Talviöljyt Case 1494 HS ja muuta pientä
2 posters
Sivu 1 / 1
Talviöljyt Case 1494 HS ja muuta pientä
Ensimmäinen Case 1494 kovalla laatikolla tuli hankittua ~36vuotta sitten jolla tuli ajettua 2000h ilman suurempia murheita, nyt tuli hankittua Case 1494 HS ajettu ~ 4000h johon on tulossa täys öljy huolto. Käyttö on pääasiassa kourankanssa lähimetsissä syys/talviaikaan. Mikä on paras vaihteisto/hydrauliikka öljy, itse olen ajatellut Wetol w 5-30 tai perinteikäs Monitra super 10-40, mitä olet käyttäneet etuperässä ja navoissa.
On ollut korjaus ongelmia kun lämpömittari ei noussu edes vihreelle, niin ostin IKH:lta uuden anturin mutta se meni punaselle heti, tilasin uuden anturin Pihlajakoskelta toivotaan että nyt toimisi, onko jollakin hyviä vinkkejä ko. ongelmaan. Minua kiinnostaisi käyttää näitä stefojen pehmennysaineita esim. HS- laatikossa ja moottorissa kun tätä öljyhikoilua riittää, mitä kokemuksia ko aineista.
Terv. JoJo
On ollut korjaus ongelmia kun lämpömittari ei noussu edes vihreelle, niin ostin IKH:lta uuden anturin mutta se meni punaselle heti, tilasin uuden anturin Pihlajakoskelta toivotaan että nyt toimisi, onko jollakin hyviä vinkkejä ko. ongelmaan. Minua kiinnostaisi käyttää näitä stefojen pehmennysaineita esim. HS- laatikossa ja moottorissa kun tätä öljyhikoilua riittää, mitä kokemuksia ko aineista.
Terv. JoJo
JoJo- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 7
Vs: Talviöljyt Case 1494 HS ja muuta pientä
Taavetin lämpömittarin normaali toiminta on sellainen, ettei kesälämpimilläkään kevyessä kuormituksessa nouse edes vihreälle.
Isäukon 1410 ja Mamman 1494 kumpikin tälläisiä. 1494 koneella jotain tunnin touhutessa / tiellä 6tn peräkärri perässä puoltuntia ajaen, viisari tulee juuri ja juuri vihreälle alueelle.
Eli vihreän alaraja on jossain 80-85ast luokkaa ja punainen alkanee siinä 105ast korvilla.
Lämpömittarin anturiksi suotsittelisin ihan orkkistavaraa, eikä noita tarvikkeita - niissä ei vastusarvot ole yhteensopivia. Tämä tuli myös erään foordin anturin kanssa todettua eli omistaja osti ensin tarvikeanturin = näyttämä mittarissa ihan päin hittoa, ja sanoin että haeppa siihen merkkiliikkeestä orkkis, vaikka maksaakin sen 30€ ( tarvike 12-15€ ) niin kahteen kertaan piti anturin vaihto tehdä + omistajan 100+km ylimääräiset ajelut oikean anturin takia ... Eli kalliiksi tuli se tarvikeanturin osto, vaikka sanoin jo lähtökohtaisesti, että merkkiliikkeeseen mars hakemaan anturia .....
Mut kun piheyttään piti sit ensin se tarvikepaska sinne hakea ja sit uskoi, että merkkiliikkeeseen on mentävä ....
Isäukon 1410 ja Mamman 1494 kumpikin tälläisiä. 1494 koneella jotain tunnin touhutessa / tiellä 6tn peräkärri perässä puoltuntia ajaen, viisari tulee juuri ja juuri vihreälle alueelle.
Eli vihreän alaraja on jossain 80-85ast luokkaa ja punainen alkanee siinä 105ast korvilla.
Lämpömittarin anturiksi suotsittelisin ihan orkkistavaraa, eikä noita tarvikkeita - niissä ei vastusarvot ole yhteensopivia. Tämä tuli myös erään foordin anturin kanssa todettua eli omistaja osti ensin tarvikeanturin = näyttämä mittarissa ihan päin hittoa, ja sanoin että haeppa siihen merkkiliikkeestä orkkis, vaikka maksaakin sen 30€ ( tarvike 12-15€ ) niin kahteen kertaan piti anturin vaihto tehdä + omistajan 100+km ylimääräiset ajelut oikean anturin takia ... Eli kalliiksi tuli se tarvikeanturin osto, vaikka sanoin jo lähtökohtaisesti, että merkkiliikkeeseen mars hakemaan anturia .....
Mut kun piheyttään piti sit ensin se tarvikepaska sinne hakea ja sit uskoi, että merkkiliikkeeseen on mentävä ....
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2956
Ikä : 55
Paikkakunta : Yläne
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa