Taavetti-talli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

DB ohjaustehostimenpumppu

2 posters

Siirry alas

DB ohjaustehostimenpumppu Empty DB ohjaustehostimenpumppu

Viesti  roxul To Huhti 15 2010, 12:26

Osaisko joku sanoa käykö 1390:n ohjaustehostimenpumppu 990 ( vm.-72 )selectamatikiin? Pumpun hammaspyörä on 990:ssa ilmeisesti 37 hampainen. Mistä löytyisi edullisin orbitrooli venttiili?

roxul

Viestien lukumäärä : 15

Takaisin alkuun Siirry alas

DB ohjaustehostimenpumppu Empty Vs: DB ohjaustehostimenpumppu

Viesti  Vieraili To Huhti 15 2010, 22:41

Pumpun hammaspyörä 1390:ssä lienee 28 hampainen. 996:ssa ja kait myös viimeisissä 990:ssä on sama ratas.18 hampainen on se vanhempi versio.En ole varma kumpaan kastiin 72 vuosimalli kuuluu.
Purkaamoilta voi kysellä orbitrolia ym
Farmilaitteella oli myös myynnissä sopuhintaisia uusia.

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

DB ohjaustehostimenpumppu Empty Vs: DB ohjaustehostimenpumppu

Viesti  taavettimies Pe Huhti 16 2010, 14:50

Case1594 kirjoitti:En ole varma kumpaan kastiin 72 vuosimalli kuuluu.
Taisi vaihtua se jakopään ratastus punarunkoisiin malleihin eli -74 tai -75 eteenpäin.
Onnistuu laittaa se uudempi tehostaja, täälläkin on 995:sessa juuri sellainen.
taavettimies
taavettimies
Ylläpito

David Brown : 25D
DBTCF:n jäsen nro : 18
Viestien lukumäärä : 1479
Paikkakunta : Etelä-Karjala Lappeenranta

Takaisin alkuun Siirry alas

DB ohjaustehostimenpumppu Empty Vs: DB ohjaustehostimenpumppu

Viesti  roxul Pe Huhti 16 2010, 20:01

Taisin saada väärää tietoa tuosta hammaspyörästä eräältä purkaamolta kun sanovat sen olevan tuossa mallissa 37 hampainen.Mutta hyvä homma jos tuo 1390:n pumppu käy suoraan. Minkä mittainen tuo orbin akseli tarvitaan tuohon 990:een?

roxul

Viestien lukumäärä : 15

Takaisin alkuun Siirry alas

DB ohjaustehostimenpumppu Empty Vs: DB ohjaustehostimenpumppu

Viesti  Vieraili Pe Huhti 16 2010, 22:55

On ollu niin kiirusta,että ei kertakaikkiaan ole jaksanu enää illalla kirjoitella ja lukea mitään,taitaa tulla vanhuus,tuo Kara vie mehut näin keväällä miehestä aikalailla.

Tuossa pumpun laitossa on mielestäni mutkia matkassa,-72 vuosimalli on harvahampainen,ja se jakopää on löyhä,uudempi tiheähampainen on sitten teräspyörillä,ja kestää loputtomiin.

Harvahampaisia pumpun pyöriä ei taho oikeen löytyä purkaamoilta,ja uusi maksoi vuosi pari sitten lähes 300 euroa,ja yhteenki koneeseen laittovat vanhaan jakopäähän uuuden säiliöllä olevan pumpun,ja siihen harva pyörä,niin romahti jakopää heti.

Mielestäni jos alkaa hommaan,kannattas vaihtaa se tiheä jakopää kyllä ensiksi,sitten kone kestää ja kestää vaikka kuin...,tuo harvahammastus ei kestä kun 30-50 vuotta...ne on valupyöriä,tuo tolppa kannattaa ostaa valmiina purkaamolta.

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

DB ohjaustehostimenpumppu Empty Vs: DB ohjaustehostimenpumppu

Viesti  taavettimies La Huhti 17 2010, 07:02

taavetti_mies kirjoitti:
Case1594 kirjoitti:En ole varma kumpaan kastiin 72 vuosimalli kuuluu.
Taisi vaihtua se jakopään ratastus punarunkoisiin malleihin eli -74 tai -75 eteenpäin.
Onnistuu laittaa se uudempi tehostaja, täälläkin on 995:sessa juuri sellainen.

Unohtui mainita että tuossa 995:sessa on se tiheämpi jakopää.
taavettimies
taavettimies
Ylläpito

David Brown : 25D
DBTCF:n jäsen nro : 18
Viestien lukumäärä : 1479
Paikkakunta : Etelä-Karjala Lappeenranta

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa