1394 vaihde jumitti kakkoselle
+2
jusape
vmj
6 posters
Sivu 1 / 1
1394 vaihde jumitti kakkoselle
Vaihde jumitti kakkoselle, keppi liikkuu kyllä, mutta ei löydä sen paremmin muita vaihteita, kuin vapaatakaan. Tämä lienee tyyppivika, ja herra Murphy kävi kylässä tietenkin juuri talviaikaan, mielummin tätä olisin tutkinut kesäoloissa.
Tämän fiksaaminen edellyttää vaihdekepin ja laatikossa olevan suojakannen irroittamista. Jos mahdollista niin koittaisin välttää oikean takapyörän irroittamisen ja ronkkisin takakautta suojakannen auki ja vaihteensiirtäjät paikalleen. Onko kovin epätoivoista 1394:n kanssa? Eli suosiolla oikean puolen takapyörä irti? Missä asennossa siirtäjien pitäisi olla, huomioiden, että nyt on 2-vaihde päällä?
Hyvistä neuvoista kiitollisena!
Tämän fiksaaminen edellyttää vaihdekepin ja laatikossa olevan suojakannen irroittamista. Jos mahdollista niin koittaisin välttää oikean takapyörän irroittamisen ja ronkkisin takakautta suojakannen auki ja vaihteensiirtäjät paikalleen. Onko kovin epätoivoista 1394:n kanssa? Eli suosiolla oikean puolen takapyörä irti? Missä asennossa siirtäjien pitäisi olla, huomioiden, että nyt on 2-vaihde päällä?
Hyvistä neuvoista kiitollisena!
vmj- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 12
Vs: 1394 vaihde jumitti kakkoselle
Kepin pallohan sieltä on luiskahtanut pois paikoiltaan siirtäjistä.
Hieman arpapeliä se aina on osua kohdalleen kepakon tapin kanssa, siirtohaarukathan on samassa linjassa vapaalla ollen.
Peilillä sine näkee, ota oikea takanen irti ja hytin sivussa on pien huoltoluukku, jonka kautta saa hieman paremmin näkötilaa.
On noita tullut arvottua kohdalleen 996, 1390 ja 1390 sekä 1410 koneista.
Tärkeintä olisi tehdä vaihteen vaihto suoraviivaisesti eteen / taakse keskiasentoon, sitten sivusuunnassa, ja taas joko eteen-taakse, eikä sitä vinotyöntöä kepakosta.
Hieman arpapeliä se aina on osua kohdalleen kepakon tapin kanssa, siirtohaarukathan on samassa linjassa vapaalla ollen.
Peilillä sine näkee, ota oikea takanen irti ja hytin sivussa on pien huoltoluukku, jonka kautta saa hieman paremmin näkötilaa.
On noita tullut arvottua kohdalleen 996, 1390 ja 1390 sekä 1410 koneista.
Tärkeintä olisi tehdä vaihteen vaihto suoraviivaisesti eteen / taakse keskiasentoon, sitten sivusuunnassa, ja taas joko eteen-taakse, eikä sitä vinotyöntöä kepakosta.
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2956
Ikä : 55
Paikkakunta : Yläne
vmj likes this post
Vs: 1394 vaihde jumitti kakkoselle
Kiitos, jusape!
Tuossa on jonkinmoinen harjoitus siis tiedossa. Pitää hommata pullotunkki ja katsoa sopivasti tukihirsiä tms. rungon alle ennen takarenkaan irroitusta. Ollapa kesä... Onneksi tuo pahin lumentulo nyt hellitti.
Tuossa on jonkinmoinen harjoitus siis tiedossa. Pitää hommata pullotunkki ja katsoa sopivasti tukihirsiä tms. rungon alle ennen takarenkaan irroitusta. Ollapa kesä... Onneksi tuo pahin lumentulo nyt hellitti.
vmj- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 12
Vs: 1394 vaihde jumitti kakkoselle
Yhden 1390 koneen kans joskus tollasen kans taistelin, ja olisko ollut viides yrityskerta, kun totesin ei saa...na .... Ja aloin jo valmistautua hytin irroitukseen ....
Eli vaijereita yms irti ....
Sit meinasin et koitan viel kerran ennen sitä isompaa purkua - ja tadaa, se osuikin kohdalleen, sormin siirtäjien asentoja tunnistellen ja peilillä katsoen sielä hytän alta, summamutikassa se vivun kansi joka tapauksessa sinne on laitettava ....
Tai sama juttu se siin toisessa 1390 koneessakin oli ja siin 996 kamppeessa sekä parikertaa tosta 1410 koneesta sen arponeena ....
Ei kannata lannistua ensimmäisen eikä kolmannenkaan yrityksen jälkeen ...
Eli vaijereita yms irti ....
Sit meinasin et koitan viel kerran ennen sitä isompaa purkua - ja tadaa, se osuikin kohdalleen, sormin siirtäjien asentoja tunnistellen ja peilillä katsoen sielä hytän alta, summamutikassa se vivun kansi joka tapauksessa sinne on laitettava ....
Tai sama juttu se siin toisessa 1390 koneessakin oli ja siin 996 kamppeessa sekä parikertaa tosta 1410 koneesta sen arponeena ....
Ei kannata lannistua ensimmäisen eikä kolmannenkaan yrityksen jälkeen ...
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2956
Ikä : 55
Paikkakunta : Yläne
Vs: 1394 vaihde jumitti kakkoselle
Ota ensin vaihdekeppi kopinlattiasta irti ja kokeile mahtuuko käsi reiästä läpi. Mikäli mahtuu, ei takapyörää tarvi irrottaa. Kannen saa aseteltua paikalleen sitä kautta. Ei tarvi yltää kuin sen verran että saa kannesta ulos tulevasta akselista kiinni. Mikäli oikein pähkälin, niin kakkosen siirtäjä on oikealla takana kun vaihdekeppi on vedetty vasemmalle taakse (kovaloota). Kun olet saanut kannen auki katso peilillä siirtäjien asento ja väännä kakkonen vapaalle jollain kangella. Vapaa asennossa on suurempi mahdollisuus saada tappi pudotettua ensi yrittämällä paikalleen.
Paineilmaräikkä on kätevä kädenjatke takakautta pulttien kanssa puuhatessa. Vaidekepinreiästä nivelvarret on tarpeen. Kuten Jusape mainitsi pallopäätapin luiskahdus pois hahlosta on todennäköisin syy ongelmaan.Silloin kannattaa miettiä pienen lisämateriaalin hitsausta pallon päähän. Mahdollista on myös sokkatapin katkeaminen pallopäätapin liitoksesta ulos tulevaan akseliin.
Edit: Täyti oikein käydä katsomassa, hydrashiftissa (1694) kakkonen onkin vaihdekepissä oikealle ja eteen jolloin siirtäjä on vasemalla ja eteen kaiketi?
Paineilmaräikkä on kätevä kädenjatke takakautta pulttien kanssa puuhatessa. Vaidekepinreiästä nivelvarret on tarpeen. Kuten Jusape mainitsi pallopäätapin luiskahdus pois hahlosta on todennäköisin syy ongelmaan.Silloin kannattaa miettiä pienen lisämateriaalin hitsausta pallon päähän. Mahdollista on myös sokkatapin katkeaminen pallopäätapin liitoksesta ulos tulevaan akseliin.
Edit: Täyti oikein käydä katsomassa, hydrashiftissa (1694) kakkonen onkin vaihdekepissä oikealle ja eteen jolloin siirtäjä on vasemalla ja eteen kaiketi?
otsoni- Viestien lukumäärä : 445
Vs: 1394 vaihde jumitti kakkoselle
Kiitos kovasti, jusape ja otsoni! Mukava kun suhtaudutte noviisin ongelmiin asiallisesti!
Kun tämä pakkanen hieman hellittää koitan katsoa josko onnistun kikkailemaan vaihdekepin reiän kautta tapin paikalleen. Tässä traktorissa on tavallinen vaihteisto, kakkonen ja kolmonen on synkronoituja. Kakkonen on vaihdekepistä katsoen vasemmalla ja takana, mutta koitan tuota vinkkiä ja siirtää vaihteen vapaalle (kunhan saan siirtäjät näkösälle). Jos onnistuu niin otan muutamia kuvia kännykällä, jotta olisi jollekin toiselle sitten apuja ehkä noista jos/kun joutuu samaa harjoitusta tekemään.
Kun tämä pakkanen hieman hellittää koitan katsoa josko onnistun kikkailemaan vaihdekepin reiän kautta tapin paikalleen. Tässä traktorissa on tavallinen vaihteisto, kakkonen ja kolmonen on synkronoituja. Kakkonen on vaihdekepistä katsoen vasemmalla ja takana, mutta koitan tuota vinkkiä ja siirtää vaihteen vapaalle (kunhan saan siirtäjät näkösälle). Jos onnistuu niin otan muutamia kuvia kännykällä, jotta olisi jollekin toiselle sitten apuja ehkä noista jos/kun joutuu samaa harjoitusta tekemään.
vmj- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 12
Vs: 1394 vaihde jumitti kakkoselle
Se siirtäjän akseli ei ihan kepiästi sitten siellä liiku, jotta ihan pienelä meisselillä tai puikkoraudalla ei kannata yrittää saada siirtäjien hahloja vierekkäin .
Josko aattelee että vaihdkepin päässä sitä vipuvartta vaihteenvaihtoon on jokin 50-60cm ...
Josko aattelee että vaihdkepin päässä sitä vipuvartta vaihteenvaihtoon on jokin 50-60cm ...
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2956
Ikä : 55
Paikkakunta : Yläne
Vs: 1394 vaihde jumitti kakkoselle
Pitäisköhän minunkin sotkeutua vähän tähän keskusteluun ja yritän kertoa missä järjestyksessä vaihteet ovat laatikon sisällä. Vaihteensiirtäjätankoja on kaksi ja suunta pitkin traktoria. Vasemmanpuoleisessa tangossa on pakki takana ja ykkönen edessä, mutta ei siitä enempää, kun on luultavasti keskellä vapaa-asennossa. Oikealla oleva siirtäjä kun on takana niin on kakkonen päällä. Se siis pitäisi saada kopsautettua samaan asentoon vasemmanpuoleisen kanssa eli vapaalle.
Jusape on oikeassa tuon siirtäjän liikkuvuudesta. Sitä pitää lukituskuula asennossa ja liikkeelle saaminen vaatii voimaa tai jonkinmoisen alkukopsauksen
Jusape on oikeassa tuon siirtäjän liikkuvuudesta. Sitä pitää lukituskuula asennossa ja liikkeelle saaminen vaatii voimaa tai jonkinmoisen alkukopsauksen
mattkau- David Brown : 880 Sel 1966, 1210 1974
DBTCF:n jäsen nro : 36
Viestien lukumäärä : 1657
Paikkakunta : Saarijärvi
Vs: 1394 vaihde jumitti kakkoselle
Mulle kävi vastaava juttu 1490-4 vedon kanssa. Metsässä 26km päässä hankalassa paikassa, persus putosi kepin päälle.. 2 jäi päälle.. oli täysi työ päästä kotia kun eteenpäin vain pääsi..
Onneksi oli nopea malli, niin maantiellä 2 vaihteella pääsi 25kmh:D .
Kotona ajoin halliin, penkki pois, ja rälläkällä auki lattia siitä penkin alta nätisti. Kuvia galleriassa on. Ja kepin pään täytehitsauksesta
Onneksi oli nopea malli, niin maantiellä 2 vaihteella pääsi 25kmh:D .
Kotona ajoin halliin, penkki pois, ja rälläkällä auki lattia siitä penkin alta nätisti. Kuvia galleriassa on. Ja kepin pään täytehitsauksesta
TIKO- David Brown : 1390, 1494-4HS+ Isme 140,1690HS (osina),1690T-4,1594-4HS
DBTCF:n jäsen nro : 54
Viestien lukumäärä : 903
Ikä : 46
Paikkakunta : Nastola
Vs: 1394 vaihde jumitti kakkoselle
https://taavettitalli.kuvat.fi/kuvat/Projektit+ja+Remontit/1490+vaihdekepin+korjaus++2.jpg
TIKO- David Brown : 1390, 1494-4HS+ Isme 140,1690HS (osina),1690T-4,1594-4HS
DBTCF:n jäsen nro : 54
Viestien lukumäärä : 903
Ikä : 46
Paikkakunta : Nastola
Vs: 1394 vaihde jumitti kakkoselle
Kiitos, mattkau ja TIKO myös ohjeista ja kommenteista! Mattkaun kommentti siirtäjien asennosta erityisesti!
Suojasään myötä lähdin koittamaan ja sain keploteltua vaihteen vapaalle. Tuollainen 1/2" räikän jatkovarsi mahtui juuri siirtäjätangon koloon. Kone käyntiin ja kytkin ylös: traktori ei lähtenyt liikkelle! Mutta sitten, kun laitoin vaihteen päälle ei se enää lähtenyt pois, eli uusiksi meni. Nyt tauolla hetki.
Tuon tosiaan pääsee tekemään vaihdekepin reiästä; nippanappa sen siirtäjien suojakotelon etuvasemman pultin irroitus onnistuu, kun on ensin traktorin takapuolelta sitä löysännyt räikällä. Itsellä ei yletä takaa kädet suojakotelon etureunaan. Otin vetokoukun laukaisijan tangon irti, mutta siitä huolimatta nuo kaksi etummaista pulttia pitää lopullisesti ruuvata irti ohjaamon puolelta.
Käytän tässä kännykkää peilin sijaan: kännykkä sinne siirtäjien päälle ja salaman kera kuvaa. Hyvin näkyy siirtäjät.
TIKOn esimerkin mukaan otan harkintaan jos teen hytin puolelle luukun. Helpottaisi kyllä kovasti tämän operaation tekemistä.
Täytehitsausta mietin, mutta materiaalia ei ilmeisesti ole syytä laittaa kovinkaan paljoa, ja siirtäjäkepin pituutta ei lie syytä paljoa kasvattaa?
Suojasään myötä lähdin koittamaan ja sain keploteltua vaihteen vapaalle. Tuollainen 1/2" räikän jatkovarsi mahtui juuri siirtäjätangon koloon. Kone käyntiin ja kytkin ylös: traktori ei lähtenyt liikkelle! Mutta sitten, kun laitoin vaihteen päälle ei se enää lähtenyt pois, eli uusiksi meni. Nyt tauolla hetki.
Tuon tosiaan pääsee tekemään vaihdekepin reiästä; nippanappa sen siirtäjien suojakotelon etuvasemman pultin irroitus onnistuu, kun on ensin traktorin takapuolelta sitä löysännyt räikällä. Itsellä ei yletä takaa kädet suojakotelon etureunaan. Otin vetokoukun laukaisijan tangon irti, mutta siitä huolimatta nuo kaksi etummaista pulttia pitää lopullisesti ruuvata irti ohjaamon puolelta.
Käytän tässä kännykkää peilin sijaan: kännykkä sinne siirtäjien päälle ja salaman kera kuvaa. Hyvin näkyy siirtäjät.
TIKOn esimerkin mukaan otan harkintaan jos teen hytin puolelle luukun. Helpottaisi kyllä kovasti tämän operaation tekemistä.
Täytehitsausta mietin, mutta materiaalia ei ilmeisesti ole syytä laittaa kovinkaan paljoa, ja siirtäjäkepin pituutta ei lie syytä paljoa kasvattaa?
vmj- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 12
Vs: 1394 vaihde jumitti kakkoselle
Tuo lovesta hyppäysongelma taitaa tulla enimmäkseen messinkisen siirtohaarukan kulumisesta. Kepin pää todennäköisesti ei pahemmin kulu, mutta se pallonivel jonka varassa keppi liikkuu, saattaa väljistyä pystysuunnassa. Jos siihen kuluu klappia, niin sen tiivistäminen voisi auttaa tilannetta.
Noin uusien pelien vaihdekepin märkää päätä en ole koskaan katsellut livenä, mutta jossain olen nähnyt remonttikuvia, joissa on näytetty täytehitsaus. Minulle on jäänyt sellainen mielikuva, että nupukkaa on täytetty hiukan kanttisempaan suuntaan, siis kulmista siten, että alkuperäinen pyöreä kuula ei yksinään ole messinkiä vasten sen kolon kohdassa, jonka on itse siihen kuluttanut, vaan leveämmällä pinnalla.
Kannattaa odotella vielä kommentteja niin joku voi lähettää kuvan siitä miten selätti tuon ongelman.
Noin uusien pelien vaihdekepin märkää päätä en ole koskaan katsellut livenä, mutta jossain olen nähnyt remonttikuvia, joissa on näytetty täytehitsaus. Minulle on jäänyt sellainen mielikuva, että nupukkaa on täytetty hiukan kanttisempaan suuntaan, siis kulmista siten, että alkuperäinen pyöreä kuula ei yksinään ole messinkiä vasten sen kolon kohdassa, jonka on itse siihen kuluttanut, vaan leveämmällä pinnalla.
Kannattaa odotella vielä kommentteja niin joku voi lähettää kuvan siitä miten selätti tuon ongelman.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5097
Vs: 1394 vaihde jumitti kakkoselle
Täyttöhitsaus nimenomaan leveys sekä korkeussuunnassa kasvattaen + hionta sivuista hieman pyöreäksi, eteen taakse pinnat voi olla hieman suoratkin.
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2956
Ikä : 55
Paikkakunta : Yläne
Vs: 1394 vaihde jumitti kakkoselle
Voitto!
Pakkaskausi venytti tätä pidempään, mutta tänään sain vaihteensiirtäjän paikalleen ja koeajo, kera e r i t t ä i n rauhallisen vaihdekepin käyttämisen kera on tehty, löytyy kaikki vaihteet!
Edellisen korjausyrityksen aikaan jäi kolmonen päälle, ja sen puolen vaihteensiirtäjä olikin sitten tiukassa. Käytin ensin tuollaista 1/2" hylsysarjan T-väänninvartta, jonka pää sopi vaihteensiirtäjän koloon juuri ja juuri. Käsikopelolla liikutellen vaihteensiirtäjän messinkiseen syvennykseen ja sitten vääntöä, mutta ei... ei niin millään. Tässä käytin kännykän kameraa apuna: auttoi hahmottamaan missä kohtaa vaihteensiirtäjä sijaitsee ja myös pystyin varmistumaan, että väänninvarsi on siirtäjän messinkisyvennyksessä. Tästä huolimatta vesiperä. En saanut kunnolla vipuvoimaa tähän: loppui käsivarresta mitta, kun takaa päin tuota koitin operoida. Minulla on tuosta kuvia, kertokaa jos haluatte niitä jakoon, onnistuu.
Sitten päätin yrittää varsinaista siirtäjävipua kansineen suoraan siihen oikeanpuoleisen vaihteensiirtäjän koloon. Asettelin siirtäjävivun kansineen likimain paikoilleen ja sitten siirtäjäkopasta vaihdekeppiin tulevasta vipuvarresta nostellen/laskien ja vääntäen, vähän kuin tuo edellinen yritys. Tähtäimessä oli takaa katsoen oikeanpuoleinen vaihteensiirtäjä, eli vedin tuota siirtäjävipua oikean suuntaan vaihteensiirtäjän messinkisyvennystä hakiessani. Kun siirtäjävipu ikäänkuin jumitti paikalleen oletin sen olevan tuossa messinkisyvennyksessä. Kannen ruuvit paikalleen ja vaihdekeppi ruuveineen myös. Ne etummaiset ovat v-mäiset; etenkin se takaa katsoen vasemmanpuoleinen; käytin lopulta papukaijapihtejä jatkona kun asettelin ruuvin takaa paikoilleen. L-H -kertoja vapaalle, kone käyntiin, kytkin pohjaan ja varovasti vaihdekepistä vetoa, vapaata kohti (eli taakse päin). Ja sehän liikahti! L-H -kertoja L-asentoon, kytkin varovasti ylös ja traktori pysyi paikallaan! Voitto! Varovainen testi: ykkösvaihteelle ja kytkintä varovasti ylös, traktori pyrki eteenpäin! Sitten pakki päälle, ja kytkimen nostoa seurasi liikahdus taakse päin. Voi riemua!
Kesän tullessa pitää sitä korjaushitsausta vakavasti miettiä. Vaikka tuo nyt toimii on koko ajan mielessä epäilys, että lähtee uudelleen. Vaihtamisessa pitää muistaa rauhalliset liikkeet, joten ajatus kirkkaana. Jos muuten joku valuraudan hitsaamisen osaava voisi tuota korjaushitsausta tehdä korvausta vastaan niin kerro ihmeessä!
Iso kiitos kaikille opastaneille! Ilman neuvojanne tämä olisi ollut pahempi rasti, renkaan irroittamisineen jne.
Kännykamera on tässä työssä todella korvaamaton apuväline. 13 mm hylsy, räikkä, T-mallin väännin, niveljatko ja 50 mm jatkovarsi olivat minulla käytössä. Ja ne papukaijapihdit.
Tässä kuva tältä aamulta, kun kolmosvaihde oli vielä päällä:
https://drive.google.com/file/d/1XEif1D5eeOX34bJ-_uXwgrdBxPp6gzPs/view?usp=sharing
Pakkaskausi venytti tätä pidempään, mutta tänään sain vaihteensiirtäjän paikalleen ja koeajo, kera e r i t t ä i n rauhallisen vaihdekepin käyttämisen kera on tehty, löytyy kaikki vaihteet!
Edellisen korjausyrityksen aikaan jäi kolmonen päälle, ja sen puolen vaihteensiirtäjä olikin sitten tiukassa. Käytin ensin tuollaista 1/2" hylsysarjan T-väänninvartta, jonka pää sopi vaihteensiirtäjän koloon juuri ja juuri. Käsikopelolla liikutellen vaihteensiirtäjän messinkiseen syvennykseen ja sitten vääntöä, mutta ei... ei niin millään. Tässä käytin kännykän kameraa apuna: auttoi hahmottamaan missä kohtaa vaihteensiirtäjä sijaitsee ja myös pystyin varmistumaan, että väänninvarsi on siirtäjän messinkisyvennyksessä. Tästä huolimatta vesiperä. En saanut kunnolla vipuvoimaa tähän: loppui käsivarresta mitta, kun takaa päin tuota koitin operoida. Minulla on tuosta kuvia, kertokaa jos haluatte niitä jakoon, onnistuu.
Sitten päätin yrittää varsinaista siirtäjävipua kansineen suoraan siihen oikeanpuoleisen vaihteensiirtäjän koloon. Asettelin siirtäjävivun kansineen likimain paikoilleen ja sitten siirtäjäkopasta vaihdekeppiin tulevasta vipuvarresta nostellen/laskien ja vääntäen, vähän kuin tuo edellinen yritys. Tähtäimessä oli takaa katsoen oikeanpuoleinen vaihteensiirtäjä, eli vedin tuota siirtäjävipua oikean suuntaan vaihteensiirtäjän messinkisyvennystä hakiessani. Kun siirtäjävipu ikäänkuin jumitti paikalleen oletin sen olevan tuossa messinkisyvennyksessä. Kannen ruuvit paikalleen ja vaihdekeppi ruuveineen myös. Ne etummaiset ovat v-mäiset; etenkin se takaa katsoen vasemmanpuoleinen; käytin lopulta papukaijapihtejä jatkona kun asettelin ruuvin takaa paikoilleen. L-H -kertoja vapaalle, kone käyntiin, kytkin pohjaan ja varovasti vaihdekepistä vetoa, vapaata kohti (eli taakse päin). Ja sehän liikahti! L-H -kertoja L-asentoon, kytkin varovasti ylös ja traktori pysyi paikallaan! Voitto! Varovainen testi: ykkösvaihteelle ja kytkintä varovasti ylös, traktori pyrki eteenpäin! Sitten pakki päälle, ja kytkimen nostoa seurasi liikahdus taakse päin. Voi riemua!
Kesän tullessa pitää sitä korjaushitsausta vakavasti miettiä. Vaikka tuo nyt toimii on koko ajan mielessä epäilys, että lähtee uudelleen. Vaihtamisessa pitää muistaa rauhalliset liikkeet, joten ajatus kirkkaana. Jos muuten joku valuraudan hitsaamisen osaava voisi tuota korjaushitsausta tehdä korvausta vastaan niin kerro ihmeessä!
Iso kiitos kaikille opastaneille! Ilman neuvojanne tämä olisi ollut pahempi rasti, renkaan irroittamisineen jne.
Kännykamera on tässä työssä todella korvaamaton apuväline. 13 mm hylsy, räikkä, T-mallin väännin, niveljatko ja 50 mm jatkovarsi olivat minulla käytössä. Ja ne papukaijapihdit.
Tässä kuva tältä aamulta, kun kolmosvaihde oli vielä päällä:
https://drive.google.com/file/d/1XEif1D5eeOX34bJ-_uXwgrdBxPp6gzPs/view?usp=sharing
vmj- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 12
Vs: 1394 vaihde jumitti kakkoselle
Se pallokepakko ei ole valua, vaan parempaa tavaraa, eli on ihan esim OK48.00 puikolla tai MAG koneella hitsattavaa tavaraa.
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2956
Ikä : 55
Paikkakunta : Yläne
Similar topics
» HS vaihde 1394
» DB 996 vaihde jäi päälle
» 990 secmaticin vaihde
» 1490 vaihde kytkin
» 990 selectamaticin vaihde jäi jumiin
» DB 996 vaihde jäi päälle
» 990 secmaticin vaihde
» 1490 vaihde kytkin
» 990 selectamaticin vaihde jäi jumiin
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa