Taavetti-talli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Iiaalmen rompepäivät Luuniemellä

Siirry alas

Iiaalmen rompepäivät Luuniemellä Empty Iiaalmen rompepäivät Luuniemellä

Viesti  mattkau Ti Kesä 25 2024, 18:27

Luuniemellä on suuri rompetapahtuma 28.-30.6. eli nyt tulevana viikonloppuna. Erkki ja Minä ajateltiin tulla käymään siellä sunnuntaina 30.6. "kevyesti varustettuna" eli otetaan mukaan pöytä, varjo ja jotain kerhomyytävää. Olisi hauska nähdä siellä muita Taavetti-ihmisiä. Pistän tähän meidän tämän hetkisen hinnaston. Jos siinä näyttäisi olevan jotain erityistä, niin voisi tehdä "ennakkotilauksen", otetaan sitten mukaan.

Tietysti olisi mukavaa, jos saataisiin joku tulemaan sinne oikein koneen kanssa. Me kun ollaan sen verran pitkän matkalaisia, ettei nyt ole omia traktoreita mukana muita kuin leluja.

Matti
Iiaalmen rompepäivät Luuniemellä Kerhot11
mattkau
mattkau

David Brown : 880 Sel 1966, 1210 1974
DBTCF:n jäsen nro : 36
Viestien lukumäärä : 1639
Paikkakunta : Saarijärvi

Takaisin alkuun Siirry alas

Iiaalmen rompepäivät Luuniemellä Empty Vs: Iiaalmen rompepäivät Luuniemellä

Viesti  mattkau Ma Heinä 01 2024, 13:59


Nonnii, keikka heitetty. Erkki ja minä oltiin Luuniemellä sunnuntai. Ilma oli mitä mainioin suomalainen kesäsää, ei satanut, aurinko paistoi eikä ollut ihan liian kuumakaan. Jostain syystä vain siellä ei ollut mitään kansan ryntäystä. Yhtään Taavettia ei ilmestynyt paikalle. Onneksi meillä kuitenkin oli katseenvangitsijana minun kulkine -69 Kuplavolkkari. Se keräsi ihmettelijöitä ja juttelijoita ihan ulkomaita myöten. Osa heistä päätyi myös tutustumaan kerhoon. Sitten paikalle tuli myös juttelemaan paikallisia Taavetti-ihmisiä, joiden kanssa tarinaa piisasi niinkuin Ylä-Savossa yleensä. Sillä tavalla positiivinen kokonaisuus koko päivä kuitenkin oli ja kiitos kaikille pistäytyneille.

Ensi viikonloppuna sitten täydellä kattauksella Oulaisten Weteraanikonepäiville. Siellä ollaan kaikki kolme päivää
mattkau
mattkau

David Brown : 880 Sel 1966, 1210 1974
DBTCF:n jäsen nro : 36
Viestien lukumäärä : 1639
Paikkakunta : Saarijärvi

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa