1394 ohjaus
4 posters
Sivu 1 / 1
1394 ohjaus
Iltaa kaikille tasapuolisesti,otti ja rupes 1394:sen ohjaustehostimen toinen työsylinteri vuotamahan,ei pahasti mut tiputtaa.Täs mallis on ne kaks 1-toimista poikittain etu akselin takana.Onko tämä tuubi aiva normaalisti purettavis,vai joku kummallisuus,kun yhtäkkiä kattoen näyttäääs vähä erikooselta ratkaasulta.On toki kuras ja rasvas nyt.Ja vaikuttaako tuo tiputus siihen,että pitää ns:"ohjata"koko aijan.
helmi 1972- David Brown : 1394
DBTCF:n jäsen nro : 91
Viestien lukumäärä : 78
Vs: 1394 ohjaus
Kovin on uudenkarhea kone kun on kahdella sylinterillä varustettu
Sylinterin räjäytys kuvaa voi etsiä agritek.fi sieltä case-ih ja varaosat, löytyy online kuvasto, jossa räjäytyskuvat.Näytti olevan monenlaista sylinterivaihtoehtoa tarjolla. Vuodolla voi olla vaikutusta ohjauksen hakemiseen. Siellä voi falskata männän tiivistekin.Oma kone on yksisylinterinen, joten tarkempia neuvoja en osaa antaa.
Sylinterin räjäytys kuvaa voi etsiä agritek.fi sieltä case-ih ja varaosat, löytyy online kuvasto, jossa räjäytyskuvat.Näytti olevan monenlaista sylinterivaihtoehtoa tarjolla. Vuodolla voi olla vaikutusta ohjauksen hakemiseen. Siellä voi falskata männän tiivistekin.Oma kone on yksisylinterinen, joten tarkempia neuvoja en osaa antaa.
otsoni- Viestien lukumäärä : 445
Vs: 1394 ohjaus
Jatkuva ohjaustarve voi olla myös orpin sisäisiä vuotoja, mutta tosin vuotava sylkky on jo yksi tekijä
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2956
Ikä : 55
Paikkakunta : Yläne
Vs: 1394 ohjaus
niin, kones on 86 punainen,ja tuota orbi vikaa mäkin vähä pelekään.Meinaan kun ei tuo ny aivan palion tiputtele,mut aina joskus pitää laittaa öljyä,jottei lopu.Suodattimen uusin het kun olin koneen ostanu,ja rikkihän se vanha oli.
helmi 1972- David Brown : 1394
DBTCF:n jäsen nro : 91
Viestien lukumäärä : 78
Vs: 1394 ohjaus
Tuota, näkemättä tai kokeilematta sitä ohjausta, kuinka paljon sitä pitää vispata ajon aikana saatan tässä mainita teille ihan selvääkin asiaa mutta... Itse asiassa kunnossakin oleva orbitrol venttiili vuotaa aina jonkin verran. Hydrostaattisen ohjauksen ominaisuuksiin kuuluu, että ratti ei ole aina samassa asennossa, vaan se vaihtuu pikkuhiljaa. Jos ratissa on urakkanuppi, niin tämän huomaa hyvin. Nuppi on milloin missäkin kohtaa päivän mittaan rattaiden ollessa suorassa.
Mut tietysti pitää erottaa ominaisuus ja epäterve vuoto.
Mut tietysti pitää erottaa ominaisuus ja epäterve vuoto.
mattkau- David Brown : 880 Sel 1966, 1210 1974
DBTCF:n jäsen nro : 36
Viestien lukumäärä : 1655
Paikkakunta : Saarijärvi
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa