Leyland 344 voimanotto
2 posters
Sivu 1 / 1
Leyland 344 voimanotto
Kaverini leukusta katkesi eilen voimanotto akselin pää, ulkopuolelle jäi noin 20mm tynkä, joten aika hankala saada nivelakselia pysymään paikoillaan.
Olisiko kellään tietoa miten kyseisen akselin pään voisi korjata, täytyykö ottaa VOA kokonaan auki, vai miten menetellä asian suhteen.
Akselin pää katkesi kuin olisi "rälläkällä" katkaistu, ihan suora ja rasitustakaan ei akselilla pahemmin ollut, kevyttä pakkaslunta lingotessa.
Jos ottaa akselin ulommaisen laakerin irti perärepusta, mitä sieltä löytyy ja onko akseli pooritettu tai jotain muuta, jotta voisi kiorjauksen aloittaa, vai vaatiiko sitten suuremman remontin/purkamisen.
Olisiko kellään tietoa miten kyseisen akselin pään voisi korjata, täytyykö ottaa VOA kokonaan auki, vai miten menetellä asian suhteen.
Akselin pää katkesi kuin olisi "rälläkällä" katkaistu, ihan suora ja rasitustakaan ei akselilla pahemmin ollut, kevyttä pakkaslunta lingotessa.
Jos ottaa akselin ulommaisen laakerin irti perärepusta, mitä sieltä löytyy ja onko akseli pooritettu tai jotain muuta, jotta voisi kiorjauksen aloittaa, vai vaatiiko sitten suuremman remontin/purkamisen.
Taavetti996- Galleria moderaattori
- David Brown : 996 4WD
DBTCF:n jäsen nro : 12
Viestien lukumäärä : 303
Paikkakunta : Urjala
Vs: Leyland 344 voimanotto
Eikös Nuffield/Leyland merkkikerholla ole aktiiviset keskustelusivut? Veikkaan että apu löytyy sieltä minuutissa.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
Vs: Leyland 344 voimanotto
erkki kirjoitti:Eikös Nuffield/Leyland merkkikerholla ole aktiiviset keskustelusivut? Veikkaan että apu löytyy sieltä minuutissa.
Kyllä vaan apu löytyi kyseiseltä sivulta, ja sielläkin sai vieraat ilman rekisteröitymistä kirjoitella/udella kaikenlaisiin vaivoihin.
Erkille kiitos vinkistä.
Taavetti996- Galleria moderaattori
- David Brown : 996 4WD
DBTCF:n jäsen nro : 12
Viestien lukumäärä : 303
Paikkakunta : Urjala
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa