Natikka 784
2 posters
Sivu 1 / 1
Natikka 784
Piti huoltaa natikka mutta eipä löydy mistään tietoo venttiilinvälyksistä eikä suutinpaineista puhumattakaan ennakosta jostain syystä näitä tietoja ei ole ilmoitettu normaali kirjoissa jos joku tietää niin kertokoon
ttah- Viestien lukumäärä : 68
Ikä : 54
Paikkakunta : kemiö
Vs: Natikka 784
En ole kotona nyt, mutta heitän ulkomuistista: Imu .25, pako .30, paine 175bar. Korjaan huomenna kun pääsen aiheen pariin
Natikka 784
Näin on ainakin muissa natikoissa mitä kirjat tuntee muutamaa poikkeusta lukuunottamatta
ttah- Viestien lukumäärä : 68
Ikä : 54
Paikkakunta : kemiö
Vs: Natikka 784
Tossa kumminkin on mootorina Neussin D-246. Boschin jakajapumppu DLLA -suuttimilla. Onko sulla ohjekirjaa tallella?
Natikka 784
No ei oo muutenhan olisin kattonu siitä ,suutin kirjat ei tunne koko 84 sarjaa ei bossi eikä lucas/cav sehän tässä onkin onkelmana kaikki muut käkättimet kyllä saadaan säätöihin mut ei just tätä omistan toistatuhatta sivua pelkkiä diisselin säätöarvoja joista uupuu just ne härvelit jotka ittellä on käytössä pitäiköhän siirtyä häkäpönttöön niihin käy kaikkiin samat kalikat
ttah- Viestien lukumäärä : 68
Ikä : 54
Paikkakunta : kemiö
Vs: Natikka 784
Meillä on muutama paperi teknisiä tiedotteita ko. sarjasta. Eli
IH 784, D-246 moottori: Venttiilivälys lämpimänä 0.30/0.30mm. Suutinten avautumispaine 230-238bar. Ennakko 16*
1. Sylinteri puristus, säädetään 1,2,4,5
4. Sylinteri puristus, säädetään 3,6,7,8
Suuttimen tyyppi DLLA 150S 690
IH 784, D-246 moottori: Venttiilivälys lämpimänä 0.30/0.30mm. Suutinten avautumispaine 230-238bar. Ennakko 16*
1. Sylinteri puristus, säädetään 1,2,4,5
4. Sylinteri puristus, säädetään 3,6,7,8
Suuttimen tyyppi DLLA 150S 690
Natikka 784
Nyt kuulostaa lupaavalta suutinpaine on yllättävän korkea toi kärki vastaa bossin 891 kärkeä jota käytetään 844 ih.ssa ja painetta 225bar vuosina 76-79 ja jostain syystä siinä on sama d-246 kone vaikka on saksalainen malli ihmettelen etten itse älynnyt katsoa tarkemmin noita konetyyppejä ja numeroita kiitän tästä tiedosta tarkkaavaisempia jos nyt sais tarkastettua ton koneen se on ollut 8v mulla eikä sille ole tehty mitään muuta kun ajettu ,tehot on tallella mutta se on ruvennut kastamaan pakosarjaa klapikoneen edessä luultavasti suuttimet on antautuneet sen verran että saa liikaa tavaraa eikä venttiileitä ole koskaan säädetty kun pesin koneen päältä niin näyttäis-siltä ettei venakoppaa ole koskaan avattu muttelit on tehtaan maalissa vaikka mittarissa on 3600 tuntia
ttah- Viestien lukumäärä : 68
Ikä : 54
Paikkakunta : kemiö
Vs: Natikka 784
Sullakaan ei ole paljoa tunteja Meidän 584:ssä 3500 ja 784:ssä 3900. Työtunteja on vielä tuplaten edessäpäin, jos se minusta on kiinni Millai muuten, ttah, pilkkiikö nostolaittees kun on ylhäällä?
PS: cormicit.proboards.com <--- Mun ja Ressun hostaama foorumi, jossa on kaks jäsentä, mukaanlukien me
PS: cormicit.proboards.com <--- Mun ja Ressun hostaama foorumi, jossa on kaks jäsentä, mukaanlukien me
Natikka 784
Ei pilki mutta perälevy tai klapikone perässä välillä laskee todella hitaasti ja välillä rämpsähtää kerralla alas luultavasti nyt toimii paremmin kun vaihdoin vaihdevivun sen eteen/taakse mikä aina näissä katkeaa samalla tuli uudet öljyt ja suodatin tossa kun kokeilin nostolaitetta niin tuntui ihan erillaiselta mitä ennen,nyt pitäisi ruveta tekemään liiteriin tilaa että sais traktorin sisälle ja ottais katon ja vanteet santapuhallukseen ja maalaukseen kun rupeaa noi valkoiset osat sävyttymään ruskeiksi sitten tarvis löytää lokasuojat jostain, jotenkin tuntuu siltä jos noi puhaltaa niin tulee töitä pitemmäksi aikaa
ttah- Viestien lukumäärä : 68
Ikä : 54
Paikkakunta : kemiö
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa