Taavetin hytin kunnostusprojekti
2 posters
Sivu 1 / 1
Taavetin hytin kunnostusprojekti
Miten "Taavetti miehen " hytin kunnostusprojekti on edennyt? Voisitko laittaa tänne kuvia jos olet ehtinyt ahertaa hytin parissa.
Itelläkin olis tarkoitus jossakin vaiheessa ruveta hieman kunnostelemaan, niin ois kiva saada hieman vinkkejä.
Jos jollakin on vanhemman mallin taavin hytti fiksattu kuntoon,niin vois laittaa kuvia siitä.
Itelläkin olis tarkoitus jossakin vaiheessa ruveta hieman kunnostelemaan, niin ois kiva saada hieman vinkkejä.
Jos jollakin on vanhemman mallin taavin hytti fiksattu kuntoon,niin vois laittaa kuvia siitä.
roxul- Viestien lukumäärä : 15
Vs: Taavetin hytin kunnostusprojekti
No lämmityslaite on vielä maalaamattomana tuolla tallin nurkassa mutta kokeilin sitä talvella ja hyvin lämpiää koppi vaikka ei ole kovin tiivis. Voinhan minä joskus ottaa lisäkuvia jos haluat. Ohjaamon etuseinään riittää se alkuperäinen lasikuitu tms homma joka tulee siis siihen kojetaulun ala puolelle ja ohjaamon etuseinään kiinni. Harvassa koneessa on se tallella, en tiedä miksi pitänyt ottaa irti. Ja pakosarjan ja pakoputken liitos pitää olla tiivis jos laittaa ohjaamon takaosan/lattian tukkoon. Itse olen käyttänyt tiivisteenä palamatonta narua.
Takalasin alla on alunperin keinonahkainen "pressu" mutta itse laitoin näkyvyyden takia siihen pleksin. Vetokoukun laukaisuun joku narupatentti. Kesäksi sitten takalasi ja kuumimmilla keleillä ovet pois.
https://www.taavetti-talli.net/case-david-brown-traktorit-f1/taavi-ohjaamon-kunnostus-projekti-t251.htm
Takalasin alla on alunperin keinonahkainen "pressu" mutta itse laitoin näkyvyyden takia siihen pleksin. Vetokoukun laukaisuun joku narupatentti. Kesäksi sitten takalasi ja kuumimmilla keleillä ovet pois.
https://www.taavetti-talli.net/case-david-brown-traktorit-f1/taavi-ohjaamon-kunnostus-projekti-t251.htm
taavettimies- Ylläpito
- David Brown : 25D
DBTCF:n jäsen nro : 18
Viestien lukumäärä : 1479
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa