Implematic 880/ES -64 tuli taloon.
3 posters
Sivu 1 / 2
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Implematic 880/ES -64 tuli taloon.
Kävinpä tänään ajamassa taavetin kotio,hyvin meni 10km.tiellä pysyttiin
Nostolaitteet ylhäällä,ei laske millään.
Syylärin letkut ihan korppua,etupyärissä toistasenttiä väljää ym.ym.
tekamistä piisaa.
Ensimmäisenä täytyy pestä liukalla koko kone.
tarvii varmaan tilailla hieman huolto osia.
Nostolaitteet ylhäällä,ei laske millään.
Syylärin letkut ihan korppua,etupyärissä toistasenttiä väljää ym.ym.
tekamistä piisaa.
Ensimmäisenä täytyy pestä liukalla koko kone.
tarvii varmaan tilailla hieman huolto osia.
_________________
www.slck.net
www.helevetintunarit.com
käyttäjä- David Brown : 880 SE Implematic -64
Viestien lukumäärä : 702
Ikä : 62
Paikkakunta : Rautajärvi-Luopioinen-Pälkäne
Vs: Implematic 880/ES -64 tuli taloon.
Menee peräöljyt vaihtoon kun mittatikku kastu just ja just ja on aivan maidon väristä.
Tarvii varmaan pestä koko perä.
Tarvii varmaan pestä koko perä.
_________________
www.slck.net
www.helevetintunarit.com
käyttäjä- David Brown : 880 SE Implematic -64
Viestien lukumäärä : 702
Ikä : 62
Paikkakunta : Rautajärvi-Luopioinen-Pälkäne
Vs: Implematic 880/ES -64 tuli taloon.
Nostovaret saatiin alas mutta ei nouse ylös ollenkaan.
Koukun lukitus oli hajonnut ja kiilautunut koukun rungon ja mahan väliin ja mekaaninen lukko oli päällä.
Voikohan johtua öljyn vähyydestä toi nousemattomuus?
Mitähän tarkottaa toi ES tuossa tyyppitunnuksessa.
Taavihan on kolmesylinterinen,kolmekeppinen,kaksoiskytkimellä,kolmitieventtiilillä,oikealla vetokoukulla.
Akku edessä ja ilmanputsari edessä.
Nostovarsien mekaaninen lukitus samanlainen käyrä hantaaki kun 885/990 mallissa ja nostolaitteen oikeassa sivussa paikka painonsäätövaijerille.
Kuluukohan ton akselin/mutterin pyöriä ton vivun kanssa samaan aikaan kuvassa nostolvipu?
Kuvia hankinnasta http://kayttaja.1g.fi/Oma880/
Koukun lukitus oli hajonnut ja kiilautunut koukun rungon ja mahan väliin ja mekaaninen lukko oli päällä.
Voikohan johtua öljyn vähyydestä toi nousemattomuus?
Mitähän tarkottaa toi ES tuossa tyyppitunnuksessa.
Taavihan on kolmesylinterinen,kolmekeppinen,kaksoiskytkimellä,kolmitieventtiilillä,oikealla vetokoukulla.
Akku edessä ja ilmanputsari edessä.
Nostovarsien mekaaninen lukitus samanlainen käyrä hantaaki kun 885/990 mallissa ja nostolaitteen oikeassa sivussa paikka painonsäätövaijerille.
Kuluukohan ton akselin/mutterin pyöriä ton vivun kanssa samaan aikaan kuvassa nostolvipu?
Kuvia hankinnasta http://kayttaja.1g.fi/Oma880/
_________________
www.slck.net
www.helevetintunarit.com
käyttäjä- David Brown : 880 SE Implematic -64
Viestien lukumäärä : 702
Ikä : 62
Paikkakunta : Rautajärvi-Luopioinen-Pälkäne
Vs: Implematic 880/ES -64 tuli taloon.
Eiköhän siitä pitäisi löytyä vika, pumppu hörsii ilmaa öljyn sijaan . Miten se öljy on noin vähiin päässyt? Itse en ajaisi noin vähillä öljyillä, voi voitelu kärsiä...käyttäjä kirjoitti:Voikohan johtua öljyn vähyydestä toi nousemattomuus?
taavettimies- Ylläpito
- David Brown : 25D
DBTCF:n jäsen nro : 18
Viestien lukumäärä : 1479
Paikkakunta : Etelä-Karjala Lappeenranta
Vs: Implematic 880/ES -64 tuli taloon.
Paha sanoa,taavi on ollu puheiden mukaan viimeks töissä joskus yli 10 vuotta sitten.taavetti_mies kirjoitti:Eiköhän siitä pitäisi löytyä vika, pumppu hörsii ilmaa öljyn sijaan . Miten se öljy on noin vähiin päässyt? Itse en ajaisi noin vähillä öljyillä, voi voitelu kärsiä...käyttäjä kirjoitti:Voikohan johtua öljyn vähyydestä toi nousemattomuus?
Mistään en äkkiseltään löytäny mitään isoja vuotoja.
Hytikkaletkut menee kyll äkaikki vaihtoon ennenkuin uskaltaa mitään laittaa takalinjaan saati käyttää etukuormaajaa joka jäi vielä edelliselle tontille kun ei kannattanu laittaa kiinni kun ei toimi.
_________________
www.slck.net
www.helevetintunarit.com
käyttäjä- David Brown : 880 SE Implematic -64
Viestien lukumäärä : 702
Ikä : 62
Paikkakunta : Rautajärvi-Luopioinen-Pälkäne
Vs: Implematic 880/ES -64 tuli taloon.
komea peli siitä vielä tulee. oletkos ajatellut entisöintiin vai oikein kunnon käyttöön tätä. tommoinen implematic on komea peli uusissa maaleissa, kelpaa tehdä pikku hommia.
toivottavasti saat myös ongelmiisi vastauksia. tuossa olisi DBTC clubin tarroja hintoineen, olikos se +30% postit.
http://www.dbtc.co.uk/shop/decal_kits/implematic_non_implematic/
mutta pitää olla nopea jos meinaat saada, Markku on jo tietääkseni Englannin tilauksen laittanut menee.
toivottavasti saat myös ongelmiisi vastauksia. tuossa olisi DBTC clubin tarroja hintoineen, olikos se +30% postit.
http://www.dbtc.co.uk/shop/decal_kits/implematic_non_implematic/
mutta pitää olla nopea jos meinaat saada, Markku on jo tietääkseni Englannin tilauksen laittanut menee.
Vieraili- Vierailija
Vs: Implematic 880/ES -64 tuli taloon.
blackhawk kirjoitti:komea peli siitä vielä tulee. oletkos ajatellut entisöintiin vai oikein kunnon käyttöön tätä. tommoinen implematic on komea peli uusissa maaleissa, kelpaa tehdä pikku hommia.
toivottavasti saat myös ongelmiisi vastauksia. tuossa olisi DBTC clubin tarroja hintoineen, olikos se +30% postit.
http://www.dbtc.co.uk/shop/decal_kits/implematic_non_implematic/
mutta pitää olla nopea jos meinaat saada, Markku on jo tietääkseni Englannin tilauksen laittanut menee.
Ihan käyttöpeliksi ainakin aluksi,on siinä senverran isotyö laittaa orggiskuntoon että ei taivu,ehkä sitten jos olis lämmin talli niin talvella vois...
Joo noista nostolaitteista senverran et lurautin reppuun 15l.löpöö niin johan alko nostovarret toimimaan kuhan koppas sen venttiilin parikertaa alas sieltä ropun alta.
Varret kun nousee ylös niin pumppu jää ulajamaan eikä laukee vapaakierrolle.
Säädin sen oikeallatakana olevan luukun alta sitä tankoa jota säätövipuy käytää 2 kierr.sisäänpäin niin ei ulise enää.
Mikähän venttiili siel vielä jumii,noh eiköhän se ala toimii kun laskin öljy/vesi/ruoste/löpö ja kaikkee muuta klönttiä lootasta pois...
Voi luoja minkäväristä ruskeen/valkosta liejua sieltä tuli.
Tolla kun ajaa niin perän tms.laakerit pitää kovaa ulinaa...onkohan tyypillistä vai onko laakerit kaput.
Täytyypi mennä kallisteleen konetta ja ottaa se kansi pois ja putsailla imusiivilä.
Kuuluukop tossa olla ropussa magneetti,täs ei ainakaan ollu ihan tavallinen messinkiroppu.
_________________
www.slck.net
www.helevetintunarit.com
käyttäjä- David Brown : 880 SE Implematic -64
Viestien lukumäärä : 702
Ikä : 62
Paikkakunta : Rautajärvi-Luopioinen-Pälkäne
Vs: Implematic 880/ES -64 tuli taloon.
Oliko se messinkitroppu sellaisen pienen kattilan kyljes vaihdelaatikon alla kiinni? Jos oli niin sinun DB:ssä on imusuodatin ja sen kannattaa vaihtaa öljynvaihdon yhteydessä. Jos siinä ei ole pientä kattilaa vaihteiston alla, ota kuitenkin se levy joka on n. 8 pienellä pultilla irti ja siivoa se imusiivilä ja mangeetti roinasta. Tavallisesti vetokoukun alla tai peitossa on toinen tyhjäysproppu jonka kannattaa myös irroittaa ja päästää sieltäkin tulevat öljyt pois.
Riku- David Brown : DB 850 Impematic vm. 1960
Viestien lukumäärä : 378
Ikä : 60
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Vs: Implematic 880/ES -64 tuli taloon.
Riku kirjoitti:Oliko se messinkitroppu sellaisen pienen kattilan kyljes vaihdelaatikon alla kiinni? Jos oli niin sinun DB:ssä on imusuodatin ja sen kannattaa vaihtaa öljynvaihdon yhteydessä. Jos siinä ei ole pientä kattilaa vaihteiston alla, ota kuitenkin se levy joka on n. 8 pienellä pultilla irti ja siivoa se imusiivilä ja mangeetti roinasta. Tavallisesti vetokoukun alla tai peitossa on toinen tyhjäysproppu jonka kannattaa myös irroittaa ja päästää sieltäkin tulevat öljyt pois.
Oli siinä pieni kattila...täytyykin kattoo tarkemmin sitä toista roppua.
Onkos se suodatin tämä? http://www.konekorjaamo.fi/product_info.php?cPath=7&products_id=32049
_________________
www.slck.net
www.helevetintunarit.com
käyttäjä- David Brown : 880 SE Implematic -64
Viestien lukumäärä : 702
Ikä : 62
Paikkakunta : Rautajärvi-Luopioinen-Pälkäne
Vs: Implematic 880/ES -64 tuli taloon.
Sielä kattilan sisällä on tuollainen suodatin jonka hinta Marjakankaan sivulla 19,00 € http://www.konekorjaamo.fi/index.php?brand=1532&model=879&cPath=7
Kyseinen suodatin ehkä lisävaruste implematicissa, minulla aikoinaan DB 880 implematic vm.-62 ja siinä oli sellainen ja kuulemma kaikissa nuoremmissakaan kyseistä suodatinta ei ole.
Kyseinen suodatin ehkä lisävaruste implematicissa, minulla aikoinaan DB 880 implematic vm.-62 ja siinä oli sellainen ja kuulemma kaikissa nuoremmissakaan kyseistä suodatinta ei ole.
Riku- David Brown : DB 850 Impematic vm. 1960
Viestien lukumäärä : 378
Ikä : 60
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Vs: Implematic 880/ES -64 tuli taloon.
Joo,reppu ja peppu on huuheltu oikein viimosta päälle...75l.polttoo meni huuheluun ja viimesessä tyhjäyksessä ulostullut liemi oli semmosta kaffen väristä mihin on laitettu nirkosti gretaa mukaan.....
Siel kattilan kannen alla oli n:150mm.levee imusuodatin/teräsverkosta mikä oli aikas mielenkintoisessa limassa yltympäri.....(ruskeeta szhaibaa)
Sen sisällä messinkiruuvilla oli n:15mm halkaisijainen ja n:25mm.korkea magneetti sieppaamassa rautaa itteensä...olihan siinä"hieman"magneettista metallia mukana.
Se imusiivilä oli tiivistetty imupuolelle o/renkaalla ja en kekesiny et mihin sinne olis mahtunu ylimääränen suodatin.....
Tappiookin tuli remontin yhteyressä.
Seepaikka mihin koukun ruko tulee mahan alle kahteen kiinnikkeseen josta mene n:25/30akseli läpitten niin irottaesa meni molemmat pultit poikk toisen pulen kiinnikkeestä lootan sisälle.....prkl.....!!!
Valovirta Migillä koetin hitsailla mutteria pultinjämiin mutta ei sulanu oikein kunolla kiinni.
Tarvii varmaan mennä yhelle viljelijälle miggaileen 350:sellä lankakoneella mutterit sinne jämiin kiinni jos sais sit nee pätkäs siet lootasta pois,et poääsisi joskus ottaa kärrin mukahan.
Remppapäiväkirja jatkuu kyllä jahkas kerkee taas jumpaamaan......Kauhaa klappi tars saara pois ohjauksesta.......
Siel kattilan kannen alla oli n:150mm.levee imusuodatin/teräsverkosta mikä oli aikas mielenkintoisessa limassa yltympäri.....(ruskeeta szhaibaa)
Sen sisällä messinkiruuvilla oli n:15mm halkaisijainen ja n:25mm.korkea magneetti sieppaamassa rautaa itteensä...olihan siinä"hieman"magneettista metallia mukana.
Se imusiivilä oli tiivistetty imupuolelle o/renkaalla ja en kekesiny et mihin sinne olis mahtunu ylimääränen suodatin.....
Tappiookin tuli remontin yhteyressä.
Seepaikka mihin koukun ruko tulee mahan alle kahteen kiinnikkeseen josta mene n:25/30akseli läpitten niin irottaesa meni molemmat pultit poikk toisen pulen kiinnikkeestä lootan sisälle.....prkl.....!!!
Valovirta Migillä koetin hitsailla mutteria pultinjämiin mutta ei sulanu oikein kunolla kiinni.
Tarvii varmaan mennä yhelle viljelijälle miggaileen 350:sellä lankakoneella mutterit sinne jämiin kiinni jos sais sit nee pätkäs siet lootasta pois,et poääsisi joskus ottaa kärrin mukahan.
Remppapäiväkirja jatkuu kyllä jahkas kerkee taas jumpaamaan......Kauhaa klappi tars saara pois ohjauksesta.......
_________________
www.slck.net
www.helevetintunarit.com
käyttäjä- David Brown : 880 SE Implematic -64
Viestien lukumäärä : 702
Ikä : 62
Paikkakunta : Rautajärvi-Luopioinen-Pälkäne
Vs: Implematic 880/ES -64 tuli taloon.
eipä ainakaan marjakankaalla ollut pahan hintaisia ohjainakseli että raidetangonpäät, eikös näitten vaihtamalla pääse jo hyvään alkuun/loppuun tuon ohjauksen korjauksessa.
kuinkahan paljon tuolla etukuormaimella uskaltaa nostella tavaraa, ettei särje etuakselia ja muita paikkoja. toki sen kannattaa siihen kiinni laittaa kun kerta sellainen siinä on ollutkin.
kuinkahan paljon tuolla etukuormaimella uskaltaa nostella tavaraa, ettei särje etuakselia ja muita paikkoja. toki sen kannattaa siihen kiinni laittaa kun kerta sellainen siinä on ollutkin.
Vieraili- Vierailija
Vs: Implematic 880/ES -64 tuli taloon.
Daa...saakos mistään rotanloukun vastakappaletta joka on poikittaisakselilla kiinni.
Rotanloukun ylempi osa missä on se n:11-12mm. tappi,oli kulunut yli puoleenväliin eikä laukaissut rotanloukkua.
Hitsasinpa migillä siihen tappiin täytettä kun tuntui olevan hitsattavaa materiaalia.
Eipä lauennut vieläkään kun se kouru mihin se tappi vastaa on kulunut tappiin nähden n:kaksinkertaiseksi.
En löydä mielestäni mitään säätöä sille rotanloukun yläkappaleelle että se tulisi taemmas la laukaisisi rotanloukun ja pumppu heittäs vapaalle.
Akseli on näämmä tasakärkiruuvitaltalla purettavissa että sen alaosan vois vaihtaa.
Rotanloukun ylempi osa missä on se n:11-12mm. tappi,oli kulunut yli puoleenväliin eikä laukaissut rotanloukkua.
Hitsasinpa migillä siihen tappiin täytettä kun tuntui olevan hitsattavaa materiaalia.
Eipä lauennut vieläkään kun se kouru mihin se tappi vastaa on kulunut tappiin nähden n:kaksinkertaiseksi.
En löydä mielestäni mitään säätöä sille rotanloukun yläkappaleelle että se tulisi taemmas la laukaisisi rotanloukun ja pumppu heittäs vapaalle.
Akseli on näämmä tasakärkiruuvitaltalla purettavissa että sen alaosan vois vaihtaa.
_________________
www.slck.net
www.helevetintunarit.com
käyttäjä- David Brown : 880 SE Implematic -64
Viestien lukumäärä : 702
Ikä : 62
Paikkakunta : Rautajärvi-Luopioinen-Pälkäne
Vs: Implematic 880/ES -64 tuli taloon.
Impleen vaihettu nostolaitteen pronssiholkit,rotanloukun laukaisumekanismit,nostosylinterin tiivisteet.
Nyt pelittää hienosti
Nyt pelittää hienosti
_________________
www.slck.net
www.helevetintunarit.com
käyttäjä- David Brown : 880 SE Implematic -64
Viestien lukumäärä : 702
Ikä : 62
Paikkakunta : Rautajärvi-Luopioinen-Pälkäne
Vs: Implematic 880/ES -64 tuli taloon.
Jatketaan tätä yksinpuhelua.
Venttiilit säädetty,parhaasa oli yli 0.7 välys.
Ilmanputsari pesty ja öljytty.
Naftaputsarit vaihettu.
Jäähdytysjärjestelmä pitäs vielä pestä ja huuhella sekä vaihtaa verskit glygolit.....
Marjakankaalta tulossa puketti...valoja sun muuta kivaa.
Venttiilit säädetty,parhaasa oli yli 0.7 välys.
Ilmanputsari pesty ja öljytty.
Naftaputsarit vaihettu.
Jäähdytysjärjestelmä pitäs vielä pestä ja huuhella sekä vaihtaa verskit glygolit.....
Marjakankaalta tulossa puketti...valoja sun muuta kivaa.
_________________
www.slck.net
www.helevetintunarit.com
käyttäjä- David Brown : 880 SE Implematic -64
Viestien lukumäärä : 702
Ikä : 62
Paikkakunta : Rautajärvi-Luopioinen-Pälkäne
Vs: Implematic 880/ES -64 tuli taloon.
no niin, pikku hiljaa siitä näyttä tulevan kelpopeli pikku savotoille. marjakankaalta on tullut paljon tilattua osia, on hyvä että on vielä tuollaisia liikkeitä että pitävät näitä DB osia myynnissä. heidän nettikauppa on vielä tosi vaivaton käyttää. ei muutakuin pidetään vanhatkin Daavitsonit liikeessä.
Vieraili- Vierailija
Vs: Implematic 880/ES -64 tuli taloon.
käyttäjä kirjoitti:Jatketaan tätä yksinpuhelua. ...
Jatka ihmeessä, se kannustaa tekemään kun näkee että joku tekee. Näitä lukee varmasti moni semmonenkin joka ei kirjoita mitään, mutta jos jutut koskettaa samanlaista konetta kun itellä on, siitä jää aina jotain käteen.
On mukava seurata aina kun tehdään jotain oikeaa ja konkreettista, eikä vain soitella poskea ja kerrota esson juttuja. Ja kuvat on hyviä sekaan, tänne on helppo laittaa niitä jos on itellä kamera.
Vieraili- Vierailija
Vs: Implematic 880/ES -64 tuli taloon.
Edelleen varrotaan marjakankaalta osia,jo kolmatta päivää.
Kaikkia osia piti olla ja olis kowa himo näpräillä taavi kuntoon.
Tänään sain alkuperäiset lokasuojavalot rokkaamaan,alkuperäinen äänimerkinantolaite oli tullut tiensä päähän...samate töötin painonappi ei enää kytkenyt virtaa.
Onneks tuolla sikalan takana oli golffin raato josta uus tööttä ja omista kätköistä painonappi.
Mietin noita etuvaloja että jos päivittäis ne H4 mallisiksi.
Ladassahan on ollut 5"3/4 kokoista umpiota,sehän sopis hiinä ja hiinä alkuperäiseen valaisimeen.
Edelleen harmittaa toi alkuperäinen tuntimittari/nopeus/kierrosluku mittari joka on särki,lasi rikki,neula omilla teillään ja varmasti jumissa oikein kunnolla.
Löytysköhän keltään samanlaista valkopohjaista mittaria?
Kaikkia osia piti olla ja olis kowa himo näpräillä taavi kuntoon.
Tänään sain alkuperäiset lokasuojavalot rokkaamaan,alkuperäinen äänimerkinantolaite oli tullut tiensä päähän...samate töötin painonappi ei enää kytkenyt virtaa.
Onneks tuolla sikalan takana oli golffin raato josta uus tööttä ja omista kätköistä painonappi.
Mietin noita etuvaloja että jos päivittäis ne H4 mallisiksi.
Ladassahan on ollut 5"3/4 kokoista umpiota,sehän sopis hiinä ja hiinä alkuperäiseen valaisimeen.
Edelleen harmittaa toi alkuperäinen tuntimittari/nopeus/kierrosluku mittari joka on särki,lasi rikki,neula omilla teillään ja varmasti jumissa oikein kunnolla.
Löytysköhän keltään samanlaista valkopohjaista mittaria?
_________________
www.slck.net
www.helevetintunarit.com
käyttäjä- David Brown : 880 SE Implematic -64
Viestien lukumäärä : 702
Ikä : 62
Paikkakunta : Rautajärvi-Luopioinen-Pälkäne
Vs: Implematic 880/ES -64 tuli taloon.
Vatjusjärvellä oli haapavedellä jollain ukolla ollut uusi sellainen,serkkupoika sen osti,siellä on kuulemma taavettitavaraa rojuläjien alla,oletko Anterolta kysyny,olisko hänellä.
Jaa meinaakohan Marjakankaan pojilla olla ruuhkaa,vaan onko kuorma tulollaan maahan,ja siinä on sinulle tulevaa kampetta,voi olla.
Jaa meinaakohan Marjakankaan pojilla olla ruuhkaa,vaan onko kuorma tulollaan maahan,ja siinä on sinulle tulevaa kampetta,voi olla.
Vieraili- Vierailija
Vs: Implematic 880/ES -64 tuli taloon.
[quote="velimhan"]Vatjusjärvellä oli haapavedellä jollain ukolla ollut uusi sellainen,serkkupoika sen osti,siellä on kuulemma taavettitavaraa rojuläjien alla,oletko Anterolta kysyny,olisko hänellä.
/quote]
Antero?
/quote]
Antero?
_________________
www.slck.net
www.helevetintunarit.com
käyttäjä- David Brown : 880 SE Implematic -64
Viestien lukumäärä : 702
Ikä : 62
Paikkakunta : Rautajärvi-Luopioinen-Pälkäne
Vs: Implematic 880/ES -64 tuli taloon.
Juu,Pihlajaniemen Anteroa tarkoitin,mikähän se oli sen Vatjusjärven kaverin nimi,en muista nyt,voin sitäkin selvittää,lähes kokonainen 950 malliki kuulemma rojuläjän alla siellä jossain ladossa.
Vieraili- Vierailija
Vs: Implematic 880/ES -64 tuli taloon.
Pihlajaniemeltä kysytty alkuperäistä mittaria,kauppas vaan tarviketta ja sano et ei löyvy.
_________________
www.slck.net
www.helevetintunarit.com
käyttäjä- David Brown : 880 SE Implematic -64
Viestien lukumäärä : 702
Ikä : 62
Paikkakunta : Rautajärvi-Luopioinen-Pälkäne
Vs: Implematic 880/ES -64 tuli taloon.
Serkkupoika käy kattomassa,onko vielä Vatjusjärvellä mittareita,soiteltiin tänään,jossain katoksessa siellä on 30 dieselinki osia,ja 950 lähes kokonaan.
Vieraili- Vierailija
Vs: Implematic 880/ES -64 tuli taloon.
Hyvä homma...Oliskos jollain neuvoja miten toi ohjausakselin yläpään laakeri vaihdetaan.velimhan kirjoitti:Serkkupoika käy kattomassa,onko vielä Vatjusjärvellä mittareita,soiteltiin tänään,jossain katoksessa siellä on 30 dieselinki osia,ja 950 lähes kokonaan.
Otetaanko siinä se ohjausakselin kuori/holkki irti simpukan rungosta.
En ole tähän hätään löytäny mistään selventävää kuvaa kyseisestä hommasta,eli ohjausakselin purkukuvaa?
Meinaa oja kutsua jokakerta kun etupyörät osuu johonkin teräväreunaiseen koloon...Kaamee tärinä ja vetely,etuset läpättää kun lokin siivet.
_________________
www.slck.net
www.helevetintunarit.com
käyttäjä- David Brown : 880 SE Implematic -64
Viestien lukumäärä : 702
Ikä : 62
Paikkakunta : Rautajärvi-Luopioinen-Pälkäne
Vs: Implematic 880/ES -64 tuli taloon.
Olisko jollain tietoa tosta yläpään laakerin vaihdosta?
Tai vastaavasti kuvia.
Tai vastaavasti kuvia.
_________________
www.slck.net
www.helevetintunarit.com
käyttäjä- David Brown : 880 SE Implematic -64
Viestien lukumäärä : 702
Ikä : 62
Paikkakunta : Rautajärvi-Luopioinen-Pälkäne
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Sivu 1 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa