Case 1390 koneremppa
3 posters
Sivu 1 / 1
Case 1390 koneremppa
Konerempan jälkeen korsteenista kiuruaa sinistä savua ja hajukin on epänormaali. Tämä ilmiö on näkyvä etenkin tyhjäkäynnillä. Suuttimen kärjet vaihdettiin rempan yhteydessä mutta pumppua ei ole avattu. Rempassa vaihdettiin männät/renkaat, laakerit ja venttiilit yms. Mistä tuo tuollainen voisi johtua ???
case 1390- Viestien lukumäärä : 29
Vs: Case 1390 koneremppa
kyllä se monesti pumppuremontinkin vaatii jos priiman lopputuloksen haluaa.Tuliko suutinvaihdon yhteydessä myös suutinpaineet tarkistettua pelkkä kärkien vaihto ei riitä.Onko ajoitusmerkit varmasti kohillaan??
Vieraili- Vierailija
Vs: Case 1390 koneremppa
Herää epäilys karvan verran myöhäsellä olevasta pumpusta. Käännäppä millin pari aikasemmalle, sinisavutus loppuu jos oli vain ajoituksesta kyse.
ikilika- David Brown : 1394 -87
DBTCF:n jäsen nro : 20
Viestien lukumäärä : 1170
Ikä : 47
Paikkakunta : eurajoki
Vs: Case 1390 koneremppa
Rempan jälkeen osien pitää vähäsen sopeutua toisiinsa. Ajele ainakin yksi öljynvaihdon väli ja seuraile miten sauhutus muuttuu. Rempan jälkeen pakokaasu saattaa tosiaan haista vanhalle mersulle tovin aikaa.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
Vs: Case 1390 koneremppa
Rupes huvittamaan, itellä on -98 300td väyrynen ja -84 240d vanha taximersu (1487tkm takana). Ja tosiaan niissä on kyllä molemmissa se sauhumersun ominaishaju, jopa uudemmassa koska tyhjensin katalysaattorin siitäerkki kirjoitti:
Rempan jälkeen pakokaasu saattaa tosiaan haista vanhalle mersulle tovin aikaa.
ikilika- David Brown : 1394 -87
DBTCF:n jäsen nro : 20
Viestien lukumäärä : 1170
Ikä : 47
Paikkakunta : eurajoki
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa