päävirtasulake
2 posters
Sivu 1 / 1
päävirtasulake
Mistä löytyisi 1494:een alkuperäiset päävirtasulakkeet,tarkoitan niitä jotka sijaitsee startin likellä 2:kpl.Nykyiset on ruostunut sisältä entisiksi.
vp-65- Viestien lukumäärä : 7
Paikkakunta : simo
Vs: päävirtasulake
Joo,ne automaatit,oletko kysyny Pihlajaniemeltä,niihin on yleensä asennettu auton vaihdettava pääsulake kun tuo automaatti on sanonu sopimuksen irti,taisi olla taas kerran tuo jonninverran arvokas,oliko se peräti 30 amppeerin ,vai nelikymppinenki kooltaan en muista summassa.
Vieraili- Vierailija
päävirtasulake
Joo voishan sinne laittaa tavallisenkin sulakkeen,tietäs vain sen koon minkä se vaatii.
vp-65- Viestien lukumäärä : 7
Paikkakunta : simo
Vs: päävirtasulake
Kas vaan,ei ilmoittanu opukset mitään arvoa lämpösulakkeille,niitähän on 2 kpl,ja muistelen että Antero tai joku toinen varaosamyyjä sanoi sen olevan 40 amppeerin,soitappa hänelle huomenna.
Se kojetaulun alla oleva valojen johtosulake on 50 amppeerin,on isoja sulakkeita.
Varsinaisessa sulakerasiassa on laitiimmaiset sulakkeet 25 a ja keskimäiset 35 ampeerin.
Kattelen vielä tuon huoltotiedotekansion läpi,siellä saatto olla maininta noista,niitähän ei ole alkusarjassa.
Se kojetaulun alla oleva valojen johtosulake on 50 amppeerin,on isoja sulakkeita.
Varsinaisessa sulakerasiassa on laitiimmaiset sulakkeet 25 a ja keskimäiset 35 ampeerin.
Kattelen vielä tuon huoltotiedotekansion läpi,siellä saatto olla maininta noista,niitähän ei ole alkusarjassa.
Vieraili- Vierailija
Vs: päävirtasulake
Joo,tuollahan se oli,moottorin johtosarjaan on asennettu päävaroke30A suojaamaan johtoja ylikuormitusta vastaan,niitähän on 2 kpl rinnan niissä 94 sarjalaisissa,toinen moottorin ja toinen ohjaamon piirille,eikö se niin ollu.
28.7 1982 on tällainen tiedotus tullu,omassa 1490-81 mallisssa tuota ei vielä ollu.
Toinen mielenkiintoinen juttu,täällä oli kytkentäkaaviot suomenkielisin selostein 1290-1690 malliin asti,eli kaikkiin,nämähän ne olis Jyrkille ollu justiin,mutta tuo -94 sarjalaisten kaavio on vielä selkeämpi.
28.7 1982 on tällainen tiedotus tullu,omassa 1490-81 mallisssa tuota ei vielä ollu.
Toinen mielenkiintoinen juttu,täällä oli kytkentäkaaviot suomenkielisin selostein 1290-1690 malliin asti,eli kaikkiin,nämähän ne olis Jyrkille ollu justiin,mutta tuo -94 sarjalaisten kaavio on vielä selkeämpi.
Vieraili- Vierailija
Vs: päävirtasulake
Toinen mielenkiintoinen homma,tuntimittarin välitykset on muutettu -90 sarjan koneissa verrattuna vanhempiin malleihin,kellotunti tulee vasta moottorin kierrosluvulla 2050k/min,ja kun vertaat traktorin ikää tuntimittarin mukaan vanhempiin ,kerro vanhempien koneiden tuntilukema luvulla 0,73.
Kun vertaat polttoainekulutusta tuntimittariin perustuen,kerro vanhempien koneiden polttoainemäärää luvulla 1,37.
Täällä on aina jotain mielenkiintoistaki kun selailee.
Jos 40 a pääsulakkeet laittaa siihen tartin jälkeen,vois olla aivan passelit siihen.
Kun vertaat polttoainekulutusta tuntimittariin perustuen,kerro vanhempien koneiden polttoainemäärää luvulla 1,37.
Täällä on aina jotain mielenkiintoistaki kun selailee.
Jos 40 a pääsulakkeet laittaa siihen tartin jälkeen,vois olla aivan passelit siihen.
Vieraili- Vierailija
Vs: päävirtasulake
tuossahan tuli vahingos tietoa mullekki kun pähkäilin sulakkeitten kokoja kun niistä ei tietoja käyttöohje-kirjaskaan
Kovasti on sivuleikkurit käyny sen verta epäasiallisesti tuon sähköjä laiteltu onneksi mootori puolen sähkösarja lähes alkuperäis kuosis
mitälie ajateltu valokatkaismen kanssa kun joku kinnasmalli sovitettu siinä sivussa kojelautaakin sorvailtu ynnä johtomuutoksia ja lisäjohtojen värimaailma varsin yksitotinen ei ole ollu asentajalla kuin yhtä johtoa sitä on sitte joka paikkaan laitettu
vaikka jossain olis tarvinnu paksumpaakin niin eiku samaa on silti käytetty
Korjaan löytyihän ne varokkeet tuolta kaaviosta
Kovasti on sivuleikkurit käyny sen verta epäasiallisesti tuon sähköjä laiteltu onneksi mootori puolen sähkösarja lähes alkuperäis kuosis
mitälie ajateltu valokatkaismen kanssa kun joku kinnasmalli sovitettu siinä sivussa kojelautaakin sorvailtu ynnä johtomuutoksia ja lisäjohtojen värimaailma varsin yksitotinen ei ole ollu asentajalla kuin yhtä johtoa sitä on sitte joka paikkaan laitettu
vaikka jossain olis tarvinnu paksumpaakin niin eiku samaa on silti käytetty
Korjaan löytyihän ne varokkeet tuolta kaaviosta
Vieraili- Vierailija
Vs.päävirtasulake
Kiitokset vaan Velimhan tiedosta,nyt on paljon helepompi vaihtaa vaikka erimalliset sulakkeet kun tietää sen oikian koon.Sähkökaavio ois tollaseen vanhaan raktoriin hyvä olla olemassa ,jos joku tietää mistä saa niin vois vaikka ilmotella.
vp-65- Viestien lukumäärä : 7
Paikkakunta : simo
Vs: päävirtasulake
tuossa olis ohjaamon osalta 1490/1690
http://www.dbtc.co.uk/mediashare/wj/0y6lgcrxhgx6gpenx0f8z93jhtqodc-org.jpg
http://www.dbtc.co.uk/mediashare/wj/0y6lgcrxhgx6gpenx0f8z93jhtqodc-org.jpg
Vieraili- Vierailija
Vs: päävirtasulake
Tuo kaavio,tai nuo melemmat 1290-1390 ja sitten 1490-1690 on kahden a4 paperin kokoinen,ei ole tuollaista kopiokonetta itsellä,mutta jos jossain saan teetettyä niitä,voin lähettääkki sitten.
Vieraili- Vierailija
Vs: päävirtasulake
lähetin galleriaan veli-matti sun kaaviot jos poijat sais sinne sopimaan
Vieraili- Vierailija
Vs: päävirtasulake
Jos vp-65 laittaisit sp osoitteen vaikka yksityisviestinä niin lähettäisin suoraan
tais tuo tiedostomuoto olla väärä galleriaan
odottelen apuvoimia että sais sen galleriaanki
tais tuo tiedostomuoto olla väärä galleriaan
odottelen apuvoimia että sais sen galleriaanki
Vieraili- Vierailija
Vs: päävirtasulake
jyrki kirjoitti:Jos vp-65 laittaisit sp osoitteen vaikka yksityisviestinä niin lähettäisin suoraan
tais tuo tiedostomuoto olla väärä galleriaan
odottelen apuvoimia että sais sen galleriaanki
Gallerian postilootaan ei ole tullut mitään kyseisen aiheen aineistoa.
Laitetaan näkösälle heti kun kolahtaa postilootaan.
T: Gallerian moderaattori, Taavetti996
Taavetti996- Galleria moderaattori
- David Brown : 996 4WD
DBTCF:n jäsen nro : 12
Viestien lukumäärä : 303
Paikkakunta : Urjala
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa