Taavetti-talli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Taavetin hytin kunnostusprojekti

2 posters

Siirry alas

Taavetin hytin kunnostusprojekti Empty Taavetin hytin kunnostusprojekti

Viesti  roxul Ke Huhti 28 2010, 09:07

Miten "Taavetti miehen " hytin kunnostusprojekti on edennyt? Voisitko laittaa tänne kuvia jos olet ehtinyt ahertaa hytin parissa.
Itelläkin olis tarkoitus jossakin vaiheessa ruveta hieman kunnostelemaan, niin ois kiva saada hieman vinkkejä.
Jos jollakin on vanhemman mallin taavin hytti fiksattu kuntoon,niin vois laittaa kuvia siitä.

roxul

Viestien lukumäärä : 15

Takaisin alkuun Siirry alas

Taavetin hytin kunnostusprojekti Empty Vs: Taavetin hytin kunnostusprojekti

Viesti  taavettimies Ke Huhti 28 2010, 18:21

No lämmityslaite on vielä maalaamattomana tuolla tallin nurkassa mutta kokeilin sitä talvella ja hyvin lämpiää koppi vaikka ei ole kovin tiivis. Voinhan minä joskus ottaa lisäkuvia jos haluat. Ohjaamon etuseinään riittää se alkuperäinen lasikuitu tms homma joka tulee siis siihen kojetaulun ala puolelle ja ohjaamon etuseinään kiinni. Harvassa koneessa on se tallella, en tiedä miksi pitänyt ottaa irti. Ja pakosarjan ja pakoputken liitos pitää olla tiivis jos laittaa ohjaamon takaosan/lattian tukkoon. Itse olen käyttänyt tiivisteenä palamatonta narua.

Takalasin alla on alunperin keinonahkainen "pressu" mutta itse laitoin näkyvyyden takia siihen pleksin. Vetokoukun laukaisuun joku narupatentti. Kesäksi sitten takalasi ja kuumimmilla keleillä ovet pois. Smile

https://www.taavetti-talli.net/case-david-brown-traktorit-f1/taavi-ohjaamon-kunnostus-projekti-t251.htm
taavettimies
taavettimies
Ylläpito

David Brown : 25D
DBTCF:n jäsen nro : 18
Viestien lukumäärä : 1479

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa