillinen tuli vettä. Peräöljyjen osalta tilanne huonompi. Nelisen litraa tuli kirkasta vettä ja sen jälkeen harmaata emulsiota. Pitää vaihtaa peräöljyt piakkoin... saako öljytilaa helposti edes vähän putsattua jollain keinoin?
- tankissa viitisen senttiä löpöä. Päällisen puolin näytti ihan ok laatuiselta.
- käynnistyskampea ei löytynyt hävinnyt vai onko joku säilytyspaikka traktorissa joka ei pistänyt silmään ?
-ilmanputsarin koko asetelma öljysuodattimineen puuttuu, mistä voisi hankkia?
-syylärin korkki hävinnyt. Iso tiheäkierteinen korkki löytyyköhän jostain tai mistä olisi helppo rakentaa ?Pintaa ei näkynyt mutta lisäystarvetta ei ollut kuin litran verran.
-akku lähti yllättäen lataamaan. Sähköjä muuteltu jossain vaiheessa kaksi akkua korvattu yhdellä 100ah akulla. Huomenissa voisi yrittää starttia.
- tankissa viitisen senttiä löpöä. Päällisen puolin näytti ihan ok laatuiselta.
- käynnistyskampea ei löytynyt hävinnyt vai onko joku säilytyspaikka traktorissa joka ei pistänyt silmään ?
-ilmanputsarin koko asetelma öljysuodattimineen puuttuu, mistä voisi hankkia?
-syylärin korkki hävinnyt. Iso tiheäkierteinen korkki löytyyköhän jostain tai mistä olisi helppo rakentaa ?Pintaa ei näkynyt mutta lisäystarvetta ei ollut kuin litran verran.
-akku lähti yllättäen lataamaan. Sähköjä muuteltu jossain vaiheessa kaksi akkua korvattu yhdellä 100ah akulla. Huomenissa voisi yrittää starttia.
jaakuu- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 13
Vs: David Brown 25D alkeita ja laittoa
Se tosiaan on viimeisiä kaksviitosia joita tehty. Syyskuun 57 ja kesäkuun 58 välisenä aikana valmistettiin 1656 kappaletta, joihin tuli CAV DPA syöttöpumppu.
Tuohon varmaan kannattaa laittaa väliaikaiseksi putsariksi vaikka autotuunarien semmonen vapaavirtasuodatin, ettei oravat imeydy vahingossa moottoriin.
Vanha konsti vaihteiston pesemiseksi on ensin valuttaa kaikki vanha Irish Cream sieltä pois (kaksi proppua varmaan kaksviitosessakin, imujalan alla toinen ja takasillassa toinen, ehkä kolmaskin vielä ulosottovaihteessa, ei jaksa muistaa kun yli 50 vuotta aikaa) ja putsata, siis pestä imusiivilä jos semmoinen vielä tallessa. Sitten löpötäyttö ja hetken ajelua ilman kuormaa, mutta mahdollisimman epätasaisella alustalla pompotellen. Sitten lasket ne pois ja öljyt tilalle. Saattaa kyllä käydä niin, että uusit pesuoperaation kun näet mitä sieltä tuli pois.
Ai niin, ja se syylärin korkki on iso messinkinen arvokkaan näköinen peli. Jos en ihan väärin muista, niin davidbrownpartsilla sumujen saarella on sellainen listoilla
Tuohon varmaan kannattaa laittaa väliaikaiseksi putsariksi vaikka autotuunarien semmonen vapaavirtasuodatin, ettei oravat imeydy vahingossa moottoriin.
Vanha konsti vaihteiston pesemiseksi on ensin valuttaa kaikki vanha Irish Cream sieltä pois (kaksi proppua varmaan kaksviitosessakin, imujalan alla toinen ja takasillassa toinen, ehkä kolmaskin vielä ulosottovaihteessa, ei jaksa muistaa kun yli 50 vuotta aikaa) ja putsata, siis pestä imusiivilä jos semmoinen vielä tallessa. Sitten löpötäyttö ja hetken ajelua ilman kuormaa, mutta mahdollisimman epätasaisella alustalla pompotellen. Sitten lasket ne pois ja öljyt tilalle. Saattaa kyllä käydä niin, että uusit pesuoperaation kun näet mitä sieltä tuli pois.
Ai niin, ja se syylärin korkki on iso messinkinen arvokkaan näköinen peli. Jos en ihan väärin muista, niin davidbrownpartsilla sumujen saarella on sellainen listoilla
mattkau- David Brown : 880 Sel 1966, 1210 1974
DBTCF:n jäsen nro : 36
Viestien lukumäärä : 1656
Paikkakunta : Saarijärvi
Vs: David Brown 25D alkeita ja laittoa
Tuoho yhteen omaan Nuffiin laatikkoon tein aikanaan kahdesti pööhuuhtelun ( 35 v oli suulissa seissyt, noin suurinpiirtein ) , vartin - puolen tunnin kevyine ajeluineen, sitten käytetyllä hydeöljyllä kertaalleen - haisi vieläkin sille jollekkin "lehmänpaskalle" öljy, toinen öljyhoito vielä n.2h ajeluineen ja sitten vasta uutta ööliä raaski laittaa sisään .....
Muutamaa vuotta myöhemmin, kun piti laatikkoa aukoa, ja purkaa kokonaan, sai vasa kunnolla putsittua, tyhjät kuoret kun oli käsillä ....
Muutamaa vuotta myöhemmin, kun piti laatikkoa aukoa, ja purkaa kokonaan, sai vasa kunnolla putsittua, tyhjät kuoret kun oli käsillä ....
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2956
Ikä : 55
Paikkakunta : Yläne
Vs: David Brown 25D alkeita ja laittoa
Osaako joku neuvoa mistä löytyisi traktorin rungon numero ? Voisi yrittää sitten saada rekisteriin. Aikanaan tästä jokin luovarikin tehty mutta jokin mennyt ristiin kun niissä tiedoissa traktori massikka
Juu kyllä pahalle haisi perästä tuleva tavara. Etenkin kun piti samalla roppua pidellä kädellä liki ja vettä pääsi valumaan hihan suusta sisään. Naisväkikin tuosta huomautti kun kotiuduin tallista.
Juu kyllä pahalle haisi perästä tuleva tavara. Etenkin kun piti samalla roppua pidellä kädellä liki ja vettä pääsi valumaan hihan suusta sisään. Naisväkikin tuosta huomautti kun kotiuduin tallista.
jaakuu- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 13
Vs: David Brown 25D alkeita ja laittoa
Kiitos Pakki tuon unohdinkin jo vaikka ihan itte sen 900 purinkin että siinäpä on se puolipuristin ja veivillä saapi pyöriteltyä hyvinkin kun sillon nuorena tuli pyöriteltyä.
Tässä 850 ja Natikassa ei sitten viitti käsipumpulla litkutella turhia.
Niin ja nyt pallo Pakille jälleen,tuossapa ei olekkaan rivipumppua,no ei se mitään ei kaikkea voi tietää etukäteen.
Omasta 850 löyty numero sieltä oikealtapuolelta edestä moottorin alaosasta,laturista alespäin,liekö tässäkin siellä?
Nyt saapi viisaammat kyllä jo kertoa totuuden.
Niin oliko näissä olemassakaan mitään käynnistyskampea koskaan mukana? vai oliko se huoltoavarten hommattava?
Meillä kampi tehtiin vanhan Alliksen kammesta pidentämällä ja sitten taas lyhennettiin että saatiin se Alliksen kylkeen jemmaan kun 900 romutettiin.
Tässä 850 ja Natikassa ei sitten viitti käsipumpulla litkutella turhia.
Niin ja nyt pallo Pakille jälleen,tuossapa ei olekkaan rivipumppua,no ei se mitään ei kaikkea voi tietää etukäteen.
Omasta 850 löyty numero sieltä oikealtapuolelta edestä moottorin alaosasta,laturista alespäin,liekö tässäkin siellä?
Nyt saapi viisaammat kyllä jo kertoa totuuden.
Niin oliko näissä olemassakaan mitään käynnistyskampea koskaan mukana? vai oliko se huoltoavarten hommattava?
Meillä kampi tehtiin vanhan Alliksen kammesta pidentämällä ja sitten taas lyhennettiin että saatiin se Alliksen kylkeen jemmaan kun 900 romutettiin.
Tessu- David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1941
Ikä : 58
Paikkakunta : Hollola
Vs: David Brown 25D alkeita ja laittoa
Lähti käyntiin. Aika kauan sai ilmata. Lisäksi kun ajoin ulos koeajolle niin sammui pihaan ja piti ilmata uudestaan. Sama toistui toisenkin kerran kun traktoria liikutti eli jostain saa ilmaa liikkeellä ollessaan. Jäi nyt talliin ilmattuna. Pitää katsoa miten käynnistyy huomenna.
jaakuu- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 13
Vs: David Brown 25D alkeita ja laittoa
Tankissa on imusihti ? se tukossa ?
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2956
Ikä : 55
Paikkakunta : Yläne
Vs: David Brown 25D alkeita ja laittoa
Kiitoksia neuvoista Jusape.
Vaatiiko tuo imusihdin puhdistus tankin tyhjentämisen siis onko sihti jossain putken päässä tankin pohjalla ?
Naftahan tulee tankista ensin lasiseen sakkakuppiin. Siinä kupin yhteydessä on sellanen metallitatti. Sitä painellessa huomasin että jotain hiutaleita on kupin pohjalla lähtivät liikkeelle kun tattia paineli. Mikä on tuon tatin tarkoitus? Jätin sen yläsentoon mutta traktorin käydessä oli painunut itsestään taas sisään.
Vaatiiko tuo imusihdin puhdistus tankin tyhjentämisen siis onko sihti jossain putken päässä tankin pohjalla ?
Naftahan tulee tankista ensin lasiseen sakkakuppiin. Siinä kupin yhteydessä on sellanen metallitatti. Sitä painellessa huomasin että jotain hiutaleita on kupin pohjalla lähtivät liikkeelle kun tattia paineli. Mikä on tuon tatin tarkoitus? Jätin sen yläsentoon mutta traktorin käydessä oli painunut itsestään taas sisään.
jaakuu- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 13
Vs: David Brown 25D alkeita ja laittoa
En ainakaan tankin sisältä ole löytäny meidän Taaveista koskaa sihtejä,eka on ollu siinä lasikupin yhteydessä ja ainakaan näissä ei ole ollu mitään tattia mitä painaa...siirtopumpussa on jonkinmoiset sihdit,riippuu millanen pumppu siellä on.
Meillä aikoinaan 850 ei enää käynnityny ollekaan keväällä,syy paljastui kun oli suodattimet AIVAN tukkoon jämähtäny,kuka lie ja koska vaihellu sitten viimeksi heh!
Meillä aikoinaan 850 ei enää käynnityny ollekaan keväällä,syy paljastui kun oli suodattimet AIVAN tukkoon jämähtäny,kuka lie ja koska vaihellu sitten viimeksi heh!
Tessu- David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1941
Ikä : 58
Paikkakunta : Hollola
Vs: David Brown 25D alkeita ja laittoa
Tänään oli hieman aikaa taavetille. Kyllä siinä on tankin imusihti sakkakupin päällä kuten Jusape kirjoitti. Ei ollut kylläkään pahasti likainen ja hyvin tuli löpöä tankin suunnasta. Pesin kuitenkin. Samalla selvisi että tässä yksilössä kupin yläpuolella ole "tatti" onkin polttoainehana. Sisäänpainettuna kiinni asennossa ja ulos vedettynä auki. Se pitää lukittaa auki asentoon kiertämällä 1/4 kierrosta tai muuten painuu kiinni käynnistyksen jälkeen.
Luultavasti tämä oli syy sammumiseen toissapäivänä. Ei saanut polttoainetta enää ja veti ilmaa... Sakkakupin puhdistuksen ja ilmauksen jälkeen lähti tänään hyvin käyntiin. Jätin hanan aukiasentoon. Huomenna näkee sitten vetääkö vielä ilmaa jostain.
Luultavasti tämä oli syy sammumiseen toissapäivänä. Ei saanut polttoainetta enää ja veti ilmaa... Sakkakupin puhdistuksen ja ilmauksen jälkeen lähti tänään hyvin käyntiin. Jätin hanan aukiasentoon. Huomenna näkee sitten vetääkö vielä ilmaa jostain.
jaakuu- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 13
Vs: David Brown 25D alkeita ja laittoa
Erikoinen on hana empä ole tuommosta nähny että painetaan/vedetään ite törmänny vain kierrettäviin,niistä alkaa hyvin usein vuottaa O-renkaat ja vaikka nekin olen uusinu ei vuoto lopu koska on se kara/pesä jo kulunu,kerran vaihoin ristiiinkin toisesta purkuossta mutta ei se kauaa pitäny,no onhan ne siellä ollukkin jo 60v et ei ihme.
Hauskaa sinänsä että toisessa traktorissa vuoti kun oli hana kiinni ja toisessa kun auki...
Hauskaa sinänsä että toisessa traktorissa vuoti kun oli hana kiinni ja toisessa kun auki...
Tessu- David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1941
Ikä : 58
Paikkakunta : Hollola
Vs: David Brown 25D alkeita ja laittoa
Tänään taavetti lähti käyntiin ilman ilmaamista. Huomasin että tämäkin pö-hana vuotaa vetonupin vierestä vähän. Pieni mutta ikävä vika kun merkkaa allensa. Merkkasin tuohon kuvaan vuotopaikan. Sakkakuppi samassa rakenteessa kiinni. Vuotaa oli hana sitten kiinni tai auki. Saakohan tiivisteitä vaihdettua vai löytyisikö jostain uusi hana jossa olisi sakkakuppi mukana ja sopisi suoraan paikalleen?
jaakuu- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 13
Vs: David Brown 25D alkeita ja laittoa
Pitäs aukastaja katoa minkälaiset tiivisteet siel olis, ja uuden samanlaisen hanan/sakkakupin etimienn voi olla sitten arpapeliä..siitä voi toiset kertoa että onko missään?
Se pitää sitten muistaa jos ja kun näihin O-renkaita laittelee että mitkään LVI renkaat ei käy kun ei ole välttämättä öljyn kestäviä,niinkin on jollekkin käyny et laittanu ja onkin vuotanu pahemmin sen jälkeen kuin entisillä.
Se pitää sitten muistaa jos ja kun näihin O-renkaita laittelee että mitkään LVI renkaat ei käy kun ei ole välttämättä öljyn kestäviä,niinkin on jollekkin käyny et laittanu ja onkin vuotanu pahemmin sen jälkeen kuin entisillä.
Tessu- David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1941
Ikä : 58
Paikkakunta : Hollola
Vs: David Brown 25D alkeita ja laittoa
Niin tämä on juuri se syy että monikaan ei ymmärrä että vaihtamalla O renkaan tulee sutta ja sekundaa kun ei osata varmistua että renkaan on oltava öljyä kestävää sorttia. "Vääriä" O renkaita myydään pilvin pimein mutta oikeaa ei joka paikasta löydy.
Pakki- David Brown : 4 taavettii 2 ford
Viestien lukumäärä : 422
Paikkakunta : Häme
Vs: David Brown 25D alkeita ja laittoa
Joo, putkimiehen puuhapussista löytyvä nollarengas ei välttämättä käy joka paikkaan, näinhän se on. Mutta tuohon hanaan takaisin. Minun villi arvaus on, että siellä on korkkitiiviste ja jota voisi tiukata hanan nupin päästä puuttuvalla ruuvilla. Linkin takan on 880:n vastaavan instrumentin osat. Tosin se on T-mallia, mutta näyttää muuten hyvin paljon saman valmistajan teokselle. Mitään tietoa ei sitten ole siitä mistä näitä voisi löytää
https://partstore.caseih.com/us/parts-search.html#epc::mr48585ar228655
https://partstore.caseih.com/us/parts-search.html#epc::mr48585ar228655
mattkau- David Brown : 880 Sel 1966, 1210 1974
DBTCF:n jäsen nro : 36
Viestien lukumäärä : 1656
Paikkakunta : Saarijärvi
Vs: David Brown 25D alkeita ja laittoa
Kyselit ilmanputsaria taavettiin,olisi ylimääräinen juurikin sulle sopiva ainakin uuden taavettikirjan mukaan.lisäksi jotain muitakin osia.missä päin taavettia laittelet?laita yv tai soita 0400718895.
Jypy- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 5
Vs: David Brown 25D alkeita ja laittoa
Jep tiivisteet oltava oikeita kaikin puolin,näytää vanhempiin traktoreihin saavan aika paljonkin eri tiivaretia mutta... vanhaan autoon ei sitten saakkaan,kaveri kyseli jo aikaa sitten bensapumpun sakkakupin tiivaria ja ehdotinkin traktorin vastaavaa,ei ollu vaan saman kokonen,jostai firmasta se sitten löyti jonkun bensaa kestävän kumin mistä leikkeli, että aina ei ole helppoa
Tessu- David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1941
Ikä : 58
Paikkakunta : Hollola
Vs: David Brown 25D alkeita ja laittoa
No niin korkkitiivistehän siellä oli. Ei näytä pahalta mutta ilmeisesti ohentunut ja ei pidä. Ei taida löytyä varaosaa? Pitänee etsiä uusi hana ja kuppi...
jaakuu- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 13
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Sivu 1 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa