DB 950 -61
3 posters
Sivu 1 / 1
DB 950 -61
Tuollainen olisi kuleksimassa. Akut kuulemma aika sipit, vaihteistoöljy harmaata, renkaissa pintaa kumit kyllä aika haperot, maalipinta saanut ainoan silauksen tehtaalla, mattapintaista punaväriä ruosteella ryyditettynä. Ohjauksessa ei ollenkaan klappia, valot toimivat, nostolaite ja ulosotto pelittävät, kone käy todella nätisti savu vaaleaa jopa käynnistettäessä. Vaihteiston ja jarrujen pitäisi toimia, en kuitenkaan ole koeajanut, mutta uskon silti. Viimeiset kymmenen vuotta seissyt vajassa. Peli on rekisterissä.
Mitäpä foorumilaisten mielestä tuosta kannattaisi maksaa?
Mitäpä foorumilaisten mielestä tuosta kannattaisi maksaa?
kujanjuh- Viestien lukumäärä : 243
Vs: DB 950 -61
enpä olis nyt iha varma mut jotai 900-1500e
valmet 705- Viestien lukumäärä : 445
Ikä : 27
Vaikuttaa yksilöltä jos kerran vielä toimii ja hyvä moottorikin sekä hydrauliikka
on plussaa jos lokasuojat olis ehjät ne taitaa maksaa ison rahan uudet
itse pidän etuna että ei oltaisikaan maalata töhrätty siten ei tarvitse olla poistamassa toisten pensseli maalauksia
Alkuperäis säilyneilläkin on omat kannattajansa
arvioisin että taitaa alkaa tuon hinta 1500e------------- No sehän on myyjän ja ostajan välinen asia
on plussaa jos lokasuojat olis ehjät ne taitaa maksaa ison rahan uudet
itse pidän etuna että ei oltaisikaan maalata töhrätty siten ei tarvitse olla poistamassa toisten pensseli maalauksia
Alkuperäis säilyneilläkin on omat kannattajansa
arvioisin että taitaa alkaa tuon hinta 1500e------------- No sehän on myyjän ja ostajan välinen asia
Vieraili- Vierailija
Jos kaikki oleellinen kerta toimii,niin toi 1500 ei ole paha .Jos alle lähtee niin voit olla tyytyväinen.
Vieraili- Vierailija
Tuohan kuulostaa varsin hyvältä. Renkaat on useinkin pinnasta kuivuneen ja halkeilleen näköiset mutta ne kestää silti ajella vuosikausia. Jos ohjaus on välyksetön niin joko traktori on vähän ajettu tai siihen on vaihdettu ohjauksen kuularuuvi. Paahtunut maali ja ruoste ovat pelkästään kosmeettisia asioita, traktorissa on tärkeämpää varmistaa, että raskas rauta on tervettä. Näyttelyesineet on asia erikseen. Luultavasti se ei tarvi kuin öljyjen ja suodattimien vaihdot ja kovaa ajoa.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
Sen verran unohtui mainita, että syyläri oli uusittu ja nestevuotoja en havainnut. Mootoria ei oltu pesty kuin ties milloin ja sen kyljissä oli millin parin kerros siihen tarttunutta töhnää, ilmeisesti pölyä, toisaalta sekään töhnä ei ollut öljynsekaista, vaikkakin kiinteähköä. Lokasuojat eivät ole näyttelykapistuksia, mutteivät ruosteessakaan, kestävät kyllä vielä vuosikymmeniä.
Olen vähän kahden vaiheilla, hintaa olen saanut hivenen tingittyä, pyynti on nyt 2100€, tuntuu ettei siihen enää paljon heivuuta tule. Jos minulla ei olisi traktoria, niin ostaisin heti, mutta kun noita on jo pari tai pikemminkin puoitoista jos Kubotan laskisi kokonsa puolesta puolikkaaksi. Oikeata tarvetta ei siis ole, mutta jotenkin tuo himottaisi, ei se ihan romukaan ole. Olen toki hajulla, että Nettikoneesta löytyy vastaavia jopa 500 halvemmalla. Toisaalta jos traktori on toisella puolen Suomea, menee päivä sen tsekkaamiseen ja kuljetus maksaa helposti sen viissatasen, jos piisaakaan.
Olen vähän kahden vaiheilla, hintaa olen saanut hivenen tingittyä, pyynti on nyt 2100€, tuntuu ettei siihen enää paljon heivuuta tule. Jos minulla ei olisi traktoria, niin ostaisin heti, mutta kun noita on jo pari tai pikemminkin puoitoista jos Kubotan laskisi kokonsa puolesta puolikkaaksi. Oikeata tarvetta ei siis ole, mutta jotenkin tuo himottaisi, ei se ihan romukaan ole. Olen toki hajulla, että Nettikoneesta löytyy vastaavia jopa 500 halvemmalla. Toisaalta jos traktori on toisella puolen Suomea, menee päivä sen tsekkaamiseen ja kuljetus maksaa helposti sen viissatasen, jos piisaakaan.
kujanjuh- Viestien lukumäärä : 243
Kaikkien vanhojen (ja joidenkin uudempienkin) märkäputkikoneiden tarkka paikka on putken alapään tiiviys. Tarkista ennen kaupantekoa ettei mottoriöljyyn sekaannu jäähdytysnestettä.
Juu, jos ei edestakaisin ajelu ja kuljetukset maksaisi mitään niin Ruotsin puolella olisi helpompi tehdä kauppoja. Nytkin on Blocketissa ehyen näköinen 1200 myynnissä 15 000 Skr ja varsin hyvän näköinen hytillinen 880 17 000 Skr.
Juu, jos ei edestakaisin ajelu ja kuljetukset maksaisi mitään niin Ruotsin puolella olisi helpompi tehdä kauppoja. Nytkin on Blocketissa ehyen näköinen 1200 myynnissä 15 000 Skr ja varsin hyvän näköinen hytillinen 880 17 000 Skr.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa