Ilmavaivaa
+11
Riku
TIKO
Karl_
otsoni
Paulig
hannutt
ikilika
OlleK
outsider
jounitapio
PJT
15 posters
Sivu 2 / 2
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: Ilmavaivaa
Joo salaperäiset ilmavaivat ovat tosi inhoittavia. Mullakin ollu tapauksia että putkien juntturitiiviste ollut viallinen ja kerran ihmettelin että onhan kumma kun kone pelasi hyvin niin kauan kunnes tarvittiin isompaa "rähinää" silloin sammui vikkelään. Monta kertaa ilmasin ennen kuin avasin suodattimen ja havaitsin jääneen vanha tiivisterengas alle. Eli 2 päälekkäin toimi vähemmillä kierroksilla mutta kovemmalla imi niistä ilmaa. pa suod. vaihtotyön huolellisuutta oon näin opetellu vahingosta viisastuen.
Pakki- David Brown : 4 taavettii 2 ford
Viestien lukumäärä : 422
Tuleeko kuplat tankin kautta (sisäputkea pitkin) vai lasikuvun reunaa pitkin kiipien?(silloin kupin tiiviste) lasikuvun tiivistekin voi horia, se on huolellisesti putsattava ja laitettava/ tai uusi oltava, vanha ei pidä enää välttämättä!
Mä olen niin laiska jotta ostan uuden siirtopumpun jos jotai tulee ja entinen veke. Turhaa nuljaamista vältettävä.
Mä olen niin laiska jotta ostan uuden siirtopumpun jos jotai tulee ja entinen veke. Turhaa nuljaamista vältettävä.
TIKO- David Brown : 1390, 1494-4HS+ Isme 140,1690HS (osina),1690T-4,1594-4HS
DBTCF:n jäsen nro : 54
Viestien lukumäärä : 903
Ikä : 46
jottei vaan täski olis taavetin tyyppivika kysees. siirtopumppua työntelevä tappi kulunu lyhyeksi jotenka siirtopumppu jää alisyötölle syöttöpumpulle ja kehittää ilmaa. kantapään kautta oon tuon kokenu monta pumppua on varmaha vaihrettu turhaa voi pelata vähän aikaa uurella. huomasin jotta tämän voi testata kun kone käy niin nostaa sormella käsiliipaasinta jos nytkytys liike on olematon niin tappi on lyhentyny. tappi on varmaan tarkootuksella pehemoosta koska se on huomattavasti helepompi vaihtaaku nokkaaksila. tappi voi olla vaikia tulemaha kun voi olla linttaantunu nokkaaksilan päästä oikiaa pituutta tapille en nyt muista 2 milliä hitsasin 1390;iin ja kyllä loppy kaikki murheet..
Ulvila- David Brown : case 1694, fordeja
Viestien lukumäärä : 175
No niin, ehdin tännekkin välillä kirjoittelemaan! Ilmavaiva katosi, kun laitoin uuden pumpun (63€ IKH ) Kyllä tämä uusi
pumppu näyttää tuottavan huomattavasti enemmän polttoainettakin, eikä näy kuplia. Tänään hinailin tuulenkaatoja
muutaman rungon ja hyvin pelitti. Semmosen tosin huomasin, että siirtopumpulta suodattimeen tuleva putki tihkui vähän
siitä suodattimen jalan puolelta. Laitoin siihen putkeen uudet helmet molempiin päihin, se suodattimen puoli tuntui silloin
jotenkin sen oloiselta, että mutteri olis pohjassa. Ainakin sen putken joutuu vaihtamaan piakkoin. Tein muuten
ajellessa havainnon, että etelärannikolla on lunta ihan tosi paljon! Asun vajaa 20 km. pohjoseen päin tuolta meidän
perikunnan paikasta, ja sillä matkalla oli vissiin 15 cm. eroa lumen syvyydes!
pumppu näyttää tuottavan huomattavasti enemmän polttoainettakin, eikä näy kuplia. Tänään hinailin tuulenkaatoja
muutaman rungon ja hyvin pelitti. Semmosen tosin huomasin, että siirtopumpulta suodattimeen tuleva putki tihkui vähän
siitä suodattimen jalan puolelta. Laitoin siihen putkeen uudet helmet molempiin päihin, se suodattimen puoli tuntui silloin
jotenkin sen oloiselta, että mutteri olis pohjassa. Ainakin sen putken joutuu vaihtamaan piakkoin. Tein muuten
ajellessa havainnon, että etelärannikolla on lunta ihan tosi paljon! Asun vajaa 20 km. pohjoseen päin tuolta meidän
perikunnan paikasta, ja sillä matkalla oli vissiin 15 cm. eroa lumen syvyydes!
PJT- Viestien lukumäärä : 45
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Sivu 2 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa