DB ohjaustehostimenpumppu
2 posters
Sivu 1 / 1
DB ohjaustehostimenpumppu
Osaisko joku sanoa käykö 1390:n ohjaustehostimenpumppu 990 ( vm.-72 )selectamatikiin? Pumpun hammaspyörä on 990:ssa ilmeisesti 37 hampainen. Mistä löytyisi edullisin orbitrooli venttiili?
roxul- Viestien lukumäärä : 15
Vs: DB ohjaustehostimenpumppu
Pumpun hammaspyörä 1390:ssä lienee 28 hampainen. 996:ssa ja kait myös viimeisissä 990:ssä on sama ratas.18 hampainen on se vanhempi versio.En ole varma kumpaan kastiin 72 vuosimalli kuuluu.
Purkaamoilta voi kysellä orbitrolia ym
Farmilaitteella oli myös myynnissä sopuhintaisia uusia.
Purkaamoilta voi kysellä orbitrolia ym
Farmilaitteella oli myös myynnissä sopuhintaisia uusia.
Vieraili- Vierailija
Vs: DB ohjaustehostimenpumppu
Taisi vaihtua se jakopään ratastus punarunkoisiin malleihin eli -74 tai -75 eteenpäin.Case1594 kirjoitti:En ole varma kumpaan kastiin 72 vuosimalli kuuluu.
Onnistuu laittaa se uudempi tehostaja, täälläkin on 995:sessa juuri sellainen.
taavettimies- Ylläpito
- David Brown : 25D
DBTCF:n jäsen nro : 18
Viestien lukumäärä : 1479
Paikkakunta : Etelä-Karjala Lappeenranta
Vs: DB ohjaustehostimenpumppu
Taisin saada väärää tietoa tuosta hammaspyörästä eräältä purkaamolta kun sanovat sen olevan tuossa mallissa 37 hampainen.Mutta hyvä homma jos tuo 1390:n pumppu käy suoraan. Minkä mittainen tuo orbin akseli tarvitaan tuohon 990:een?
roxul- Viestien lukumäärä : 15
Vs: DB ohjaustehostimenpumppu
On ollu niin kiirusta,että ei kertakaikkiaan ole jaksanu enää illalla kirjoitella ja lukea mitään,taitaa tulla vanhuus,tuo Kara vie mehut näin keväällä miehestä aikalailla.
Tuossa pumpun laitossa on mielestäni mutkia matkassa,-72 vuosimalli on harvahampainen,ja se jakopää on löyhä,uudempi tiheähampainen on sitten teräspyörillä,ja kestää loputtomiin.
Harvahampaisia pumpun pyöriä ei taho oikeen löytyä purkaamoilta,ja uusi maksoi vuosi pari sitten lähes 300 euroa,ja yhteenki koneeseen laittovat vanhaan jakopäähän uuuden säiliöllä olevan pumpun,ja siihen harva pyörä,niin romahti jakopää heti.
Mielestäni jos alkaa hommaan,kannattas vaihtaa se tiheä jakopää kyllä ensiksi,sitten kone kestää ja kestää vaikka kuin...,tuo harvahammastus ei kestä kun 30-50 vuotta...ne on valupyöriä,tuo tolppa kannattaa ostaa valmiina purkaamolta.
Tuossa pumpun laitossa on mielestäni mutkia matkassa,-72 vuosimalli on harvahampainen,ja se jakopää on löyhä,uudempi tiheähampainen on sitten teräspyörillä,ja kestää loputtomiin.
Harvahampaisia pumpun pyöriä ei taho oikeen löytyä purkaamoilta,ja uusi maksoi vuosi pari sitten lähes 300 euroa,ja yhteenki koneeseen laittovat vanhaan jakopäähän uuuden säiliöllä olevan pumpun,ja siihen harva pyörä,niin romahti jakopää heti.
Mielestäni jos alkaa hommaan,kannattas vaihtaa se tiheä jakopää kyllä ensiksi,sitten kone kestää ja kestää vaikka kuin...,tuo harvahammastus ei kestä kun 30-50 vuotta...ne on valupyöriä,tuo tolppa kannattaa ostaa valmiina purkaamolta.
Vieraili- Vierailija
Vs: DB ohjaustehostimenpumppu
taavetti_mies kirjoitti:Taisi vaihtua se jakopään ratastus punarunkoisiin malleihin eli -74 tai -75 eteenpäin.Case1594 kirjoitti:En ole varma kumpaan kastiin 72 vuosimalli kuuluu.
Onnistuu laittaa se uudempi tehostaja, täälläkin on 995:sessa juuri sellainen.
Unohtui mainita että tuossa 995:sessa on se tiheämpi jakopää.
taavettimies- Ylläpito
- David Brown : 25D
DBTCF:n jäsen nro : 18
Viestien lukumäärä : 1479
Paikkakunta : Etelä-Karjala Lappeenranta
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa