Taavetti-talli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

1394 ohjaus

4 posters

Siirry alas

1394 ohjaus Empty 1394 ohjaus

Viesti  helmi 1972 La Huhti 21 2012, 20:04

Iltaa kaikille tasapuolisesti,otti ja rupes 1394:sen ohjaustehostimen toinen työsylinteri vuotamahan,ei pahasti mut tiputtaa.Täs mallis on ne kaks 1-toimista poikittain etu akselin takana.Onko tämä tuubi aiva normaalisti purettavis,vai joku kummallisuus,kun yhtäkkiä kattoen näyttäääs vähä erikooselta ratkaasulta.On toki kuras ja rasvas nyt.Ja vaikuttaako tuo tiputus siihen,että pitää ns:"ohjata"koko aijan.

helmi 1972

David Brown : 1394
DBTCF:n jäsen nro : 91
Viestien lukumäärä : 78

Takaisin alkuun Siirry alas

1394 ohjaus Empty Vs: 1394 ohjaus

Viesti  otsoni Su Huhti 22 2012, 21:32

Kovin on uudenkarhea kone kun on kahdella sylinterillä varustettu Smile
Sylinterin räjäytys kuvaa voi etsiä agritek.fi sieltä case-ih ja varaosat, löytyy online kuvasto, jossa räjäytyskuvat.Näytti olevan monenlaista sylinterivaihtoehtoa tarjolla. Vuodolla voi olla vaikutusta ohjauksen hakemiseen. Siellä voi falskata männän tiivistekin.Oma kone on yksisylinterinen, joten tarkempia neuvoja en osaa antaa.

otsoni

Viestien lukumäärä : 445

Takaisin alkuun Siirry alas

1394 ohjaus Empty Vs: 1394 ohjaus

Viesti  jusape Ma Huhti 23 2012, 02:14

Jatkuva ohjaustarve voi olla myös orpin sisäisiä vuotoja, mutta tosin vuotava sylkky on jo yksi tekijä
jusape
jusape

DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2956
Ikä : 55
Paikkakunta : Yläne

Takaisin alkuun Siirry alas

1394 ohjaus Empty Vs: 1394 ohjaus

Viesti  helmi 1972 Ma Huhti 23 2012, 08:32

niin, kones on 86 punainen,ja tuota orbi vikaa mäkin vähä pelekään.Meinaan kun ei tuo ny aivan palion tiputtele,mut aina joskus pitää laittaa öljyä,jottei lopu.Suodattimen uusin het kun olin koneen ostanu,ja rikkihän se vanha oli.

helmi 1972

David Brown : 1394
DBTCF:n jäsen nro : 91
Viestien lukumäärä : 78

Takaisin alkuun Siirry alas

1394 ohjaus Empty Vs: 1394 ohjaus

Viesti  mattkau Ma Huhti 23 2012, 09:48

Tuota, näkemättä tai kokeilematta sitä ohjausta, kuinka paljon sitä pitää vispata ajon aikana saatan tässä mainita teille ihan selvääkin asiaa mutta... Itse asiassa kunnossakin oleva orbitrol venttiili vuotaa aina jonkin verran. Hydrostaattisen ohjauksen ominaisuuksiin kuuluu, että ratti ei ole aina samassa asennossa, vaan se vaihtuu pikkuhiljaa. Jos ratissa on urakkanuppi, niin tämän huomaa hyvin. Nuppi on milloin missäkin kohtaa päivän mittaan rattaiden ollessa suorassa.

Mut tietysti pitää erottaa ominaisuus ja epäterve vuoto.
mattkau
mattkau

David Brown : 880 Sel 1966, 1210 1974
DBTCF:n jäsen nro : 36
Viestien lukumäärä : 1655
Paikkakunta : Saarijärvi

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa