Männät
Sivu 1 / 1
Vs: Männät
Ei kait ne oikein huonoja voi olla kun on vanhamerkki ja vieläkin voimissaan
toki ennen vanhaan niitten öljyrenkaat kärsi jos karkasi lämmöt korkeiksi niin rupesi viemään öljyä herkästi
kait laatu parantunu aikain saatossa
Britti mootoripyörien harrastajat suosivat niitä mäntien vähäisen lämpölaajemisen takia sekä poraus välykset saatavilla (ilmajäähdytetyt tietenki oma lukunsa)
oma mielipide autopuolelta että mahlen korvikkeita ovat
toki ennen vanhaan niitten öljyrenkaat kärsi jos karkasi lämmöt korkeiksi niin rupesi viemään öljyä herkästi
kait laatu parantunu aikain saatossa
Britti mootoripyörien harrastajat suosivat niitä mäntien vähäisen lämpölaajemisen takia sekä poraus välykset saatavilla (ilmajäähdytetyt tietenki oma lukunsa)
oma mielipide autopuolelta että mahlen korvikkeita ovat
Vieraili- Vierailija
Ei ole tullu hepolite koskaan vastaan minulle,monia muita merkkejä kyllä,mikä on valmistusmaa.
Vieraili- Vierailija
Markku virittäny jengille kompaavelimhan kirjoitti:Ei ole tullu hepolite koskaan vastaan minulle,monia muita merkkejä kyllä,mikä on valmistusmaa.
Viimeinen muokkaaja, jyrki pvm La Helmi 27 2010, 22:50, muokattu 2 kertaa
Vieraili- Vierailija
Noita mäntiä olen laittanu useampaanki koneeseen sitten,eikä ole ollu probleemia.
Eikös se tee venttiilejä ja laakereita myös.
Tuo hepolite viittaa paremmin sinne ravipuolelle...
Eikös se tee venttiilejä ja laakereita myös.
Tuo hepolite viittaa paremmin sinne ravipuolelle...
Vieraili- Vierailija
Saattaa niitä hepoissakin olla,noita mäntiä meinaan.
ENglannin eBayssä oli myytävänä pari päivää sitten moinen satsi,4kpl uusia standardimäntiä renkaineen.Hinta ei ollut paha-60£ lähtöhinta. En seurannut millä meni kaupaks.
ENglannin eBayssä oli myytävänä pari päivää sitten moinen satsi,4kpl uusia standardimäntiä renkaineen.Hinta ei ollut paha-60£ lähtöhinta. En seurannut millä meni kaupaks.
Vieraili- Vierailija
Similar topics
» 950 männät
» db 950 männät
» 950 uudet männät
» Myydään männät +0.20" 1210
» 25 bensa/petrooli männät mistä?
» db 950 männät
» 950 uudet männät
» Myydään männät +0.20" 1210
» 25 bensa/petrooli männät mistä?
Sivu 1 / 1