DB/Case 1390 Katkaisu
5 posters
Sivu 1 / 1
DB/Case 1390 Katkaisu
Voisiko saada vähän vinkkiä 1390 katkaisusta.Kytkin peijooni lakkasi irroittamasta.Poljin hydrauliikka kyllä pelaa.mutta eisaa vaihteita päälle kun kiroo niin hitosti.Täältä varmaan saa hyviä neuvoja että ei tarvitsisi tehdä hyvin paljon turhaa työtä.Ja vielä olisko arvailuja mikä voisi olla vikana?.
Pystykarsija- David Brown : DB 880 ja case 1390
Viestien lukumäärä : 8
Vs: DB/Case 1390 Katkaisu
tarkistaappa ihan ekana alaluukusta onko ajokäpälän sokka ja tappi irronnu,jos ne irronnu vuan sen saa sorkittua lunkan kautta,jos lohennu korva silloin tullee poijitushommat
Vierailija- Vierailija
Vs: DB/Case 1390 Katkaisu
Minulla 1490 alkoi hylkiä vaihtamista kun kytkin öljyyntyi . Ei tullut äkkiä eikä kokonaan
lakannut pelittämästä . Kytkikotelon vuotoreikä mennyt tukkoon , ja parisenttiä moskaa pohjalla .
lakannut pelittämästä . Kytkikotelon vuotoreikä mennyt tukkoon , ja parisenttiä moskaa pohjalla .
tv43- Viestien lukumäärä : 108
Paikkakunta : Tampere
Kiitoksia
Lähdinpä vielä tuonne pakkaseen tutkimaan onko se käpälän sokka irti.Otin nyt alalunkun kokonaan irti,eilen kun käänsin vain jotta näin onko siellä öljyä
tai muuta roinaa.Lunkun päällä oli pikkirillin kynnen kokoisia paloja kytkinlevyn pintaa.Samalla tutkin levyä mitänyt rakosista näkee ,huomasin että levy on
vähän vinossa.Eli siis levyn välissä oli irtonaisia pinnan palasia.Ei kun Case käyntiin vaihde päällä ja kytkin pohjassa jarrua painaen luistatin kytkintä jotta jos
oksentasi palat pois sieltä välistä.Tulihan sieltä semmoinen puolen tulitikkulaatikon sivun kokoinen pala pois ja nyt kytkin irroittaa niin kuin pitää.
Tekohengitystähän tämä on mutta kun kestäis edes vähän leudoimille keleille niin täytyy katkaista ja vaihtaa ainakin uusi levy.Kiitoksia vastanneille
mielenkiinnosta asiaa kohtaan.
tai muuta roinaa.Lunkun päällä oli pikkirillin kynnen kokoisia paloja kytkinlevyn pintaa.Samalla tutkin levyä mitänyt rakosista näkee ,huomasin että levy on
vähän vinossa.Eli siis levyn välissä oli irtonaisia pinnan palasia.Ei kun Case käyntiin vaihde päällä ja kytkin pohjassa jarrua painaen luistatin kytkintä jotta jos
oksentasi palat pois sieltä välistä.Tulihan sieltä semmoinen puolen tulitikkulaatikon sivun kokoinen pala pois ja nyt kytkin irroittaa niin kuin pitää.
Tekohengitystähän tämä on mutta kun kestäis edes vähän leudoimille keleille niin täytyy katkaista ja vaihtaa ainakin uusi levy.Kiitoksia vastanneille
mielenkiinnosta asiaa kohtaan.
Pystykarsija- David Brown : DB 880 ja case 1390
Viestien lukumäärä : 8
Vs: DB/Case 1390 Katkaisu
Kun talvella kerroin täällä foorumilla että 1390.n kytkin ei irroita,niin nyt se luistaa.Eli nyt se levy on finaalissa joten täytyy ruveta antamaan ns.katkaisuhoitoa.Sain Fiat mieheltä katkaisuradan lainaan joten se asia on kunnossa.Voisikohan joku tai jotkut Case miehet vähän helpotta hommaa ja kertoa mitä kaikkea pitää ottaa huomioon ennen varsinaista katkaisua.Mitenkähän saa sitten sen uuden levyn keskitettyä "kotikonstein".Ja vielä onko Lukin levyssä riittävän hyvä hinta/laatusuhde.Riittääkö muuten ohjaamon etureunan nosto yläpuolen pulttien aukaisemiseen.Olisi mukava jos viikonlopun aikana tulisi niitä HYVIÄ neuvoja sillä maanantaina olisi tarkoitus aloittaa homma.Kiitoksia jo etukäteen.
Pystykarsija- David Brown : DB 880 ja case 1390
Viestien lukumäärä : 8
Vs: DB/Case 1390 Katkaisu
Jos tarvitsen uuden asetelman, niin kannattaa hankinnan kanssa nähdä hiukan vaivaa. CNH on alkanut hinnoittelemaan osan sikamaisesti. Englannista kuulemma saa paketteja halvemmalla. Pelkkä levy tuskin maksaa mansikoita jos ei tarvitse vaihtaa muuta.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
Vs: DB/Case 1390 Katkaisu
https://www.taavetti-talli.net/t346-1390-remppa-vihdoinkin-aloitettu?highlight=katkaisu tuolla topikissa on käsitelty 1390 katkaisuakin, mikäli vielä tarvii vinkkiä, vai onko jo taavetti kahtia
otsoni- Viestien lukumäärä : 445
Vs: DB/Case 1390 Katkaisu
Edelliskesänä kans tein kaverille rempan... olis kans tarvinnu asetelman muttei laitettu, sorvattiin vanhan paininlevy suoraksi, samoin sipastiin 0,1mm vauhtipyörältä pois.
Sitten yhteenlaskettu sorvattu määrä, olikohan kaikkiaan 1,3mm niin asetelman kiinnityspinnan konhalta vauhtipyörästä otettiin 1,5mm pois, näin siis puristui sorvauksen jälkeen 0,2mm piukempaan uusi levy siellä välissä, ja hyvin toimis.
Jotenkin noin se muistaakseni tehtiin...
Asetelma olis maksanu liki tonnin levyineen, nyt kustannukset jäi 250 eken luokkaan...
Sitten yhteenlaskettu sorvattu määrä, olikohan kaikkiaan 1,3mm niin asetelman kiinnityspinnan konhalta vauhtipyörästä otettiin 1,5mm pois, näin siis puristui sorvauksen jälkeen 0,2mm piukempaan uusi levy siellä välissä, ja hyvin toimis.
Jotenkin noin se muistaakseni tehtiin...
Asetelma olis maksanu liki tonnin levyineen, nyt kustannukset jäi 250 eken luokkaan...
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2956
Ikä : 55
Paikkakunta : Yläne
Similar topics
» Case/DB 1390
» case 1390 ja jälkiasennusturbo?
» Case 1390
» case 1390 ja jälkiasennusturbo?
» case 1390
» case 1390 ja jälkiasennusturbo?
» Case 1390
» case 1390 ja jälkiasennusturbo?
» case 1390
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa